Koordynatorzy do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Olecku.

2020-10-09 0906
Art. czytany: 1630 razy

Burmistrz Olecka zarządzeniem Nr ORN.0050.134.2020 z dnia 25 września 2020 r. wyznaczył koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Olecku.

Koordynator do spraw dostępności architektonicznej:
Urszula Dąbrowska - inspektor w Wydziale Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
Telefon: 87 520 21 57

Koordynator do spraw dostępności cyfrowej:
Wojciech Wiktorzak - starszy inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Nadzoru
Telefon: 87 520 09 69

Koordynator do spraw dostępności informacyjno-komunikacyjnej:
Alicja Mieszuk - starszy inspektor, koordynator ds. dostępności
Telefon: 87 520 09 62
e-mail: [email protected]