ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Jednostki organizacyjne
  • Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
  • Konkursy
  • Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Księgowy w Dziale Administracyjno-Księgowym

    Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Księgowy w Dziale Administracyjno-Księgowym

    FK-110-1/2022

    DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLECKU

    OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
    Księgowy w Dziale Administracyjno-Księgowym w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji, 19-400 Olecko, ul. Park 1

    1. Do naboru może przystąpić osoba, która posiada niezbędne wymagania:
    a) jest obywatelem polskim;
    b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, niekarana za przestępstwa gospodarcze lub wykroczenia przeciwko mieniu;
    c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    d) posiada wykształcenie wyższe o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku księgowego i 1 rok stażu pracy zawodowej lub wykształcenie średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na w/w stanowisku i dwuletni staż pracy zawodowej;

    2. Wymagania dodatkowe:
    a) znajomość, przepisów ustaw i rozporządzeń związanych ze stanowiskiem:
    - Ustawa o Rachunkowości,
    - Ustawa o Finansach Publicznych,
    - przepisów wykonawczych do w/w ustaw,
    - Ustawa o Zakładowym Funduszu świadczeń Socjalnych;
    - Kodeks Cywilny,
    - Kodeks Postępowania Administracyjnego,
    b) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, pakietu Microsoft Office, programu F-K Symfonia, FAKT Kadry i Płace, oraz obsługa urządzeń biurowych;
    c) łatwość nawiązywania kontaktów oraz dobrej współpracy z kontrahentami;
    d) wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole;
    e) kreatywność, samodzielność podczas rozwiązywania problemów;
    f) umiejętność interpretowania aktów prawnych wykorzystywanych w pracy na w/w stanowisku;
    g) dobra organizacja prac, dokładność, odporność na stres, umiejętność szybkiego reagowania i radzenia sobie w trudnych sytuacjach;

    3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Naliczanie wynagrodzeń i nagród pracownikom, sporządzanie list płac,
    2)Naliczanie wynagrodzeń chorobowych, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rehabilitacyjnych, itp.
    3) Sporządzanie list wypłat świadczeń i pożyczek przyznawanych z ZFŚS,
    4) Sporządzanie zbiorowych list płac, 5) Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników. 6) Prowadzenie kart zasiłkowych pracowników, 7) Potrącanie i rozliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i FP,
    8) Zgłaszanie pracowników oraz członków ich rodzin do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz osób zatrudnionych na umowę zlecenie,
    9) Potrącanie i rozliczanie podatku dochodowego pracowników, zleceniobiorców itp.,
    10) Potrącanie składek: PZU, KZP, pożycz. z ZFM, itp.
    11) Prowadzenie zajęć komorniczych i potrącanie należności komorniczych z wynagrodzeń,
    12) Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS,
    13) Sporządzanie i wydawanie pracownikom deklaracji RMUA,
    14) Sporządzanie rocznych deklaracji podatku dochodowego tj. PIT-4R, PIT-8AR,PIT-11 itp.
    15) Rozliczanie podatku VAT, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z podatku VAT. Sprawdzanie rejestrów zakupu i sprzedaży towarów i usług, przekazywanie deklaracji VAT-7, JPK i rejestrów podatku VAT do Urzędu Miejskiego.
    16) Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie wynagrodzeń, podatku dochodowego i składek ZUS,
    17) Na prośbę pracownika sporządzanie i wydawanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń,
    18) Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Rp-7 .
    19) Ewidencja pozostałych środków trwałych, oraz środków nisko cennych (księgi ilościowe),
    20) Pomoc przy wprowadzaniu dokumentów do ksiąg,
    22) Dekretowanie dokumentów i wprowadzanie do ksiąg.

    4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1) Praca w budynku piętrowym z windą, usytuowanie stanowiska pracy na I piętrze budynku przy ul. Park 1,
    2) Kontakt z kontrahentami,
    3) Zmienne tempo pracy,
    4) Praca wymagająca znajomości komputera,
    5) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
    6) Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
    7) Praca wymagająca sprawności fizycznej, odporności na stres.

    5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru:
    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR w grudniu nie przekroczył 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.

    6. Wymagane dokumenty:
    1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
    2) własnoręcznie podpisane curriculum vitae (CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej),
    3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy wymienione w ust.1 pkt. d,
    4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (w przypadku posiadania),
    5) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszonego naboru,
    6) własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata dotyczące naboru – zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszonego naboru,
    7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.

    7. Termin i miejsce złożenia dokumentów:
    Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 31 stycznia 2022 roku do godz. 9,00 w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Olecku ul. Park 1 sekretariacie A1/2 w zamkniętej kopercie z dopiskiem 'Dotyczy naboru na stanowisko księgowa w Dziale Administracyjno-Księgowym, osobiście lub pocztą
    (liczy się data wpływu do MOSiR). Dokumenty, które wpłyną do MOSiR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

    8. Dodatkowe informacje:
    1) brak własnoręcznego podpisu na wymaganych dokumentach, będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych,
    2) złożone dokumenty będą sprawdzane pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu,
    3) osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną powiadomione o następnym etapie naboru telefonicznie, w związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu do kontaktu tylko i wyłącznie na potrzeby prowadzonej rekrutacji,
    4) z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół,
    5) informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej MOSiR w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie MOSiR,
    6) wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, z tym że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy,
    7) po rozstrzygniętym naborze dokumenty kandydata wyłonionego w trakcie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych, natomiast pozostałych kandydatów dokumenty zostaną zwrócone drogą pocztową za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

    Olecko dnia 2022-01-04
    Dyrektor MOSiR Andrzej Kamiński

    Sporządziła: Dorota Suchaczewska
    Sprawdziła: Tatiana Opanowska




    Data wprowadzenia: 2022-01-20 1605
    Data upublicznienia: 2022-01-20
    Art. czytany: 833 razy

    » Treść ogłoszenia o naborze - rozmiar: 195768 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 1 - oświadczenia - rozmiar: 60039 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 2 - klauzula zgody i klazula informacyjna - rozmiar: 93617 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 3 - kwestionariusz - rozmiar: 52292 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Michał Ptaszyński
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet