ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Zamówienia publiczne
  • Zakup usług
  • Przetarg nieograniczony na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Olecko

    Ogłoszenie o zamówieniu
    (Dyrektywa 2004/18/WE)
    Sekcja I : Instytucja zamawiająca
    I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:
    Oficjalna nazwa: Gmina Olecko Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
    znany) _____
    Adres pocztowy: Plac Wolności 3
    Miejscowość: Olecko Kod pocztowy: 19-400 Państwo: Polska (PL)
    Punkt kontaktowy: 19-400 Olecko, Plac Wolności 3 Tel.: +48 875202383
    Osoba do kontaktów: Marta Witkowska, Joanna Sagun
    E-mail: [email protected] Faks: +48 875202558
    Adresy internetowe: (jeżeli dotyczy)
    Ogólny adres instytucji zamawiającej/ podmiotu zamawiającego: (URL) www.olecko.pl
    Adres profilu nabywcy: (URL) _____
    Dostęp elektroniczny do informacji: (URL) _____
    Elektroniczne składanie ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału: (URL) _____
    Więcej informacji można uzyskać pod adresem
    Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Inny (proszę wypełnić załącznik A.I)
    Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz
    dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem
    Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Inny (proszę wypełnić załącznik A.II)
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres
    Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Inny (proszę wypełnić załącznik A.III)
    I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej
    Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
    Agencja/urząd krajowy lub federalny
    Organ władzy regionalnej lub lokalnej
    Agencja/urząd regionalny lub lokalny
    Podmiot prawa publicznego
    Instytucja/agencja europejska lub organizacja międzynarodowa
    Inna: (proszę określić)
    I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności
    Ogólne usługi publiczne
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 2 / 27
    Obrona
    Porządek i bezpieczeństwo publiczne
    Środowisko
    Sprawy gospodarcze i finansowe
    Zdrowie
    Budownictwo i obiekty komunalne
    Ochrona socjalna
    Rekreacja, kultura i religia
    Edukacja
    Inny: (proszę określić)
    I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
    Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:
    tak nie
    więcej informacji o tych instytucjach zamawiających można podać w załączniku A
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 3 / 27
    Sekcja II : Przedmiot zamówienia
    II.1) Opis :
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą :
    Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Olecko
    II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
    świadczenia usług :
    Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi – która najbardziej odpowiada
    konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu
    Roboty budowlane Dostawy Usługi
    Wykonanie
    Zaprojektowanie i wykonanie
    Wykonanie, za pomocą dowolnych
    środków, obiektu budowlanego
    odpowiadającego wymogom
    określonym przez instytucję
    zamawiającą
    Kupno
    Dzierżawa
    Najem
    Leasing
    Połączenie powyższych form
    Kategoria usług: nr: 16
    Zob. kategorie usług w załączniku
    C1
    Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług :
    _____
    Kod NUTS: PL623
    II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu
    zakupów (DSZ):
    Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
    Ogłoszenie dotyczy zawarcia umowy ramowej
    Ogłoszenie dotyczy utworzenia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
    II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej : (jeżeli dotyczy)
    Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami Umowa ramowa z jednym wykonawcą
    Liczba : _____
    albo
    (jeżeli dotyczy) liczba maksymalna : _____ uczestników planowanej umowy ramowej
    Czas trwania umowy ramowej
    Okres w latach : _____ albo w miesiącach : _____
    Uzasadnienie dla umowy ramowej, której czas trwania przekracza okres czterech lat :
    _____
    Szacunkowa całkowita wartość zakupów w całym okresie obowiązywania umowy ramowej (jeżeli
    dotyczy, proszę podać wyłącznie dane liczbowe)
    Szacunkowa wartość bez VAT : _____ Waluta :
    albo
    Zakres: między : _____ : i : _____ : Waluta :
    Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone : (jeżeli jest znana)
    _____
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 4 / 27
    II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu :
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych
    na terenie Gminy Olecko i przekazanie ich do Dobrowolnego Punktu Odbioru Odpadów w Olecku przy ulicy
    Kościuszki należącego do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku
    prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „EKO-MAZURY” Sp. z o.o. w Siedliskach z III
    sektorów, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ;
    2. Wykonawca zobowiązany jest do obierania każdej ilości odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
    zamieszkałych i niezamieszkałych zgromadzonych w pojemnikach (workach) określonych w Regulaminie
    utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Olecko.
    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany pojemności opróżnianych pojemników oraz punktów odbioru
    odpadów i częstotliwości wywozu, określonych w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ. W przypadku ujawnienia
    nieruchomości, które nie są ujęte do odbioru odpadów, Wykonawca ma obowiązek informowania o tym
    Zamawiającego.
    4. Wykonawca nie będzie regulował należności za dostarczone odpady do Dobrowolnego Punktu Odbioru
    Odpadów w Olecku. Obciążenie te opłacane będzie przez Zamawiającego.
    5. Wykonawca będzie odbierać odpady komunalne z podziałem na następujące frakcje:
    1) ZMIESZANE- odpady komunalne nie poddane selektywnemu zbieraniu,
    2) SUCHE- odpady pozostałe po wydzieleniu odpadów ulegających biodegradacji: makulatura gazetowa,
    papier, karton, pampersy, wszelkiego rodzaju tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe „tetrapack”,
    opakowania z metali żelaznych, opakowania z metali nieżelaznych, różne opakowania, tekstylia, odpady
    szklane, pozostałe odpady z gospodarstw domowych, oprócz odpadów niebezpiecznych,
    3) MOKRE- odpady organiczne: odpady kuchenne, resztki i obierki z owoców i warzyw, skoszona trawa i
    zgrabione liście, rośliny, ziemia po kwiatach, trociny, drewno (o gabarytach umożliwiających umieszczenie
    w pojemniku lub worku), zużyte ręczniki papierowe i chusteczki higieniczne, fusy z kawy i herbaty, skorupki
    jajek, mokry papier lub karton (karton i papier bez dodatków innych materiałów np. folii), pozostałości po
    domowej „hodowli” zwierząt (psów, kotów, ptaków, gryzoni), inne odpady nadające się do kompostowania, czyli
    biodegradowalne,
    4) ODPADY WIELOGABARYTOWE I PROBLEMOWE– należy przez to rozumieć odpady komunalne, które
    ze względu na swoje rozmiary i masę, nie mogą być umieszczone w typowych pojemnikach przeznaczonych
    do zbierania odpadów komunalnych oraz odpady typu: przeterminowane leki, chemikalia, sprzęt elektroniczny,
    zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte baterie, odpady
    budowlane i rozbiórkowe.
    5) POPIÓŁ.
    6. 1) Wykonawca zobowiązany jest do odebrania odpadów komunalnych (zbieranych selektywnie i
    zmieszanych) zgodnie z harmonogramem odbioru, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ . Na kolejne lata
    realizacji zamówienia obowiązujący harmonogram Zamawiający dostarczy Wykonawcy na miesiąc przed datą
    jego obowiązywania.
    2) Odpady zbierane w sposób selektywny (dotyczy to frakcji mokre i suche) i odpady zmieszane odbierane
    będą w odrębnych terminach ustalonych w harmonogramie.
    3) Pozostałe odpady zbierane w sposób selektywny, w tym odpady wielogabarytowe, niebezpieczne,
    zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny (zwane w formularzu ofertowym odpadami wielogabarytowymi i
    problemowymi). Wykonawca odbierać będzie zgodnie z częstotliwością określoną w Formularzu Ofertowym.
    4) Popiół odbierać należy zgodnie z częstotliwością określoną w Formularzu Ofertowym.
    5) Zapełnione kontenery Kp-7 należy odbierać po bezpośrednim indywidualnym zgłoszeniu przez właściciela
    kontenera.
    6) Wyposażenia przystanków komunikacyjnych położonych na terenach gminnych w pojemniki (ok. 30 sztuk)
    oraz ich opróżnianie - według potrzeb.
    7) Częstotliwość odbioru odpadów z nieruchomości wielorodzinnych będzie ustalana między Wykonawcą a
    Zarządcą lub Administratorem zarządzającym nieruchomością – 2-3 razy w tygodniu.
    7. Wykonawca odbierze odpady zgodnie z podziałem na poszczególne frakcje. Zmieszanie odpadów
    spowoduje obciążenia wykonawcy karą pieniężną w wysokości od 10 000 zł do 50 000 zł, zgodnie z art. 9x,
    ust.1, pkt.2 Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 5 / 27
    8. Za szkody spowodowane osobom trzecim w trakcie realizacji zamówienia odpowiada Wykonawca.
    9. 1) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania systemu monitorowania pozycji pojazdów GPS
    (pozycjonowanie pojazdów w czasie rzeczywistym oraz archiwalne odwzorowanie przebiegu tras w tym
    postojów, zatrzymań, prędkości, pobytu w zdefiniowanych miejscach, przejazdu trasą poszczególnych
    pojazdów). System monitorowania powinien być sprawny przez cały okres trwania umowy.
    2) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu i Związkowi Międzygminnemu „Gospodarka
    Komunalna” w Ełku aktualnego hasła dostępu do systemu monitorowania pozycji pojazdów GPS
    wykorzystywanych w realizacji zamówienia.
    3) Pojazdy wyposażone w GPS powinny być oznakowane tak, aby Zamawiający mógł odróżnić (na podglądzie)
    w systemie monitorowania GPS pojazdy odbierające poszczególne frakcje odpadów wymienione w pkt. 3.5.
    Instrukcji dla Wykonawców.
    10. Wykonawca zapewni możliwość zaopatrzenia właścicieli nieruchomości w pojemniki. Koszt sprzedaży
    lub dzierżawy pojemników nie może być wliczony w cenę zamówienia i podlega indywidualnemu rozliczeniu
    pomiędzy właścicielem nieruchomości, a Wykonawcą. Odpady gromadzone mogą być w pojemnikach o
    wielkości: 110-120 l, 200-240 l, 1100 l i Kp-7 oraz w workach.
    11. 1) Wykonawca prowadzić będzie ewidencję:
    - ilości odebranych odpadów wyrażoną w litrach z poszczególnych nieruchomości z podziałem na poszczególne
    frakcje.
    - ilości odpadów w Mg przekazanych do Dobrowolnego Punktu Odbioru Odpadów w Olecku przy ulicy
    Kościuszki należącego do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku z
    podziałem na poszczególne sektory,
    2) informacje wymienione w pkt 1) należy przekazać Zamawiającemu - co miesiąc, najpóźniej w terminie 14 dni
    od zakończenia miesiąca, którego dotyczy informacja, w formie papierowej lub elektronicznej - uzgodnionej z
    Zamawiającym.
    12. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zdarzeniach, które mogą mieć wpływ
    na realizację zamówienia w formie telefonicznej lub pisemnej. Jako dowód stwierdzenia nieprawidłowości
    Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację fotograficzną z datą na fotografii oraz sporządzoną
    notatką na miejscu wystąpienia zdarzenia.
    13. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu
    czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 250 ze zm:) i przekazywania do Związku
    Międzygminnego „Gospodarka Komunalna” w Ełku.
    14. Zamawiający odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbioru poszczególnych
    rodzajów odpadów określonych w harmonogramie odbioru. Zmiany terminu odbioru Wykonawca uzgadnia z
    Zamawiającym i informuje o tym mieszkańców.
    15. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania poufności co do informacji pozyskanych w związku z
    realizacją umowy, w szczególności do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
    Wykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych danych w żaden inny sposób lub w innym celu niż
    dla wykonania umowy, w szczególności zakazuje się wykorzystywania danych w celach reklamowych lub
    marketingowych.
    16. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę
    na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem
    usługi, tj. kierowców pojazdów przystosowanych od odbioru odpadów i osób dokonujących odbiór odpadów z
    nieruchomości oraz osób odpowiedzialnych za sprawozdawczość związaną z odbiorem odpadów.
    17. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych
    wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
    podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 16 czynności. Zamawiający uprawniony
    jest w szczególności do:
    a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich
    oceny,
    b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów,
    c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
    18. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu
    terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 6 / 27
    wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących
    wskazane w pkt 16 czynności:
    a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób
    wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać
    w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,
    wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz
    ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do
    złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
    b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie
    umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww.
    oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli
    został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę
    danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
    osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak:
    data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
    c) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę
    składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni
    okres rozliczeniowy;
    d) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu
    potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób
    zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
    o ochronie danych osobowych.
    19. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
    pracę osób wykonujących wskazane czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty
    przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę
    w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez
    Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako
    niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
    wykonujących wskazane czynności.
    20. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub
    Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
    Słownik główny Słownik uzupełniający(jeżeli dotyczy)
    Główny przedmiot 90511000
    Dodatkowe przedmioty 90533000
    90513100
    90512000
    II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) :
    Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA) : tak nie
    II.1.8) Części: (w celu podania szczegółów o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B tyle razy,
    ile jest części zamówienia)
    To zamówienie podzielone jest na części: tak nie
    (jeżeli tak) Oferty można składać w odniesieniu do
    tylko jednej części
    jednej lub więcej części
    wszystkich części
    II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych:
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 7 / 27
    Dopuszcza się składanie ofert wariantowych : tak nie
    II.2) Wielkość lub zakres zamówienia :
    II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres : (w tym wszystkie części, wznowienia i opcje, jeżeli dotyczy)
    _____
    (jeżeli dotyczy, proszę podać wyłącznie dane liczbowe)
    Szacunkowa wartość bez VAT : 663891.35 Waluta : EUR
    albo
    Zakres: między : _____ : i : _____ : Waluta :
    II.2.2) Informacje o opcjach : (jeżeli dotyczy)
    Opcje : tak nie
    (jeżeli tak) Proszę podać opis takich opcji :
    _____
    (jeżeli jest znany) Wstępny harmonogram wykorzystania tych opcji :
    w miesiącach : _____ albo w dniach : _____ (od udzielenia zamówienia)
    II.2.3) Informacje o wznowieniach : (jeżeli dotyczy)
    Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: tak nie
    Liczba możliwych wznowień: (jeżeli jest znana) _____ albo Zakres: między : _____ i: _____
    (jeżeli są znane) W przypadku odnawialnych zamówień na dostawy lub usługi, szacunkowe ramy czasowe
    kolejnych zamówień:
    w miesiącach: _____ albo w dniach: _____ (od udzielenia zamówienia)
    II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:
    Okres w miesiącach : _____ albo w dniach: _____ (od udzielenia zamówienia)
    albo
    Rozpoczęcie: 01/07/2017 (dd/mm/rrrr)
    Zakończenie: 30/06/2021 (dd/mm/rrrr)
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 8 / 27
    Sekcja III : Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i
    technicznym
    III.1) Warunki dotyczące zamówienia:
    III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje: (jeżeli dotyczy)
    Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 70 000,00 zł (słownie zł: siedemdziesiąt tysięcy).
    III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów
    je regulujących:
    1) Wadium powinno być wniesione w formach dopuszczonych ustawą Prawo zamówień publicznych określone
    w art. 45. ust.6.
    2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: 86 1020 4724
    0000 3202 0007 6422 w Banku PKO BP SA. Wadium należy wnieść w takim terminie, aby w dniu otwarcia ofert
    nastąpiło uznanie na rachunku bankowym zamawiającego.
    3) wadium w formie niepieniężnej – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć
    do kasy Urzędu Miejskiego w Olecku, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, czynnej od poniedziałku do piątku w
    godzinach 8-14.
    4) Zwrot wadium nastąpi po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania zgodnie z art. 46
    w/w ustawy.
    III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
    (jeżeli dotyczy)
    _____
    III.1.4) Inne szczególne warunki: (jeżeli dotyczy)
    Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom : tak nie
    (jeżeli tak) Opis szczególnych warunków:
    _____
    III.2) Warunki udziału:
    III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego
    lub handlowego:
    Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania
    w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 12-23 Pzp. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia
    wykonawcy na podstawie art. 24 ust.5 Pzp.
    1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o
    których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp:
    - Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
    odrębnych przepisów:
    - zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w gminie Olecko zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z
    dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 ze zm.);
    - aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane przez starostę właściwego ze względu na
    miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady lub zaświadczenie o wpisie do rejestru o którym
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 9 / 27
    mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem niniejszego
    zamówienia lub inne ważne zezwolenie obejmujące swym zakresem zezwolenie na transport odpadów
    będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
    - zaświadczenie (lub inny dokument ) o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny
    i elektroniczny (wymagany zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i
    elektronicznym) o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. odpadach, prowadzonego
    przez Marszałka Województwa lub przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska do czasu utworzenia ww.
    rejestru przez Marszałka Województwa, zgodnie z art. 235 ust. 2 ww. ustawy.
    2. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, może w stosownych
    sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach
    technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od
    charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
    jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w
    szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
    zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
    3.1. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub
    zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania
    warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,
    o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
    kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów,
    jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na
    sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał
    się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia
    tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
    3.2. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu
    udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
    lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie
    określonym przez zamawiającego:
    1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
    2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże żądane zdolności
    techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.
    3.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych
    zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia
    gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Zamawiający może
    wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
    W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do
    wykluczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
    Wymieniony dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
    7. Składanie dokumentów w przypadku, gdy wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
    terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
    W sytuacji opisanej powyżej, Wykonawca zamiast dokumentów o których mowa:
    1) w pkt. 6 lit. m) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny
    równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca
    ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo
    dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp.
    2) w pkt. 6 lit. f) –h) Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
    siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że
    zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
    lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
    zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
    b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 10 / 27
    3). Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.2)a, powinien
    być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
    4). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
    osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1) i 7.2) , zastępuje
    się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
    uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
    notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
    gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
    zamieszkania tej osoby.
    5). W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić
    się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub
    miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących
    tego dokumentu.
    III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
    Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny
    spełniania wymogów:
    Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony,
    jeżeli wykonawca wykaże posiadanie środków
    finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min
    100 000,00 PLN, w okresie nie wcześniejszym niż 1
    miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
    2. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania
    warunków udziału w postępowaniu, może w
    stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do
    konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na
    zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
    finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
    niezależnie od charakteru prawnego łączących go
    z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej
    sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu,
    iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie
    realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
    dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
    zamówienia.
    3.1. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy
    przez inne podmioty zdolności techniczne lub
    zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,
    pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania
    warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie
    zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,
    o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 Pzp. W
    odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
    kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
    wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych
    podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi,
    do realizacji których te zdolności są wymagane.
    Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub
    ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie
    z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia
    zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego
    powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów,
    chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
    Minimalny poziom ewentualnie wymaganych
    standardów: (jeżeli dotyczy)
    _____
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 11 / 27
    3.2. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub
    sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu
    udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia
    przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
    lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy
    wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w
    terminie określonym przez zamawiającego:
    1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub
    podmiotami lub
    2) zobowiązał się do osobistego wykonania
    odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże żądane
    zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację
    finansową lub ekonomiczną.
    3.3. Zamawiający może na każdym etapie
    postępowania uznać, że wykonawca nie posiada
    wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów
    technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne
    przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może
    mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
    Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym
    etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
    3.4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za
    odrzuconą.
    2. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania
    warunków udziału w postępowaniu, może w
    stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do
    konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na
    zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
    finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
    niezależnie od charakteru prawnego łączących go
    z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej
    sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu,
    iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie
    realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
    dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
    zamówienia.
    3.1. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy
    przez inne podmioty zdolności techniczne lub
    zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,
    pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania
    warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie
    zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,
    o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 Pzp. W
    odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
    kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
    wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych
    podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi,
    do realizacji których te zdolności są wymagane.
    Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub
    ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie
    z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia
    zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego
    powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów,
    chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
    3.2. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub
    sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 12 / 27
    udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia
    przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
    lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy
    wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w
    terminie określonym przez zamawiającego:
    1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub
    podmiotami lub
    2) zobowiązał się do osobistego wykonania
    odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże żądane
    zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację
    finansową lub ekonomiczną.
    3.3. Zamawiający może na każdym etapie
    postępowania uznać, że wykonawca nie posiada
    wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów
    technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne
    przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może
    mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
    Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym
    etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
    W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty
    i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do
    wykluczenia składa każdy z wykonawców składających
    ofertę wspólną.
    Wymieniony dokument należy złożyć w oryginale lub
    kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
    7. Składanie dokumentów w przypadku, gdy
    wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania
    poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
    W sytuacji opisanej powyżej, Wykonawca zamiast
    dokumentów o których mowa:
    1) w pkt. 6 lit. m) składa informację z odpowiedniego
    rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny
    równoważny dokument wydany przez właściwy organ
    sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca
    ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
    zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo
    dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt
    13, 14 i 21 ustawy Pzp.
    2) w pkt. 6 lit. f) –h) Wykonawca składa dokument lub
    dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca
    ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
    odpowiednio, że:
    a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek
    na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że
    zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie
    spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
    lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
    prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
    raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
    wykonania decyzji właściwego organu,
    b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
    upadłości.
    3). Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej
    niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
    ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 13 / 27
    postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.2)a,
    powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
    przed upływem tego terminu.
    4). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
    lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania
    ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje
    się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1) i
    7.2) , zastępuje się je dokumentem zawierającym
    odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem
    osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
    lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
    złożone przed notariuszem lub przed organem
    sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
    zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
    względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
    wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
    5). W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu
    złożonego przez wykonawcę, zamawiający może
    zwrócić się do właściwych organów odpowiednio
    kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
    zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,
    której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych
    informacji dotyczących tego dokumentu.
    III.2.3) Kwalifikacje techniczne:
    Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny
    spełniania wymogów:
    . Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony,
    jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat
    przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
    prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
    wykonanie minimum dwóch usług odbioru odpadów
    komunalnych o wartości każdej usługi minimum 200
    000,00 zł w ciągu 12 miesięcy.
    Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony,
    jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnym
    sprzętem do wykonania zadania tj.
    - co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do
    odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
    - co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi
    do odbierania selektywnie zebranych odpadów
    komunalnych,
    - co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do
    odbioru kontenerów z odpadami z dźwigiem hakowym
    lub bramowym kontenerów KP7,
    - co najmniej jednym pojazdem (ciężarowym)
    skrzyniowym do odbioru odpadów problemowych,
    wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
    zasobami;
    2. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania
    warunków udziału w postępowaniu, może w
    stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do
    konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na
    zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
    finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
    niezależnie od charakteru prawnego łączących go
    Minimalny poziom ewentualnie wymaganych
    standardów: (jeżeli dotyczy)
    _____
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 14 / 27
    z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej
    sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu,
    iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie
    realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
    dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
    zamówienia.
    3.1. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy
    przez inne podmioty zdolności techniczne lub
    zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,
    pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania
    warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie
    zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,
    o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 Pzp. W
    odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
    kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
    wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych
    podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi,
    do realizacji których te zdolności są wymagane.
    Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub
    ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie
    z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia
    zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego
    powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów,
    chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
    3.2. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub
    sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu
    udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia
    przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
    lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy
    wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w
    terminie określonym przez zamawiającego:
    1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub
    podmiotami lub
    2) zobowiązał się do osobistego wykonania
    odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże żądane
    zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację
    finansową lub ekonomiczną.
    3.3. Zamawiający może na każdym etapie
    postępowania uznać, że wykonawca nie posiada
    wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów
    technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne
    przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może
    mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
    Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym
    etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
    W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty
    i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do
    wykluczenia składa każdy z wykonawców składających
    ofertę wspólną.
    Wymieniony dokument należy złożyć w oryginale lub
    kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
    7. Składanie dokumentów w przypadku, gdy
    wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania
    poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 15 / 27
    W sytuacji opisanej powyżej, Wykonawca zamiast
    dokumentów o których mowa:
    1) w pkt. 6 lit. m) składa informację z odpowiedniego
    rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny
    równoważny dokument wydany przez właściwy organ
    sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca
    ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
    zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo
    dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt
    13, 14 i 21 ustawy Pzp.
    2) w pkt. 6 lit. f) –h) Wykonawca składa dokument lub
    dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca
    ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
    odpowiednio, że:
    a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek
    na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że
    zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie
    spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
    lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
    prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
    raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
    wykonania decyzji właściwego organu,
    b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
    upadłości.
    3). Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej
    niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
    ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.2)a,
    powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
    przed upływem tego terminu.
    4). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
    lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania
    ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje
    się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1) i
    7.2) , zastępuje się je dokumentem zawierającym
    odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem
    osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
    lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
    złożone przed notariuszem lub przed organem
    sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
    zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
    względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
    wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
    5). W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu
    złożonego przez wykonawcę, zamawiający może
    zwrócić się do właściwych organów odpowiednio
    kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
    zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,
    której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych
    informacji dotyczących tego dokumentu.
    III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych: (jeżeli dotyczy)
    Zamówienie jest zastrzeżone dla zakładów pracy chronionej
    Realizacja zamówienia jest zastrzeżona w ramach programów pracy chronionej
    III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi:
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 16 / 27
    III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu:
    Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: tak nie
    (jeżeli tak) Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych :
    _____
    III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi:
    Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie
    usługi: tak nie
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 17 / 27
    Sekcja IV : Procedura
    IV.1) Rodzaj procedury:
    IV.1.1) Rodzaj procedury:
    Otwarta
    Ograniczona
    Ograniczona przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
    _____
    Negocjacyjna Niektórzy kandydaci zostali już zakwalifikowani (w stosownych przypadkach w
    ramach niektórych rodzajów procedur negocjacyjnych) : tak nie
    (jeżeli tak, należy podać nazwy i adresy zakwalifikowanych już wykonawców
    w sekcji VI.3 Informacje dodatkowe)
    Negocjacyjna przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
    _____
    Dialog konkurencyjny
    IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
    (procedura ograniczona i negocjacyjna, dialog konkurencyjny)
    Przewidywana liczba wykonawców: _____
    albo
    Przewidywana minimalna liczba: _____ i (jeżeli dotyczy) liczba maksymalna _____
    Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:
    _____
    IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu: (procedura negocjacyjna, dialog
    konkurencyjny)
    Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby omawianych rozwiązań lub
    negocjowanych ofert : tak nie
    IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia
    IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))
    Najniższa cena
    albo
    Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
    kryteria określone poniżej (kryteria udzielenia zamówienia powinny zostać podane wraz z wagą lub w
    kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego, w przypadku gdy przedstawienie wag nie jest możliwe z
    oczywistych przyczyn)
    kryteria określone w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w dokumencie
    opisowym
    Kryteria Waga Kryteria Waga
    1. Cena 60 6._____ _____
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 18 / 27
    Kryteria Waga Kryteria Waga
    2. Częstotliwość odbioru odpadów
    wielogabarytowych, problemowych i
    popiołu
    40 7._____ _____
    3._____ _____ 8._____ _____
    4._____ _____ 9._____ _____
    5._____ _____ 10._____ _____
    IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej
    Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie
    (jeżeli tak, jeżeli dotyczy) Proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej:
    _____
    IV.3) Informacje administracyjne:
    IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: (jeżeli dotyczy)
    GKO.271.4.2017
    IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
    tak nie
    (jeżeli tak)
    Wstępne ogłoszenie
    informacyjne
    Ogłoszenie o profilu nabywcy
    Numer ogłoszenia w Dz.U.: _____ z dnia: ______ (dd/mm/rrrr)
    Inne wcześniejsze publikacje(jeżeli dotyczy)
    IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego: (w
    przypadku dialogu konkurencyjnego)
    Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów
    Data: ______ Godzina: _____
    Dokumenty odpłatne tak nie
    (jeżeli tak, proszę podać wyłącznie dane liczbowe) Podać cenę: _____ Waluta: _____
    Warunki i sposób płatności:
    _____
    IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
    Data: 19/06/2017 Godzina: 10:00
    IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom: (jeżeli
    jest znana, w przypadku procedur ograniczonej i negocjacyjnej oraz dialogu konkurencyjnego)
    Data: ______
    IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu:
    Dowolny język urzędowy UE
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 19 / 27
    Język urzędowy (języki urzędowe) UE:
    PL
    Inny:
    _____
    IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
    Do: : ______
    albo
    Okres w miesiącach : _____ albo w dniach : 60 (od ustalonej daty składania ofert)
    IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
    Data : 19/06/2017 (dd/mm/rrrr) Godzina10:15
    (jeżeli dotyczy)Miejscowość: 19-400 Olecko, Plac Wolności 3, pokój nr 4
    Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy) :
    tak nie
    (jeżeli tak) Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
    _____
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 20 / 27
    Sekcja VI: Informacje uzupełniające
    VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia: (jeżeli dotyczy)
    Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się : tak nie
    (jeżeli tak) Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń:
    I kwartał 2021 roku
    VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej:
    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej : tak nie
    (jeżeli tak) Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów):
    _____
    VI.3) Informacje dodatkowe: (jeżeli dotyczy)
    1. Zgodnie z art. 24 aa ust.1 Pzp zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy
    wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
    warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli przedmiotowy wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający
    bada, czy wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert nie podlega wykluczeniu
    oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu.
    2. W celu wstępnego wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw
    do wykluczenia wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie
    jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ), sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego
    formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59
    ust.2 dyrektywy 2014/24/UE. Wersję edytowalną JEDZ stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Zamawiający
    informuje, że wykonawca przy wypełnianiu JEDZ może również wykorzystać narzędzie dostępne na stronie:
    www.ec.europa.eu/tools/espd oraz instrukcję wypełniania JEDZ zamieszczona pod adresem: www.uzp.gov.pl/
    baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia.
    3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (tzw. konsorcjum), JEDZ
    składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzić
    spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
    wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw do wykluczenia.
    4. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich
    podstaw do wykluczenia oraz spełniania- w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału
    w postępowaniu, składa JEDZ dotyczące tych podmiotów (podpisane przez uprawnionych przedstawicieli tych
    podmiotów).
    5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania
    braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa JEDZ dotyczące tych
    podwykonawców (podpisane przez uprawnionych przedstawicieli tych podmiotów).
    6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona
    do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni terminie aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych
    oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp:
    a) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w gminie Olecko zgodnie z art. 9c ust.
    1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 ze
    zm.);
    b) aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów, wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r
    o odpadach (j.t. Dz.U. z 2016 poz. 1987 ze zm.);
    c) aktualne zaświadczenie (lub inny dokument ) o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt
    elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Marszałka Województwa lub przez Głównego Inspektora
    Ochrony Środowiska;
    d) wykaz sprzętu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami:
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 21 / 27
    e) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych
    środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min 100 000,00.PLN, w okresie nie
    wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
    f) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
    opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo
    wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
    zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
    odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
    na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
    g) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
    Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega
    z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące
    przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego
    dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych
    należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
    właściwego organu;
    h) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
    przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na
    podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
    i) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu
    ubiegania się o zamówienia publiczne;
    j) Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie
    z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
    k) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w
    przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem
    dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
    konkurencji w postępowaniu;
    l) wykaz usług wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
    prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanie minimum dwóch usług odbioru odpadów
    komunalnych o wartości każdej usługi minimum 200 000,00 zł w ciągu 12 miesięcy.
    wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi
    zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub
    są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
    podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub
    ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
    stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
    nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
    wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
    udziału w postępowaniu.
    m) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy,
    wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
    do udziału w postępowaniu;
    n) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej
    decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub
    zdrowotne albo –w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –dokumentów potwierdzających dokonanie
    płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia
    w sprawie spłat tych należności;
    o) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu
    ubiegania się o zamówienia publiczne;
    W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do
    wykluczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
    Wymieniony dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 22 / 27
    7. Składanie dokumentów w przypadku, gdy wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
    terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
    W sytuacji opisanej powyżej, Wykonawca zamiast dokumentów o których mowa:
    1) w pkt. 6 lit. m) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny
    równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca
    ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo
    dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp.
    2) w pkt. 6 lit. f) –h) Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
    siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że
    zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
    lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
    zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
    b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
    3). Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.2)a, powinien
    być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
    4). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
    osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1) i 7.2) , zastępuje
    się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
    uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
    notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
    gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
    zamieszkania tej osoby.
    5). W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić
    się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub
    miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących
    tego dokumentu.
    VI.4) Procedury odwoławcze:
    VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
    Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
    Adres pocztowy: ul. Postępu 17
    Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL)
    Tel.: +48 22458701
    E-mail: [email protected] Faks: +48 224587800
    Adres internetowy: (URL) www.uzp.gov.pl
    Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy)
    Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
    Adres pocztowy: ul. Postępu 17
    Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL)
    Tel.: +48 22458701
    E-mail: [email protected] Faks: +48 224587800
    Adres internetowy: (URL) www.uzp.gov.pl
    VI.4.2) Składanie odwołań: (proszę wypełnić pkt VI.4.2 lub, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.4.3)
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 23 / 27
    VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
    Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
    Adres pocztowy: ul. Postępu 17
    Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL)
    Tel.: +48 22458701
    E-mail: [email protected] Faks: +48 224587800
    Adres internetowy: (URL) www.uzp.gov.pl
    VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
    09/05/2017 (dd/mm/rrrr) - ID:2017-061441
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 24 / 27
    Załącznik A
    Dodatkowe adresy i punkty kontaktowe
    I) Adresy i punkty kontaktowe, gdzie można uzyskać dalsze informacje
    Oficjalna nazwa: _____ Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
    znany) _____
    Adres pocztowy: _____
    Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
    Punkt kontaktowy: _____ Tel.: _____
    Osoba do kontaktów: _____
    E-mail: Faks: _____
    Adres internetowy: (URL) _____
    II) Adresy i punkty kontaktowe, gdzie można uzyskać specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym
    dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego i dynamicznego systemu zakupów)
    Oficjalna nazwa: _____ Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
    znany) _____
    Adres pocztowy: _____
    Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
    Punkt kontaktowy: _____ Tel.: _____
    Osoba do kontaktów: _____
    E-mail: Faks: _____
    Adres internetowy: (URL) _____
    III) Adresy i punkty kontaktowe, gdzie należy przesyłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu
    Oficjalna nazwa: _____ Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
    znany) _____
    Adres pocztowy: _____
    Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
    Punkt kontaktowy: _____ Tel.: _____
    Osoba do kontaktów: _____
    E-mail: Faks: _____
    Adres internetowy: (URL) _____
    IV) Adres innej instytucji zamawiającej, w imieniu której dokonuje zakupu instytucja zamawiająca
    Oficjalna nazwa _____ Krajowy numer identyfikacyjny
    ( jeżeli jest znana ): _____
    Adres pocztowy: _____
    Miejscowość _____ Kod pocztowy _____
    Państwo _____
    -------------------- (Wykorzystać sekcję IV w załączniku A tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 25 / 27
    Załącznik B
    Informacje o częściach zamówienia
    Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą _____
    Część nr : _____ Nazwa : _____
    1) Krótki opis:
    _____
    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    Słownik główny:
    3) Wielkość lub zakres:
    _____
    (jeżeli jest znany, proszę podać wyłącznie dane liczbowe) Szacunkowy koszt
    bez VAT: _____
    Waluta:
    albo
    Zakres: między : _____ i: _____ Waluta:
    4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia: (jeżeli
    dotyczy)
    Okres w miesiącach : _____ albo w dniach : _____ (od udzielenia zamówienia)
    albo
    Rozpoczęcie: ______ (dd/mm/rrrr)
    Zakończenie: ______ (dd/mm/rrrr)
    5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia:
    _____
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 26 / 27
    Załącznik C1 – Zamówienia ogólne
    Kategorie usług, o których mowa w sekcji II Przedmiot zamówienia
    Dyrektywa 2004/18/WE
    Kategoria nr [1] Przedmiot
    1 Usługi konserwacyjne i naprawcze
    2 Usługi transportu lądowego [2] ,w tym usługi samochodów opancerzonych oraz usługi
    kurierskie, z wyjątkiem przewozu poczty
    3 Usługi transportu lotniczego pasażerów i towarów, z wyjątkiem transportu poczty
    4 Transport poczty drogą lądową [3] i lotniczą
    5 Usługi telekomunikacyjne
    6 Usługi finansowe: a) Usługi ubezpieczeniowe b)Usługi bankowe i inwestycyjne [4]
    7 Usługi komputerowe i usługi z nimi związane
    8 Usługi badawcze i rozwojowe [5]
    9 Usługi w zakresie księgowości, audytu oraz prowadzenia ksiąg rachunkowych
    10 Usługi badania rynku i opinii publicznej
    11 Usługi konsultacyjne w zakresie zarządzania [6] i usługi z nimi związane
    12 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi
    urbanistyczne, architektury krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i
    technicznych; usługi badań i analiz technicznych
    13 Usługi reklamowe
    14 Usługi sprzątania budynków i usługi zarządzania mieniem
    15 Usługi w zakresie publikowania i drukowania wykonywane z tytułu wynagrodzenia lub
    umowy
    16 Usługi w dziedzinie odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości; usługi sanitarne i
    podobne
    Kategoria nr [7] Przedmiot
    17 Usługi hotelarskie i restauracyjne
    18 Usługi transportu kolejowego
    19 Usługi transportu wodnego
    20 Dodatkowe i pomocnicze usługi transportowe
    21 Usługi prawnicze
    22 Usługi rekrutacji i pozyskiwania personelu [8]
    23 Usługi detektywistyczne i ochroniarskie z wyjątkiem usług samochodów
    opancerzonych
    24 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
    25 Usługi społeczne i zdrowotne
    26 Usługi rekreacyjne, kulturalne oraz sportowe [9]
    27 Inne usługi
    1 Kategorie usług w rozumieniu art. 20 i załącznika IIA do dyrektywy 2004/18/WE.
    2 Z wyjątkiem usług transportu kolejowego, ujętych w kategorii 18.
    3 Z wyjątkiem usług transportu kolejowego, ujętych w kategorii 18.
    4 Z wyjątkiem usług finansowych związanych z wystawianiem, sprzedażą, zakupem lub transferem papierów
    wartościowych albo innych instrumentów finansowych oraz usług banku centralnego. Również wyłączone:
    usługi obejmujące nabycie, najem lub dzierżawę – bez względu na sposób finansowania – gruntów, istniejącychbudynków lub innych nieruchomości, albo dotyczące praw do nich. Niemniej jednak przepisom dyrektywy
    podlegają umowy o świadczenie usług finansowych zawarte, w dowolnej formie, równocześnie, przed lub po
    zawarciu umowy nabycia, najmu lub dzierżawy.
    5 Z wyjątkiem usług dotyczących badań i rozwoju innych niż takie, gdzie korzyści czerpie wyłącznie instytucja
    zamawiająca w celu wykorzystania ich we własnej działalności, pod warunkiem że świadczona usługa została w
    pełni wynagrodzona przez instytucję zamawiającą.
    6 Z wyjątkiem usług arbitrażowych i koncyliacyjnych.
    7 Kategorie usług w rozumieniu art. 21 i załącznika IIB do dyrektywy 2004/18/WE.
    8 Z wyjątkiem umów o pracę.
    9 Z wyjątkiem umów dotyczących nabycia, opracowania, produkcji i koprodukcji materiałów programowych
    przez nadawców oraz umów dotyczących czasu emisji.
    PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 27 / 27

    Pełniący Funkcję
    Burmistrza Olecka
    Krzysztof Marek Kosewski


    Data wprowadzenia: 2017-05-10 2046
    Data upublicznienia: 2017-05-10
    Art. czytany: 2874 razy

    » harmonogram - rozmiar: 496920 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » JEDZ - rozmiar: 724007 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i Formularz Ofertowy - rozmiar: 542359 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Wykaz nieruchomości - rozmiar: 4187807 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Wzór umowy - rozmiar: 247639 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Marta Witkowska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet