ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Wydziały Urzędu Miejskiego
  • Wydział Spraw Społecznych, Zdrowia i Bezpieczeństwa
  • pracownicy wydziału
  • Łukasz Wojnowski
  • Zakres obowiązków

    Kontakt: Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 1, pokój Nr 8, telefon 87 520 12 01

    Zakres obowiązków pracownika:

    1. Dokonywanie analizy oceny wyposażenia oraz potrzeb sprzętowo – technicznych jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych.
    2. Zapewnienie jednostek OSP w normatywny sprzęt i urządzenia pożarnicze.
    3. Nadzór i kontrola nad stanem technicznym, prawidłową eksploatacją, bieżącym utrzymaniem, modernizacją oraz właściwą gospodarką mieniem w jednostkach OSP (ewidencja, użytkowanie, przechowywanie, konserwacja, badania techniczne).
    4. Prowadzenie dokumentacji rozliczania zużycia materiałów pędnych pojazdów OSP i innego sprzętu silnikowego.
    5. Wydawanie i rozliczanie kart drogowych i kart pracy urządzeń.
    6. Rozliczanie w uzgodnieniu z Powiatowym Stanowiskiem Kierowania i Dowodzenia Państwowej Straży Pożarnej w Olecku ekwiwalentu wypłaconego strażakom OSP za udział w działaniach ratowniczo – gaśniczych.
    7. Prowadzenie wykazu członków OSP oraz spraw w zakresie:
    a) ubezpieczenia majątku gminy znajdującego się w jednostkach OSP,
    b) okresowych badań lekarskich członków OSP biorących udział w działaniach ratowniczo – gaśniczych,
    c) ubezpieczenia członków OSP.
    8. Opracowywanie wniosków do budżetu w zakresie środków niezbędnych na zapewnienie utrzymania jednostek OSP oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu.
    9. Prowadzenie oraz branie udziału w postępowaniach związanych z ustaleniem wysokości rekompensat z tytułu uszczerbku na zdrowiu członkom jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych.
    10. Współpraca z organami Policji, Państwowej Straży Pożarnej oraz Zarządem Miejsko - Gminnym Związku Ochotniczych Straży Pożarnych oraz innymi jednostkami samorządu terytorialnego oraz organizacjami w zakresie pozyskiwania środków finansowych na utrzymanie gotowości bojowej jednostek OSP.
    11. Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w Urzędzie Miejskim:
    a) organizowanie badań lekarskich pracowników we współpracy ze stanowiskiem ds. kadr,
    b) organizowanie badań lekarskich członków jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Olecko,
    c) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp i ppoż. na wszystkich stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego,
    d) bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń,
    e) szkolenie pracowników w zakresie bhp,
    f) udział w dochodzeniach wypadkowych ustalanie przyczyn wypadku przy pracy oraz sporządzanie stosownych dokumentów,
    g) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji postępowań powypadkowych i odszkodowawczych pracowników urzędu oraz członków OSP,
    h) opracowywanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy,
    i) sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bhp oraz sporządzenie w tym zakresie stosownych sprawozdań i zaleceń.
    12. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadania należące do właściwości wydziału.
    13. Nadzór nad funkcjonowaniem Kancelarii Informacji Niejawnych.
    14. Opracowywanie potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz
    porozumień i innych dokumentów wynikających z wykonywanych obowiązków.


    Data wprowadzenia: 2021-06-04 1404
    Data upublicznienia: 2021-06-04
    Art. czytany: 1186 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Anna Trus-Mika
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet