Zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko w latach 2021-2022

2020-12-28 1326
Art. czytany: 974 razy

Ogłoszenie nr 772177-N-2020 z dnia 28.12.2020 r.

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Olecko Adres pocztowy: Plac Wolności 3Miejscowość: Olecko Kod NUTS: PL623 Ełcki Kod pocztowy: 19-400Państwo: Polska E-mail: [email protected] Tel.: +48 875202168Faks: +48 875202558Adresy internetowe:Główny adres: www.um.olecko.pl
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://umolecko.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)
Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko w latach 2021-2022
Numer referencyjny: GKO.271.6.2020
II.1.2)
Główny kod CPV
90620000 Usługi odśnieżania
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko (mapa ilustrująca teren Gminy Olecko - załącznik nr 6)
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 557 672.42 EUR
II.1.6)
Informacje o częściach
2 / 5
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)
Opis
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
45233142 Roboty w zakresie naprawy dróg
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL623 Ełcki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gmina Olecko
II.2.4)
Opis zamówienia:
. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko (mapa ilustrująca teren Gminy Olecko - załącznik nr 6)
2. Zakres rzeczowy usług związanych z remontem bieżącym dróg gruntowych na terenie gminy Olecko, polega na:
1) dostawie kruszywa
2) profilowaniu nawierzchni drogi
3) zruszeniu nawierzchni drogi
4) wbudowaniu kruszywa
3. Zakres rzeczowy usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg zamiejskich na terenie Gminy Olecko obejmuje w szczególności:
1) likwidację skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury);
2) utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy;
3) posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli;
4) pełnienie całodobowych dyżurów.
4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę
lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności bezpośrednio związane
z wykonywaniem usługi, czyli kierowców i operatorów sprzętu wymaganego przez zamawiającego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 557 672.42 EUR
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/03/2021
Koniec: 31/12/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
3 / 5
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł);
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na formularzu według wzoru jak w załączniku nr 5 do SIWZ, że dysponuje niezbędnym sprzętem do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. posiada niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt lub ma zapewniony dostęp do sprawnych jednostek wyposażenia technicznego: przynajmniej dwie wywrotki o ładowności 10 t każda, równiarka samobieżna o mocy minimalnej 100kW do wyrównywania kruszywa, sprzęt rolniczy (brony, glebogryzarki, kultywatory) do mieszania i spulchniania nawierzchni, walec wibracyjny do zagęszczenia wbudowanego kruszywa, przewoźnym zbiornikiem na wodę, wyposażonym w urządzenia do rozpryskiwania wody, 7 odrębnych jednostek sprzętowych (samochód ciężarowy lub ciągnik) z pługami odśnieżnymi oraz jedną odrębną jednostką sprzętową piaskarka lub kolejny ciągnik z rozrzutnikiem przystosowanymi do posypywania dróg materiałami uszarstniającymi i solą. Wszystkie pojazdy przeznaczone do wykonywania usług utrzymania dróg winny być wyposażone w urządzenia zapewniające bieżący monitoring pracy tj. odbiornik GPS, odpowiedni moduł komunikacyjny oraz nadajnik, który przesyłać będzie drogą internetową dane o bieżącej lokalizacji pojazdów na e-mapie do komputera Zamawiającego (dwa stanowiska). Aktualizacja położenia powinna być zarejestrowana z częstotliwością do 1 minuty.
Dodatkowo Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, realizował usługi remontów dróg o wartości umowy nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto i usługi odśnieżania o wartości umowy nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 4.
W jej treści podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia.
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
4 / 5
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 29/01/2021
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 30/03/2021
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 29/01/2021
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:
19-400 Olecko, Plac Wolności 3
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
IV kwartał 2022 roku
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
Stosowane będą zlecenia elektroniczne
VI.3)
Informacje dodatkowe:
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska E-mail: [email protected] Tel.: +48 22458701Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
5 / 5
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska E-mail: [email protected] Tel.: +48 22458701Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska E-mail: [email protected] Tel.: +48 22458701Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
23/12/2020