ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Zamówienia publiczne
  • Roboty budowlane
  • Ogłoszenie o zamówieniu. 'Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku'

    Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku

    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
    1.1.) Rola zamawiającego
    Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
    1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLECKO
    1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Olecko
    1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671277
    1.5) Adres zamawiającego
    1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3
    1.5.2.) Miejscowość: Olecko
    1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
    1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
    1.5.5.) Kraj: Polska
    1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
    1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
    1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl
    1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
    jednostka samorządu terytorialnego
    1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
    SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
    2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
    Zamówienia publicznego
    2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
    2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
    Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku
    2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ef44e2a-d260-11eb-911f-9ad5f74c2a25
    2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088576/01
    2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
    2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21 10:27
    2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
    2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004462/03/P
    2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
    1.1.2 Budowa ulicy na odcinku od 11-go Listopada do ul.Produkcyjnej w Olecku
    2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
    94 ustawy: Nie
    2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
    współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
    2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
    Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
    SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
    3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
    https://umolecko.logintrade.net/
    3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie
    3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
    komunikacji elektronicznej: Tak
    3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
    komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umolecko.logintrade.net/
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
    Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert w postępowaniu,
    wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a
    Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji. 7. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
    – Internet Explorer 10 i nowsze,
    – Edge
    – Google Chrome
    – Mozilla Firefox
    – Opera
    Pozostałe wymagania techniczne:
    – dostęp do sieci Internet
    – obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
    – włączona obsługa JavaScript
    – zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
    – zainstalowany Acrobat Reader
    – zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub
    nowszy
    W przypadku wymagania podpisu elektronicznego dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
    – Microsoft Edge
    – Google Chrome
    – Mozilla Firefox
    Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
    – Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
    – Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
    – Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
    – Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
    Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy zakupowej nie powinien
    przekraczać 150 MB
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
    elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
    są ogólnie dostępne: Nie
    3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
    3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
    polski
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
    4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.2.2021
    4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
    4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
    odrębnego postępowania: Nie
    4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
    4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
    przedmiotu zamówienia: Tak
    4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu
    zamówienia:
    Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz
    projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
    4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul.
    Produkcyjnej w Olecku w zakresie: ulic o długości 2371,34 m o nawierzchni
    asfaltowej/betonowej, ronda wraz z trzema dojazdami o długości 240,20 m o nawierzchni
    asfaltowej, łącznie 2611,54 m o parametrach:
    – klasa techniczna drogi - L i D,
    – prędkość projektowa Vp=50km/h,
    – szerokość jezdni 5,0 - 6,0 m,
    – szerokość poboczy 0,5 - 1,5 m,
    – szerokość chodników 1,5m - 2,0m z płytki betonowej,
    – ciągi pieszo-rowerowe o szer. 3,5 m o nawierzchnia z kostki brukowej betonowej bezfazowej
    (ścieżka rowerowa) i płytek betonowych (chodnik),
    – włączenie do drogi wojewódzkiej poprzez skrzyżowanie o ruchu okrężnym trzywlotowym o
    średnicy zewnętrznej ronda 33,0 m,
    – oznakowanie zgodnie z opracowanym projektem stałej organizacji ruchu,
    w skład której wchodzą w szczególności:
    roboty drogowe:
    – T1 km rob. 0+000 - 1+125,8 (DW) - 1 084,00 m (z wyłączeniem dojazdu do ronda)
    – DW - T9 km rob. 0+075,6 / T10 km rob. 0 + 080,6 - 240,20 m (z dojazdem do ronda z odcinka
    T1)
    – T2 km rob. 0+000 (T1) - 0+417,0 (T1) – 417,04 m
    – T3 km rob. 0+000 (T1) - 0+282,0- 279,00 m (z wyłączeniem odcinka od osi T1 do krawędzi)
    – T4 km rob. 0+000(T1) - 0+319.4 (T1) -319,40 m
    – T5 km rob. 0+014,6 -0+216,2 - 198,6 m (z wyłączeniem odcinka od osi T1 do krawędzi)
    – T6 km rob. 0+000 -0+126,90 -123,90 m (z wyłączeniem odcinka od osi T3 do krawędzi)
    – T7 km rob. 0+000 -0+130,3 - 127,30 m (z wyłączeniem odcinka od osi T1 do krawędzi)
    – T8 km rob. 0+00 -0+111,0 - 141,50 m (z wyłączeniem odcinka od osi T5 do krawędzi +
    odnoga)
    roboty telekomunikacyjne:
    – usunięcie kolizji
    roboty elektryczne:
    – oświetlenie – 3576 m
    – usunięcie kolizji
    roboty sanitarne:
    – kanalizacja deszczowa
    – odcinek T1 (RONDO-105,50 m; T1- 1087,90 m) - 1 193,40 m
    – odcinek T2 - 321,30 m
    – odcinek T3 - 236,50 m
    – odcinek T5 - 209,40 m
    – odcinek T6 - 112,30 m
    – odcinek T7 - 95,60 m
    – odcinek T8 - 93,20 m
    – przebudowa rowu - 41,00 m
    – przebudowa kanalizacji sanitarnej – 68,10 m,
    – przebudowa sieci wodociągowej – 75,70 m.
    4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych
    obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
    4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
    45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
    45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-11 do 2024-10-31
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
    podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
    4.3.) Kryteria oceny ofert
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium:
    inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
    4.3.6.) Waga: 40
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
    lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
    SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
    5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia:Tak
    5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
    Art. 109 ust. 1 pkt 4
    Art. 109 ust. 1 pkt 5
    Art. 109 ust. 1 pkt 6
    Art. 109 ust. 1 pkt 7
    5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
    5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
    1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
    postepowania na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez
    Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
    2. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
    Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
    Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
    Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
    z odrębnych przepisów:
    Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
    Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
    Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności
    cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
    gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 zł. Zdolności technicznej lub zawodowej:
    a) Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat wstecz
    od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
    krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia w zakresie przebudowy lub budowy dróg o
    wartości nie mniejszej niż 1 800 000 zł brutto na każdym obiekcie.
    UWAGA ! Wykonawca musi wykazać wartość robót budowlanych. W przypadku, gdy wykonane
    roboty stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom
    wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Wartość robót wskazana w inne walucie niż PLN
    należy przeliczyć na złote według średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o
    zamówienia w niniejszym postępowaniu.
    b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do
    wykonania zamówienia i obsadzenia niżej podanych stanowisk: kierownika budowy w
    specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót elektroenergetycznych, kierownika
    robót sanitarnych. Osoby, o których mowa powyżej winny posiadać uprawnienia określone w
    ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz rozporządzeniu Ministra Inwestycji i
    Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania
    samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nadane
    na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Warunek powyższy spełni również osoba
    będąca obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła kwalifikacje
    zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu
    samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej –
    zgodnie z właściwymi przepisami, szczególnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
    uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.
    U. z 2020 r. poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych
    architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
    3. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których
    zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ust. 3 p.z.p., w celu
    wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak
    SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
    6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
    6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
    6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
    6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
    1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 64
    000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące 00/100);
    2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
    upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
    i 3 oraz ust. 2.
    6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
    6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
    zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
    Nie
    SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
    7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
    7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
    7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
    Zgodnie z § 12 projektu umowy (załącznik nr 7 do SWZ)
    7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
    związane z realizacją zamówienia: Tak
    7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
    w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art.
    95 ustawy
    SEKCJA VIII – PROCEDURA
    8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 10:00
    8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na
    Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego
    pod adresem platformy zakupowej Gminy Olecko: https://umolecko.logintrade.net/
    8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 10:30
    8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-11


    Data wprowadzenia: 2021-06-21 1233
    Data upublicznienia: 2021-06-21
    Art. czytany: 1634 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Edyta Arciszewska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet