Wyłożenie do publicznego wglądu projektu miejscowego planu terenu położonego w Sedrankach od 13.08.22 r. do 3.09.22 r.

2022-08-02 1037
Art. czytany: 927 razy

BURMISTRZ OLECKA
Olecko, 2 sierpnia 2022 r.

PGN.6721.2.2021

OBWIESZCZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Sedranki III” wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503) oraz art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), w związku z uchwałą nr BRM.0007.116.2020 Rady Miejskiej w Olecku z dnia 27 listopada 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Sedranki III”

zawiadamiam

o wyłożeniu do publicznego wglądu w dniach od 13 sierpnia 2022 r. do 3 września 2022 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Olecku, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, w godzinach 8.00 – 15.30, w pokoju nr 11, projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Sedranki III” wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Dokumenty dostępne będą również na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego: https://www.umolecko.bip.doc.pl/ (pod niniejszym obwieszczeniem).

Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się 23 sierpnia 2022 r. o godzinie 15:00 w sali konferencyjnej nr 32 Urzędu Miejskiego w Olecku, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko.

Zgodnie z art. 18 pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.

Uwagi do Burmistrza należy składać w formie papierowej (na adres: Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: [email protected]) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 września 2022 r. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Olecka.

Burmistrz
Karol Sobczak