| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski   Zarządzenia   IV kadencja 2002-2006   Zarządzenia 2005   Zarządzenia od 351 do 360
 |  
| 
 |  
Zarządzenie Nr 351/05 z 10 listopada 2005r.
  Zarządzenie Nr 351 /05 
Burmistrza Olecka 
z dnia 10 listopada 2005 r. 
 
w sprawie określenia sposobu wykonania uchwały Nr XXXVIII/286/05 Rady Miejskiej w Olecku z dnia 27 października 2005 r. w sprawie likwidacji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku. 
 
 
Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity - Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami) zarządza się, co następuje: 
 
 
§ 1. Określa się następujący sposób wykonania uchwały Nr XXX VIII/286/05 Rady Miejskiej w Olecku z dnia           27 października 2005 r. w sprawie likwidacji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku. 
 
§ 2. 1. Likwidator Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku wykonuje prawa i obowiązki kierownika jednostki organizacyjnej Gminy Olecko w zakresie niezbędnym do zakończenia jej działalności, a w szczególności: 
1)	w terminie do 30 listopada 2005 r. przedstawi szczegółowy harmonogram (plan) likwidacji w układzie miesięcznym. W przypadku konieczności dokonania zmian w harmonogramie likwidacji likwidator niezwłocznie przedstawi stosowne propozycje. Harmonogram likwidacji oraz jego zmiany podlegają zatwierdzeniu przez Burmistrza; 
2)	przedstawi sprawozdania z realizacji przyjętego harmonogramu likwidacji, według stanu: 
a)	na dzień 31 grudnia 2005 r.; 
b)	na dzień 31 marca 2006 r.; 
c)	na dzień 31 maja 2006 r.; 
d)	na dzień 30 czerwca 2006 r., tj. dzień likwidacji; 
3)	ureguluje sprawy związane ze stosunkami pracy pracowników zatrudnionych w likwidowanej jednostce zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie odrębnymi przepisami prawa i potrzebami likwidowanego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku; 
4)	dokona archiwizacji akt i przekazania dokumentacji jednostki na podstawie odrębnych przepisów; 
5)	w terminie do dnia 31 marca 2006 r. rozwiąże ze wspólnotami mieszkaniowymi umowy o zarządzanie (administrowanie) lokalami (nieruchomościami) i przygotuje do tego terminu niezbędną dla wspólnot dokumentację pozwalającą na samodzielne zarządzanie lokalami (nieruchomościami) i dokona rozliczenia ze wspólnotami mieszkaniowymi; 
 
2. Zakres podstawowych obowiązków likwidatora obejmuje w szczególności: 
1)	przeprowadzenie inwentaryzacji majątku Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku oraz powołanie komisji i przeprowadzenie inwentaryzacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami i przepisami prawa; 
2)	sporządzenie bilansu na dzień otwarcia i dzień zakończenia likwidacji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku; 
3)	uregulowanie stosunków pracy z pracownikami Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku, ustalenie rodzaju i wysokości roszczeń wynikających ze stosunku pracy oraz określenie sposobu ich zaspokojenia; 
4)	zaspokojenie wierzycieli Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku w miarę windykacji wierzytelności; 
5)	zawieranie zobowiązań w zakresie niezbędnym dla likwidacji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku;  
6)	terminowe zawiadomienie o otwarciu likwidacji (postawieniu w stan likwidacji) Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku właściwych instytucji i urzędów, w tym urzędu skarbowego, urzędu statystycznego, zakładu ubezpieczeń społecznych, powiatowego urzędu pracy, banku; 
7)	ogłoszenie postawienia w stan likwidacji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku w prasie lokalnej. 
8)	terminowe i prawidłowe zamknięcie ksiąg rachunkowych oraz sporządzenie sprawozdań; 
9)	terminowe i prawidłowe przeprowadzenie archiwizacji akt oraz przekazanie dokumentacji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku; 
10)	terminowe i prawidłowe zamknięcie rachunku bankowego, ksiąg rachunkowych oraz sporządzenie sprawozdań z wykonania budżetu oraz bilansu; 
11)	sporządzenie protokółu zdawczo-odbiorczego; 
12)	przygotowanie wszystkich innych niezbędnych dokumentów związanych z likwidacją Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku na dzień likwidacji tj.30 czerwca 2006r., w tym dotyczących: 
a)	mienia komunalnego likwidowanego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku; 
b)	potwierdzonych sald należności i zobowiązań zlikwidowanego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku; 
13)	monitorowanie niezwłoczne zgłaszanie propozycji koniecznych działań dotyczących likwidacji; 
14)	wykonywanie poleceń Burmistrza Olecka lub osób działających z jego upoważnienia do wykonywania innych zadań nie wymienionych wyżej. 
 
3. Likwidator Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku podczas likwidacji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku, bez zgody Burmistrza nie może zbywać majątku likwidowanego zakładu. Zbycie majątku ruchomego likwidowanego zakładu w celu spłaty zobowiązań może nastąpić za każdorazową pisemną zgodą Burmistrza. 
 
4. Likwidator Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku nie może zaciągać nowych zobowiązań, chyba że zobowiązania dotyczą zabezpieczenia majątku gminy lub obowiązków wynajmującego określonych  przepisami prawa. 
 
 
§ 3. 1. Kierownik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Olecku  monitoruje i nadzoruje proces likwidacji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku w niezbędnym zakresie. 
2. Kierownik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Olecku przygotuje i przeprowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie zarządzania i administrowania komunalnym zasobem lokalowym Gminy Olecko. 
 
 
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierzam likwidatorowi Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku, Kierownikowi Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Olecku, Skarbnikowi Gminy, Sekretarzowi Gminy. 
 
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia. 
 
 
      Burmistrz     
 
Wacław Olszewski 
 
 
  Data wprowadzenia: 2005-11-15 1402 Data upublicznienia: 2005-11-15 Art. czytany: 4256 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Tomasz Bellon
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |