Zarządzenie Nr 365/05 z 15 grudnia 2005r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
  ZARZĄDZENIE  Nr  365/05 
BURMISTRZA  OLECKA 
z dnia 15 grudnia 2005 roku 
 
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji 
 
		Stosownie do art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. Nr 121, poz.591 z późn.zm.) w celu przeprowadzenia inwentaryzacji    zarządzam co następuje: 
 
1.	Polecam przeprowadzenie inwentaryzacji metodą spisu z natury zapasów materiałów i towarów, paliwa do pojazdów i motopomp będących na stanie Urzędu Miejskiego, OSP w Gąskach, Plewkach, Szczecinkach, Borawskich i Lenartach wg stanu na dzień 31 grudnia 2005 roku. Termin przeprowadzenia spisu z natury ustala się w dniach 29 grudnia 2005 roku do 10 stycznia 2006 roku. 
2.	Na Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej powołuję Elżbietę Rękawek – Kierownika Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu. 
3.	Do przeprowadzenia inwentaryzacji paliwa autobusu szkolnego typu GIMBUS powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie: 
1/ Anna Mitin			- członek komisji, 
2/ Grażyna Dragunajtys	-	„	„ 
4.	Do przeprowadzenia pozostałej inwentaryzacji powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie: 
1/ Wacław Sapieha		- członek komisji, 
2/ Jolanta Klaus			-	„	„ 
3/ Tomasz Bellon		-	„	„ 
5.	Polecam przeprowadzenie inwentaryzacji kasy, druków ścisłego zarachowania, papierów wartościowych oraz znaków skarbowych w dniu 31 grudnia 2005 roku. 
6.	Polecam przeprowadzenie inwentaryzacji należności i zobowiązań poprzez weryfikacje i uzgodnienie sald. 
7.	Do dokonania inwentaryzacji dot. pkt 5 i 6 powołuję Komisję w składzie: 
1/ Celina Lotkowska		- członek komisji, 
2/ Małgorzata Kowalewska	-	„	„ 
3/ Iwona Domel			-	„	„ 
8.	Zarządzenie wykona Sekretarz Gminy. 
9.	Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia. 
 
 
BURMISTRZ 
 
								    Wacław Olszewski 
	 
  Data wprowadzenia: 2006-01-26 0933 Data upublicznienia: 2006-01-26 Art. czytany: 4112 razy
  
 |  
 
 |