ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Jednostki organizacyjne
  • Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi Krasnal w Olecku
  • Organy przedszkola
  • Organy przedszkola

    Organy przedszkola

    ZAKRES CZYNNOŚCI DYREKTORA PRZEDSZKOLA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W OLECKU


    Ι. ZADANIA

    DO ZADAŃ DYREKTORA PRZEDSZKOLA NALEŻY:

    1. planowanie, organizowanie, kierowanie i nadzorowanie pracy przedszkola oraz reprezentowanie go na zewnątrz,
    2. tworzenie warunków do realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych przedszkola,
    3. kształtowanie twórczej atmosfery pracy w przedszkolu, właściwych warunków pracy i stosunków pracowniczych,
    4. organizowanie administracyjnej, finansowej i gospodarczej obsługi przedszkola zgodnie z corocznie zatwierdzonym projektem organizacyjnym i planem finansowym,
    5. współdziałanie z gminą w zakresie realizacji zadań wymagających takiego współdziałania oraz realizowanie jej zaleceń i wniosków w zakresie i na zasadach określonych w ustawie,
    6. przedkładanie do zatwierdzenia radzie pedagogicznej projektów planów pracy przedszkola, kierowanie ich realizacją, składanie radzie pedagogicznej okresowych sprawozdań z ich realizacji,
    7. ustalenie po zasięgnięciu opinii rady pedagogicznej organizacji pracy przedszkola,
    8. przedkładanie radzie pedagogicznej projektów innowacji i eksperymentów pedagogicznych w celu podjęcia uchwały,
    9. opracowywanie i realizowanie planu finansowego szkoły, stosownie do przepisów określających zasady gospodarki finansowej przedszkola oraz przedstawienie projektu radzie pedagogicznej,
    10. sprawowanie nadzoru pedagogicznego na zasadach określonych w odrębnych przepisach, w tym systematyczne hospitowanie zajęć prowadzonych przez nauczycieli,
    11. prowadzenie dokumentacji przedszkola wynikającej ze szczególnych przepisów,
    12. realizacja uchwały rady pedagogicznej podjętych w ramach ich kompetencji,
    13. zapewnienie pomocy nauczycielom w realizacji ich zadań oraz ich doskonaleniu zawodowym,
    14. zapewnienie odpowiedniego stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, wykonywanie zadań dotyczących planowania obronnego, obrony cywilnej,
    15. sprawowanie nadzoru nad działalnością administracyjno-gospodarczą przedszkola,
    16. organizowanie wyposażenia przedszkola w środki dydaktyczne i sprzęt
    17. nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji przez nauczycieli i administracji przedszkola,
    18. organizowanie przeglądu technicznego obiektów szkolnych oraz prac konserwacyjno-remontowych,
    19. organizowanie określonych inwentaryzacji majątku przedszkolnego,
    20. wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych oraz zleconych przez organ prowadzący.

    ΙΙ UPRAWNIENIA

    Dyrektor przedszkola :
    1. jest kierownikiem zakładu pracy w rozumieniu przepisów prawa dla zatrudnianych w przedszkolu i zwalnianych nauczycieli i pracowników nie będących nauczycielami,
    2. prowadzi teczki akt osobowych,
    3. dysponuje przyznanymi limitami zatrudnienia,
    4. występuje z wnioskami po zasięgnięciu opinii rady pedagogicznej w sprawach odznaczeń, nagród i innych wyróżnień dla pracowników przedszkola,
    5. przyznaje premię pracownikom administracji i obsługi,
    6. realizuje zadania związane z oceną pracy nauczycieli,
    7. wstrzymuje wykonanie uchwał rady pedagogicznej niezgodnych z przepisami prawa.

    ΙΙΙ ODPOWIEDZIALNOŚĆ

    Dyrektor przedszkola odpowiada za :
    - sprawną organizacje placówki,
    - bezpieczeństwo dzieci i pracowników oraz prawidłowe wyposażenie materialne przedszkola,
    - prawidłowość i jakość żywienia dzieci,
    - prawidłową gospodarkę środkami finansowymi oraz prawidłowość rozliczeń,
    - zabezpieczenie budynków, wyposażenia oraz prawidłowe ocechowanie sprzętu,
    - prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
    - oszczędność materiałów oraz zużycie opału, energii elektrycznej, wody itp.,
    - dyscyplinę i dobrą atmosferę w pracy,
    - zabezpieczenie gotówki, pieczęci i druków ścisłego zarachowania.


    Data wprowadzenia: 2004-10-21 1208
    Data upublicznienia: 2004-10-21
    Art. czytany: 4255 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Małgorzata Puchalska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet