Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Księgowy w Dziale Administracyjno-Księgowym 2022-01-20 1605 Art. czytany: 1173 razy Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Księgowy w Dziale Administracyjno-Księgowym FK-110-1/2022 DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLECKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Księgowy w Dziale Administracyjno-Księgowym w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji, 19-400 Olecko, ul. Park 1 1. Do naboru może przystąpić osoba, która posiada niezbędne wymagania: a) jest obywatelem polskim; b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, niekarana za przestępstwa gospodarcze lub wykroczenia przeciwko mieniu; c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) posiada wykształcenie wyższe o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku księgowego i 1 rok stażu pracy zawodowej lub wykształcenie średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na w/w stanowisku i dwuletni staż pracy zawodowej; 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość, przepisów ustaw i rozporządzeń związanych ze stanowiskiem: - Ustawa o Rachunkowości, - Ustawa o Finansach Publicznych, - przepisów wykonawczych do w/w ustaw, - Ustawa o Zakładowym Funduszu świadczeń Socjalnych; - Kodeks Cywilny, - Kodeks Postępowania Administracyjnego, b) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, pakietu Microsoft Office, programu F-K Symfonia, FAKT Kadry i Płace, oraz obsługa urządzeń biurowych; c) łatwość nawiązywania kontaktów oraz dobrej współpracy z kontrahentami; d) wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole; e) kreatywność, samodzielność podczas rozwiązywania problemów; f) umiejętność interpretowania aktów prawnych wykorzystywanych w pracy na w/w stanowisku; g) dobra organizacja prac, dokładność, odporność na stres, umiejętność szybkiego reagowania i radzenia sobie w trudnych sytuacjach; 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Naliczanie wynagrodzeń i nagród pracownikom, sporządzanie list płac, 2)Naliczanie wynagrodzeń chorobowych, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rehabilitacyjnych, itp. 3) Sporządzanie list wypłat świadczeń i pożyczek przyznawanych z ZFŚS, 4) Sporządzanie zbiorowych list płac, 5) Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników. 6) Prowadzenie kart zasiłkowych pracowników, 7) Potrącanie i rozliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i FP, 8) Zgłaszanie pracowników oraz członków ich rodzin do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz osób zatrudnionych na umowę zlecenie, 9) Potrącanie i rozliczanie podatku dochodowego pracowników, zleceniobiorców itp., 10) Potrącanie składek: PZU, KZP, pożycz. z ZFM, itp. 11) Prowadzenie zajęć komorniczych i potrącanie należności komorniczych z wynagrodzeń, 12) Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, 13) Sporządzanie i wydawanie pracownikom deklaracji RMUA, 14) Sporządzanie rocznych deklaracji podatku dochodowego tj. PIT-4R, PIT-8AR,PIT-11 itp. 15) Rozliczanie podatku VAT, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z podatku VAT. Sprawdzanie rejestrów zakupu i sprzedaży towarów i usług, przekazywanie deklaracji VAT-7, JPK i rejestrów podatku VAT do Urzędu Miejskiego. 16) Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie wynagrodzeń, podatku dochodowego i składek ZUS, 17) Na prośbę pracownika sporządzanie i wydawanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń, 18) Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Rp-7 . 19) Ewidencja pozostałych środków trwałych, oraz środków nisko cennych (księgi ilościowe), 20) Pomoc przy wprowadzaniu dokumentów do ksiąg, 22) Dekretowanie dokumentów i wprowadzanie do ksiąg. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) Praca w budynku piętrowym z windą, usytuowanie stanowiska pracy na I piętrze budynku przy ul. Park 1, 2) Kontakt z kontrahentami, 3) Zmienne tempo pracy, 4) Praca wymagająca znajomości komputera, 5) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, 6) Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, 7) Praca wymagająca sprawności fizycznej, odporności na stres. 5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR w grudniu nie przekroczył 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych. 6. Wymagane dokumenty: 1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny, 2) własnoręcznie podpisane curriculum vitae (CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej), 3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy wymienione w ust.1 pkt. d, 4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (w przypadku posiadania), 5) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszonego naboru, 6) własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata dotyczące naboru – zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszonego naboru, 7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. 7. Termin i miejsce złożenia dokumentów: Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 31 stycznia 2022 roku do godz. 9,00 w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Olecku ul. Park 1 sekretariacie A1/2 w zamkniętej kopercie z dopiskiem 'Dotyczy naboru na stanowisko księgowa w Dziale Administracyjno-Księgowym, osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do MOSiR). Dokumenty, które wpłyną do MOSiR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 8. Dodatkowe informacje: 1) brak własnoręcznego podpisu na wymaganych dokumentach, będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych, 2) złożone dokumenty będą sprawdzane pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu, 3) osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną powiadomione o następnym etapie naboru telefonicznie, w związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu do kontaktu tylko i wyłącznie na potrzeby prowadzonej rekrutacji, 4) z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół, 5) informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej MOSiR w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie MOSiR, 6) wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, z tym że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 7) po rozstrzygniętym naborze dokumenty kandydata wyłonionego w trakcie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych, natomiast pozostałych kandydatów dokumenty zostaną zwrócone drogą pocztową za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Olecko dnia 2022-01-04 Dyrektor MOSiR Andrzej Kamiński Sporządziła: Dorota Suchaczewska Sprawdziła: Tatiana Opanowska |