ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Zamówienia publiczne
  • Zakup usług
  • Zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko w latach 2021-2022

    Ogłoszenie nr 772177-N-2020 z dnia 28.12.2020 r.

    Ogłoszenie o zamówieniu
    Usługi
    Podstawa prawna:
    Dyrektywa 2014/24/UE
    Sekcja I: Instytucja zamawiająca
    I.1)
    Nazwa i adresy
    Oficjalna nazwa: Gmina Olecko Adres pocztowy: Plac Wolności 3Miejscowość: Olecko Kod NUTS: PL623 Ełcki Kod pocztowy: 19-400Państwo: Polska E-mail: [email protected] Tel.: +48 875202168Faks: +48 875202558Adresy internetowe:Główny adres: www.um.olecko.pl
    I.3)
    Komunikacja
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://umolecko.pl
    Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
    I.4)
    Rodzaj instytucji zamawiającej
    Organ władzy regionalnej lub lokalnej
    I.5)
    Główny przedmiot działalności
    Ogólne usługi publiczne
    Sekcja II: Przedmiot
    II.1)
    Wielkość lub zakres zamówienia
    II.1.1)
    Nazwa:
    Zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko w latach 2021-2022
    Numer referencyjny: GKO.271.6.2020
    II.1.2)
    Główny kod CPV
    90620000 Usługi odśnieżania
    II.1.3)
    Rodzaj zamówienia
    Usługi
    II.1.4)
    Krótki opis:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko (mapa ilustrująca teren Gminy Olecko - załącznik nr 6)
    II.1.5)
    Szacunkowa całkowita wartość
    Wartość bez VAT: 557 672.42 EUR
    II.1.6)
    Informacje o częściach
    2 / 5
    To zamówienie podzielone jest na części: nie
    II.2)
    Opis
    II.2.2)
    Dodatkowy kod lub kody CPV
    45233142 Roboty w zakresie naprawy dróg
    II.2.3)
    Miejsce świadczenia usług
    Kod NUTS: PL623 Ełcki
    Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
    Gmina Olecko
    II.2.4)
    Opis zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko (mapa ilustrująca teren Gminy Olecko - załącznik nr 6)
    2. Zakres rzeczowy usług związanych z remontem bieżącym dróg gruntowych na terenie gminy Olecko, polega na:
    1) dostawie kruszywa
    2) profilowaniu nawierzchni drogi
    3) zruszeniu nawierzchni drogi
    4) wbudowaniu kruszywa
    3. Zakres rzeczowy usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg zamiejskich na terenie Gminy Olecko obejmuje w szczególności:
    1) likwidację skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury);
    2) utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy;
    3) posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli;
    4) pełnienie całodobowych dyżurów.
    4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
    5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę
    lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności bezpośrednio związane
    z wykonywaniem usługi, czyli kierowców i operatorów sprzętu wymaganego przez zamawiającego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego
    w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy
    II.2.5)
    Kryteria udzielenia zamówienia
    Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
    II.2.6)
    Szacunkowa wartość
    Wartość bez VAT: 557 672.42 EUR
    II.2.7)
    Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
    Początek: 01/03/2021
    Koniec: 31/12/2022
    Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
    3 / 5
    II.2.10)
    Informacje o ofertach wariantowych
    Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
    II.2.11)
    Informacje o opcjach
    Opcje: nie
    II.2.13)
    Informacje o funduszach Unii Europejskiej
    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
    II.2.14)
    Informacje dodatkowe
    Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
    III.1)
    Warunki udziału
    III.1.1)
    Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
    Wykaz i krótki opis warunków:
    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
    III.1.2)
    Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł);
    III.1.3)
    Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na formularzu według wzoru jak w załączniku nr 5 do SIWZ, że dysponuje niezbędnym sprzętem do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. posiada niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt lub ma zapewniony dostęp do sprawnych jednostek wyposażenia technicznego: przynajmniej dwie wywrotki o ładowności 10 t każda, równiarka samobieżna o mocy minimalnej 100kW do wyrównywania kruszywa, sprzęt rolniczy (brony, glebogryzarki, kultywatory) do mieszania i spulchniania nawierzchni, walec wibracyjny do zagęszczenia wbudowanego kruszywa, przewoźnym zbiornikiem na wodę, wyposażonym w urządzenia do rozpryskiwania wody, 7 odrębnych jednostek sprzętowych (samochód ciężarowy lub ciągnik) z pługami odśnieżnymi oraz jedną odrębną jednostką sprzętową piaskarka lub kolejny ciągnik z rozrzutnikiem przystosowanymi do posypywania dróg materiałami uszarstniającymi i solą. Wszystkie pojazdy przeznaczone do wykonywania usług utrzymania dróg winny być wyposażone w urządzenia zapewniające bieżący monitoring pracy tj. odbiornik GPS, odpowiedni moduł komunikacyjny oraz nadajnik, który przesyłać będzie drogą internetową dane o bieżącej lokalizacji pojazdów na e-mapie do komputera Zamawiającego (dwa stanowiska). Aktualizacja położenia powinna być zarejestrowana z częstotliwością do 1 minuty.
    Dodatkowo Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, realizował usługi remontów dróg o wartości umowy nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto i usługi odśnieżania o wartości umowy nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
    III.2)
    Warunki dotyczące zamówienia
    III.2.2)
    Warunki realizacji umowy:
    Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 4.
    W jej treści podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia.
    Sekcja IV: Procedura
    IV.1)
    Opis
    4 / 5
    IV.1.1)
    Rodzaj procedury
    Procedura otwarta
    IV.1.3)
    Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
    IV.1.8)
    Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
    Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
    IV.2)
    Informacje administracyjne
    IV.2.2)
    Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
    Data: 29/01/2021
    Czas lokalny: 10:00
    IV.2.3)
    Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
    IV.2.4)
    Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
    Polski
    IV.2.6)
    Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
    Oferta musi zachować ważność do: 30/03/2021
    IV.2.7)
    Warunki otwarcia ofert
    Data: 29/01/2021
    Czas lokalny: 10:30
    Miejsce:
    19-400 Olecko, Plac Wolności 3
    Sekcja VI: Informacje uzupełniające
    VI.1)
    Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
    Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
    Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
    IV kwartał 2022 roku
    VI.2)
    Informacje na temat procesów elektronicznych
    Stosowane będą zlecenia elektroniczne
    VI.3)
    Informacje dodatkowe:
    VI.4)
    Procedury odwoławcze
    VI.4.1)
    Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
    Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska E-mail: [email protected] Tel.: +48 22458701Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
    VI.4.2)
    Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
    5 / 5
    Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska E-mail: [email protected] Tel.: +48 22458701Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
    VI.4.4)
    Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
    Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska E-mail: [email protected] Tel.: +48 22458701Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
    VI.5)
    Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
    23/12/2020


    Data wprowadzenia: 2020-12-28 1326
    Data upublicznienia: 2020-12-28
    Art. czytany: 966 razy

    » ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 118924 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SIWZ - rozmiar: 83080 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » załączniki - rozmiar: 909504 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    » Załącznik nr 10 - JEDZ - rozmiar: 91646 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Przemysław Drozd
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet