ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Jednostki organizacyjne
  • Szkoła Podstawowa Nr 4 im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku
  • Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Olecku
  • dostępność
  • Raport o stanie dostępności Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku

    Raport o stanie dostępności Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku

    Strona 1
    MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
    ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
    Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
    Nazwa i adres podmiotu publicznego
    Szkoła Podstawowa Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku Os. Siejnik I 14 19-400 Olecko
    Numer identyfikacyjny REGON
    00115469100000
    Stan w dniu 01.01.2021 r.
    Termin przekazania: do 31.03.2021 r.
    Dane kontaktowe
    E-mail sekretariatu podmiotu
    [email protected]
    E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz
    [email protected]
    Telefon kontaktowy
    875239100
    Data
    2021-03-03
    Miejscowość
    Olecko
    Lokalizacja siedziby podmiotu
    Województwo
    WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIE
    Powiat
    Powiat olecki
    Gmina
    Olecko (miasto)
    Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu
    dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:
    [ X ] 2) wojewody
    Dział 1. Dostępność architektoniczna
    Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:
    1
    1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie
    komunikacyjne ?
    Strona 2
    [ X ] TAK
    2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub
    posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń
    technicznych?
    [ X ] TAK
    3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w
    sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?
    [ X ] NIE
    4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa
    asystującego?
    [ X ] TAK
    5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość
    ewakuacji lub uratowania w inny sposób?
    [ X ] NIE
    Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
    Szkoła posiada dźwig osobowy
    Dział 2. Dostępność cyfrowa
    1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada
    deklarację dostępności
    Liczba stron: 1
    Liczba aplikacji: 0
    Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
    ID a11y-url www.sp4.olecko.pl
    ID a11y-status [ X ] Częściowo zgodna
    ID a11y-data-sporzadzenie 2021-03-04
    2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada
    deklaracji dostępności
    Liczba stron: 0
    Liczba aplikacji: 0
    Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
    Strona 3
    Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
    Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej
    Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
    1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych
    sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
    a. Kontakt telefoniczny [ X ] TAK
    b. Kontakt korespondencyjny [ X ] TAK
    c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości
    SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [ X ] NIE
    d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów
    internetowych [ X ] NIE
    e. Przesyłanie faksów [ X ] NIE
    f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub
    aplikacje (tłumaczenie online) [ X ] NIE
    g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty [ X ] NIE
    h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ X ] NIE
    2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle
    indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?
    [ X ] NIE
    Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:
    1
    3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej
    działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
    a. tekstu odczytywalnego maszynowo?
    [ X ] NIE
    b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?
    [ X ] NIE
    c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?
    [ X ] NIE
    4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze
    Strona 4
    szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?
    [ X ] NIE
    Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
    1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?
    [ X ] NIE
    2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w
    tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?
    [ X ] NIE
    3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji
    funkcjonowania podmiotu?
    [ X ] NIE
    4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?
    [ X ] NIE


    Data wprowadzenia: 2021-07-10 2131
    Data upublicznienia: 2021-07-10
    Art. czytany: 896 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Stanisław Kopycki
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet