ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Zamówienia publiczne
  • Roboty budowlane
  • Ogłoszenie o zamówieniu

    Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Olecko w formule zaprojektuj i wybuduj” z podziałem na części

    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
    1.1.) Rola zamawiającego
    Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
    1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLECKO
    1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Olecko
    1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671277
    1.5) Adres zamawiającego
    1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3
    1.5.2.) Miejscowość: Olecko
    1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
    1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
    1.5.5.) Kraj: Polska
    1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
    1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
    1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl
    1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
    jednostka samorządu terytorialnego
    1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
    SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
    2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
    Zamówienia publicznego
    2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
    2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
    „Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Olecko w formule zaprojektuj i wybuduj” z
    podziałem na części
    2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dee62f37-db17-11eb-b885-f28f91688073
    2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104827/01
    2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
    2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06 08:52
    2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
    2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
    94 ustawy: Nie
    2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
    współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
    2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
    Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
    SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
    3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
    https://umolecko.logintrade.net/
    3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie
    3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
    komunikacji elektronicznej: Tak
    3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
    komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umolecko.logintrade.net/
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
    Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert w postępowaniu,
    wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a
    Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy
    zakupowej Gminy Olecko (https://umolecko.logintrade.net/). Przez środki komunikacji elektronicznej
    rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
    Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
    dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy
    Olecko:
    Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
    – Internet Explorer 10 i nowsze,
    – Edge,
    – Google Chrome,
    – Mozilla Firefox,
    – Opera.
    Pozostałe wymagania techniczne:
    – dostęp do sieci Internet,
    – obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
    – włączona obsługa JavaScript,
    – zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
    – zainstalowany Acrobat Reader,
    – zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub
    nowszy.
    W przypadku wymagania podpisu elektronicznego dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
    – Microsoft Edge,
    – Google Chrome,
    – Mozilla Firefox,
    Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
    – Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,
    – Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
    – Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.,
    – Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
    Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy zakupowej nie powinien
    przekraczać 150 MB.
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
    elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
    są ogólnie dostępne: Nie
    3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
    3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
    polski
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
    4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.4.2021
    4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
    4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
    odrębnego postępowania: Nie
    4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
    4.1.9.) Liczba części: 5
    4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
    4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu
    wykonawcy: Nie
    4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
    przedmiotu zamówienia: Tak
    4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu
    zamówienia:
    Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz
    projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
    4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
    Część 1
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    Budowa odcinka drogi gminnej Nr 141016N w Gąskach dł. 0,755 km z wyjazdem na drogę
    krajową Nr 65 nowym przebiegiem przez działkę Nr 47;
    4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii
    komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
    podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
    4.3.) Kryteria oceny ofert:
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
    4.3.6.) Waga: 40
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
    lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
    Część 2
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    Przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 141043N od drogi woj. 655 - do drogi gminnej 141006N
    oraz budowa drogi gminnej 141006N (droga wewnętrzna) – Gordejki,
    4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii
    komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
    podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
    4.3.) Kryteria oceny ofert:
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
    4.3.6.) Waga: 40
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
    lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
    Część 3
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    3. Przebudowa drogi gminnej Nr 141013N dł. 1,191 km od drogi powiatowej 1992N (ul. Ełcka) do
    drogi powiatowej 1826N (Kukowo),
    4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii
    komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
    podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
    4.3.) Kryteria oceny ofert:
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
    4.3.6.) Waga: 40
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
    lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
    Część 4
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    Budowa dróg gminnych w miejscowości Olecko - Kolonia,
    4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii
    komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
    podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
    4.3.) Kryteria oceny ofert:
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
    4.3.6.) Waga: 40
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
    lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
    Część 5
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    Przebudowa drogi gminnej Nr 141010N (Rosochackie - Jaśki) od drogi powiatowej 1816N
    (Dunajek - Świętajno - Olecko) do drogi powiatowej 1814N (Jaśki - Dobki);
    4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii
    komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
    podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
    4.3.) Kryteria oceny ofert:
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
    4.3.6.) Waga: 40
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
    lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
    SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
    5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia:Tak
    5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
    Art. 109 ust. 1 pkt 4
    Art. 109 ust. 1 pkt 5
    Art. 109 ust. 1 pkt 6
    Art. 109 ust. 1 pkt 7
    5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
    5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
    1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
    postępowania na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez
    Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
    2. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
    Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
    Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
    Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
    z odrębnych przepisów:
    Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
    Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
    Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności
    cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
    gwarancyjną na poszczególne części :
    Część I - nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł
    Część II, III, IV – nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł
    Część V – nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł
    W przypadku składania oferty na kilka części wystarczające jest posiadanie ubezpieczenia na
    sumę gwarancyjną wymaganą dla części zamówienia o najwyższej wartości, na którą składana
    jest oferta.
    Zdolności technicznej lub zawodowej:
    a) Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat wstecz
    od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
    krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia w zakresie przebudowy lub budowy dróg lub
    ulic i wartości nie mniejszej niż:
    Część I - 1 000 000 zł brutto
    Część II, III i IV - 2 000 000,00 zł brutto
    Część V -2 500 000,00 zł brutto
    na każdym obiekcie oraz wykonał co najmniej 2 projekty budowlane budowy lub przebudowy
    drogi lub ulicy i wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto na każdym projekcie w okresie
    ostatnich trzech lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres
    prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie.
    Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985
    r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. , poz. 470 z późn. zm.), zaś za budowę lub
    przebudowę - budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
    budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.).
    Zamawiający zastrzega, że przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną
    w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
    Wykonawca musi wykazać wartość robót budowlanych. W przypadku, gdy wykonane roboty
    stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom
    wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Wartość robót wskazaną w inne walucie niż PLN
    należy przeliczyć na PLN według średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o
    zamówienia w niniejszym postępowaniu.
    W przypadku składania oferty na kilka części wystarczające jest wykazanie się doświadczeniem
    przy robotach budowlanych o wartości wymaganej dla części zamówienia o najwyższej wartości,
    na którą składana jest oferta.
    b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do
    wykonania zamówienia i obsadzenia niżej podanych stanowisk: projektanta w specjalności
    drogowej i kierownika budowy w specjalności drogowej oraz dla części IV: projektanta w
    specjalności sanitarnej i kierownika robót w specjalności sanitarnej, a dla części I i IV:
    projektanta w specjalności elektroenergetycznej i kierowników robót w specjalności
    elektroenergetycznej. Osoby, o których mowa powyżej winny posiadać uprawnienia określone w
    ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz rozporządzeniu Ministra Inwestycji i
    Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania
    samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nadane
    na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Warunek powyższy spełni również osoba
    będąca obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła kwalifikacje
    zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu
    samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej –
    zgodnie z właściwymi przepisami, szczególnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
    uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.
    U. z 2020 r. poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych
    architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117). Funkcje powyższe
    mogą być łączone.
    3. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których
    zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ust. 3 p.z.p., w celu
    wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak
    SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
    6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
    6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
    6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
    6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
    Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
    Część I -13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy zł 00/100);
    Część II, III i IV – po 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące zł 00/100);
    Część V - 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł 00/100).
    2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
    upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
    i 3 oraz ust. 2.
    6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
    6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
    zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
    SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
    7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
    7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
    7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
    Zgodnie z § 12 projektu umowy (załącznik nr 7 do SWZ)
    7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
    związane z realizacją zamówienia: Tak
    7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
    w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art.
    95 ustawy
    SEKCJA VIII – PROCEDURA
    8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-23 10:00
    8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na
    Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego
    pod adresem platformy zakupowej Gminy Olecko: https://umolecko.logintrade.net/
    8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-23 10:30
    8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-21


    Data wprowadzenia: 2021-07-06 0958
    Data upublicznienia: 2021-07-06
    Art. czytany: 919 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Edyta Arciszewska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet