ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Zamówienia publiczne
  • Zakup usług
  • Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn. Utrzymanie porządku i zapewnienie bezpieczeństwa na tzw. „wiewiórczej ścieżce” wokół Jeziora Oleckie Wielkie

    Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn. Utrzymanie porządku i zapewnienie bezpieczeństwa na tzw. „wiewiórczej ścieżce” wokół Jeziora Oleckie Wielkie

    Nr sprawy: GKO.7021.2.70.2019 Olecko, dnia 17 grudnia 2019 r.

    Zaproszenie
    do złożenia oferty na zadanie pn.

    Utrzymanie porządku i zapewnienie bezpieczeństwa na tzw. „wiewiórczej ścieżce” wokół Jeziora Oleckie Wielkie
    zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zmianami).

    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
    1. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania porządku i zapewnienia bezpieczeństwa na tzw. „Wiewiórczej ścieżce” wokół Jeziora Oleckie Wielkie, na tarasach widokowych i terenach do nich przyległych oraz na plażach („dzika plaża”, „na szyjce” i plaża „Możne”) na odcinku około 12 km.
    2. Realizując §1 pkt. 1 niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi polegającej na:
    1) usuwaniu zanieczyszczeń, obłamanych, suchych gałęzi oraz odrostów utrudniających widoczność i poruszanie się pieszych i rowerzystów w miarę potrzeb jednak nie rzadziej niż – 2 razy w tygodniu,
    2) ciągłej, pielęgnacyjnej przycinki drzew polegającej na usuwaniu gałęzi zapobiegającej uszkodzeniu mienia i osób fizycznych.
    3) opróżnianiu śmietniczek usytuowanych wzdłuż ścieżki i tarasów widokowych w zależności od potrzeb, w sezonie letnim minimum 3 razy w tygodniu oraz poprawianie ich stabilności (ustawianie, mocowanie przewróconych), zwożenie zniszczonych oraz zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wymiany lub wykonania napraw,
    4) utrzymaniu czystości i porządku na plażach („dzika plaża”, „na szyjce” i plaża „Możne”) oraz na tarasach widokowych, altanach i terenach do nich przyległych,
    5) informowaniu Zamawiającego o zniszczeniach i potrzebach naprawy lub wymiany elementów małej architektury i mostów,
    6) w okresie zimowym odśnieżaniu ścieżki- w zależności od potrzeb,
    7) w okresie letnim dwukrotnym wykoszeniu chwastów i trawy przy tarasach widokowych i wokół jeziora między ścieżką, a linią brzegową jeziora (pierwsze do 15 czerwca, drugie do 31 lipca) oraz w razie potrzeb na każde zgłoszenie zamawiającego,
    8) do końca kwietnia usunięciu liści niezebranych jesienią z nieutwardzonego odcinka ścieżki,
    9) sprzątaniu odcinka ścieżki - od mostu drewnianego do wysokości parkingu przy „szyjce” łącznie z terenem „plaż” – dodatkowo w zależności potrzeb (w okresie letnim zakłada się codzienne sprzątanie),
    10) bieżącym utrzymaniu utwardzonego odcinka ścieżki (od mostu kamiennego do „dzikiej plaży”) łącznie z mostem drewnianym polegającym na:
    a) usuwaniu z chodnika piasku, błota, wszelkich innych zanieczyszczeń oraz liści jesienią,
    b) usuwaniu odrostów przy drzewach rosnących wzdłuż ciągu pieszego,
    c) cięciu i formowaniu żywopłotów,
    d) w okresie zimowym odśnieżaniu i likwidacji śliskości chodnika w stopniu umożliwiającym bezpieczne korzystanie przez użytkowników,
    e) usuwaniu błota pośniegowego,
    f) trzykrotnym w ciągu tygodnia opróżnianiu śmietniczek (poniedziałek, środa, sobota), a w czasie trwania imprez miejskich oraz w okresie letnim w zależności od potrzeb.
    11) prowadzeniu ewidencji istniejącego drzewostanu (w tym pozyskanego z wycinki drewna), zbieranie wniosków od osób fizycznych i innych organów o potrzebie wycięcia bądź przycięcia drzew, przygotowywanie wniosków wraz z opisem i wskazaniem miejsca drzewa do wycięcia, a następnie po uzyskaniu zgody od odpowiednich organów dokonanie wycinki drzew zgodnie ze wskazanym w decyzji terminie oraz odsadzenie, jeżeli decyzja tego wymaga, a także własna analiza potrzeb w tym zakresie (protokół z takiego przeglądu Wykonawca przedstawi dla Zamawiającego w terminie do 30.04.2020 r. oraz do 30.09.2020 r.). Wykonawca, pozyskane drewno zagospodaruje we własnym zakresie, co zostało uwzględnione w ofercie cenowej. Odpady pochodzące ze sprzątania oraz odpady roślinne powstałe podczas prac Wykonawca powinien zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami we własnym zakresie.

    2.Termin realizacji zamówienia: 01.01.2020r. - 31.12.2020r.

    3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
    Cena – 100 %
    Zasady obliczania punktacji:
    Oferta z najniższą ceną – waga 100 pkt., każda następna oferta oceniona będzie według wzoru: cena najniższej oferty dzielona przez cenę oferty ocenianej i mnożona przez wagę kryterium;

    4. Opis sposobu przygotowania oferty:
    1) ofertę należy złożyć na załączonym formularzu,
    2) podane ceny mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
    3) oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń,
    4) cena oferty ma obejmować całość zamówienia,
    5) wynagrodzenie za wykonanie usług będzie płacone w 12 równych ratach po upływie każdego miesiąca.
    6) Zamawiający zastrzega prawo do zmian umowy w przypadku stwierdzenia nienależytego wykonywania zobowiązań wynikających z realizacji umowy. Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości szkody. Zamawiający zastrzega prawo rozwiązania umowy w przypadku nie realizowania przez Wykonawcę warunków umowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie naprawi wskazanych przez Zamawiającego nieprawidłowości w określonym przez Zamawiającego czasie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z niewłaściwej realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym. Obowiązek posiadania ubezpieczenia OC.

    5. Miejsce i termin złożenia oferty:
    Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 23 grudnia 2019 r.
    w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 12
    do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 11:15 w pok. nr 4.

    6. Miejsce i termin oceny złożonych ofert:
    Ocena złożonych ofert nastąpi w ciągu 7 dni od dnia otwarcia ofert.
    7.Osobami uprawnionymi do udzielania informacji w niniejszej sprawie są:
    Anna Wojczulewicz, Beata Zabokrzycka - pok. Nr 4 tel. 87 520 33 01.

    8.Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia): W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany wykonawcą zobowiązany jest do podpisania umowy w Urzędzie Miejskim w Olecku.
    W załączeniu:
    druk „propozycji cenowej”.


    Data wprowadzenia: 2019-12-17 0830
    Data upublicznienia: 2019-12-17
    Art. czytany: 1114 razy

    » Projekt umowy - rozmiar: 932680 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Propozycja cenowa - rozmiar: 189422 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zaproszenie - rozmiar: 987790 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Kamil Gajewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet