Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Księgowy w Dziale Administracyjno-Księgowym

2022-01-20 1605
Art. czytany: 845 razy

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Księgowy w Dziale Administracyjno-Księgowym

FK-110-1/2022

DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLECKU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Księgowy w Dziale Administracyjno-Księgowym w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji, 19-400 Olecko, ul. Park 1

1. Do naboru może przystąpić osoba, która posiada niezbędne wymagania:
a) jest obywatelem polskim;
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, niekarana za przestępstwa gospodarcze lub wykroczenia przeciwko mieniu;
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) posiada wykształcenie wyższe o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku księgowego i 1 rok stażu pracy zawodowej lub wykształcenie średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na w/w stanowisku i dwuletni staż pracy zawodowej;

2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość, przepisów ustaw i rozporządzeń związanych ze stanowiskiem:
- Ustawa o Rachunkowości,
- Ustawa o Finansach Publicznych,
- przepisów wykonawczych do w/w ustaw,
- Ustawa o Zakładowym Funduszu świadczeń Socjalnych;
- Kodeks Cywilny,
- Kodeks Postępowania Administracyjnego,
b) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, pakietu Microsoft Office, programu F-K Symfonia, FAKT Kadry i Płace, oraz obsługa urządzeń biurowych;
c) łatwość nawiązywania kontaktów oraz dobrej współpracy z kontrahentami;
d) wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole;
e) kreatywność, samodzielność podczas rozwiązywania problemów;
f) umiejętność interpretowania aktów prawnych wykorzystywanych w pracy na w/w stanowisku;
g) dobra organizacja prac, dokładność, odporność na stres, umiejętność szybkiego reagowania i radzenia sobie w trudnych sytuacjach;

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Naliczanie wynagrodzeń i nagród pracownikom, sporządzanie list płac,
2)Naliczanie wynagrodzeń chorobowych, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rehabilitacyjnych, itp.
3) Sporządzanie list wypłat świadczeń i pożyczek przyznawanych z ZFŚS,
4) Sporządzanie zbiorowych list płac, 5) Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników. 6) Prowadzenie kart zasiłkowych pracowników, 7) Potrącanie i rozliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i FP,
8) Zgłaszanie pracowników oraz członków ich rodzin do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz osób zatrudnionych na umowę zlecenie,
9) Potrącanie i rozliczanie podatku dochodowego pracowników, zleceniobiorców itp.,
10) Potrącanie składek: PZU, KZP, pożycz. z ZFM, itp.
11) Prowadzenie zajęć komorniczych i potrącanie należności komorniczych z wynagrodzeń,
12) Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS,
13) Sporządzanie i wydawanie pracownikom deklaracji RMUA,
14) Sporządzanie rocznych deklaracji podatku dochodowego tj. PIT-4R, PIT-8AR,PIT-11 itp.
15) Rozliczanie podatku VAT, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z podatku VAT. Sprawdzanie rejestrów zakupu i sprzedaży towarów i usług, przekazywanie deklaracji VAT-7, JPK i rejestrów podatku VAT do Urzędu Miejskiego.
16) Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie wynagrodzeń, podatku dochodowego i składek ZUS,
17) Na prośbę pracownika sporządzanie i wydawanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń,
18) Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Rp-7 .
19) Ewidencja pozostałych środków trwałych, oraz środków nisko cennych (księgi ilościowe),
20) Pomoc przy wprowadzaniu dokumentów do ksiąg,
22) Dekretowanie dokumentów i wprowadzanie do ksiąg.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) Praca w budynku piętrowym z windą, usytuowanie stanowiska pracy na I piętrze budynku przy ul. Park 1,
2) Kontakt z kontrahentami,
3) Zmienne tempo pracy,
4) Praca wymagająca znajomości komputera,
5) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
6) Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
7) Praca wymagająca sprawności fizycznej, odporności na stres.

5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR w grudniu nie przekroczył 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.

6. Wymagane dokumenty:
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
2) własnoręcznie podpisane curriculum vitae (CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej),
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy wymienione w ust.1 pkt. d,
4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (w przypadku posiadania),
5) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszonego naboru,
6) własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata dotyczące naboru – zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszonego naboru,
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.

7. Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 31 stycznia 2022 roku do godz. 9,00 w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Olecku ul. Park 1 sekretariacie A1/2 w zamkniętej kopercie z dopiskiem 'Dotyczy naboru na stanowisko księgowa w Dziale Administracyjno-Księgowym, osobiście lub pocztą
(liczy się data wpływu do MOSiR). Dokumenty, które wpłyną do MOSiR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

8. Dodatkowe informacje:
1) brak własnoręcznego podpisu na wymaganych dokumentach, będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych,
2) złożone dokumenty będą sprawdzane pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu,
3) osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną powiadomione o następnym etapie naboru telefonicznie, w związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu do kontaktu tylko i wyłącznie na potrzeby prowadzonej rekrutacji,
4) z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół,
5) informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej MOSiR w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie MOSiR,
6) wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, z tym że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy,
7) po rozstrzygniętym naborze dokumenty kandydata wyłonionego w trakcie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych, natomiast pozostałych kandydatów dokumenty zostaną zwrócone drogą pocztową za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Olecko dnia 2022-01-04
Dyrektor MOSiR Andrzej Kamiński

Sporządziła: Dorota Suchaczewska
Sprawdziła: Tatiana Opanowska