|
|
|
|
Dostępność
|
|
Koordynatorzy do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Olecku.
Burmistrz Olecka zarządzeniem Nr ORN.0050.134.2020 z dnia 25 września 2020 r. wyznaczył koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Olecku.
Koordynator do spraw dostępności architektonicznej:
Urszula Dąbrowska - inspektor w Wydziale Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
Telefon: 87 520 21 57
Koordynator do spraw dostępności cyfrowej:
Wojciech Wiktorzak - starszy inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Nadzoru
Telefon: 87 520 09 69
Koordynator do spraw dostępności informacyjno-komunikacyjnej:
Alicja Mieszuk - starszy inspektor, koordynator ds. dostępności
Telefon: 87 520 09 62
e-mail: [email protected]
Data wprowadzenia: 2020-10-09 0906 Data upublicznienia: 2020-10-09 Art. czytany: 1991 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Wojciech Wiktorzak
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Miejski w Olecku
19-400 OLECKO
Plac Wolności 1
Plac Wolności 3
tel.+87 520 21 68
FAX +87 520 25 58
POI - Punkt Obsługi Interesanta
tel.+87 520 20 67
Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117
Urząd Miejski w Olecku
Starostwo Powiatowe w Olecku
Administrator BIP:
Wojciech Wiktorzak
Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
tel:87-520 09 69
fax:87-520 25 58
e-mail: [email protected]
Admin
|
|
|