Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista do spraw kadr w Dziale Administracyjno-Księgowym

2022-01-20 1651
Art. czytany: 678 razy

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista do spraw kadr w Dziale Administracyjno-Księgowym

FK-110-2/2022

DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLECKU

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Specjalista do Spraw Kadr w Dziale Administracyjno-Księgowym w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji, 19-400 Olecko, ul. Park 1

1. Do naboru może przystąpić osoba, która posiada niezbędne wymagania:
a) jest obywatelem polskim;
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, niekarana za przestępstwa gospodarcze lub wykroczenia przeciwko mieniu;
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) posiada wykształcenie wyższe o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku Specjalisty do Spraw Kadr i 2 lata stażu pracy zawodowej lub wykształcenie średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na w/w stanowisku i trzy lata stażu pracy zawodowej;

2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość, przepisów ustaw i rozporządzeń związanych ze stanowiskiem:
- Prawa Pracy,
- Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,
- Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych,
- Ustawa o Archiwizacji Dokumentów,
- Ustawa o Zakładowym Funduszu świadczeń Socjalnych,
- przepisów wykonawczych do w/w ustaw,
- Kodeks Pracy,
- Kodeks Cywilny,
- Kodeks Postępowania Administracyjnego,
b) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, pakietu Microsoft Office, FAKT Kadry i Płace, oraz obsługa urządzeń biurowych;
c) łatwość nawiązywania kontaktów oraz dobrej współpracy z kontrahentami;
d) wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole;
e) kreatywność, samodzielność podczas rozwiązywania problemów;
f) umiejętność interpretowania aktów prawnych wykorzystywanych w pracy na w/w stanowisku;
g) dobra organizacja pracy, dokładność, odporność na stres, umiejętność szybkiego reagowania i radzenia sobie w trudnych sytuacjach;

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) Prowadzenie kadr tj.:
- dokumentacja naboru i zwalniania pracowników,
- teczek osobowych pracowników,
- sporządzanie pism w sprawie zmian wynagrodzeń, przeszeregowań, nagród specjalnych i jubileuszowych,
- wystawianie zaświadczeń dla pracowników według potrzeb,
- przyjmowanie wniosków urlopowych i ewidencjonowanie wykorzystania urlopów,
- sporządzanie planów urlopów,
- wyliczenie dni ekwiwalentu za niewykorzystany urlop wypoczynkowy,
- wyliczenie ekwiwalentu za pranie i używanie własnej odzieży roboczej pracownikom,
- zaopatrzenie pracowników w środki rzeczowe (ręczniki, pasta BHP) i ubrania robocze wg obowiązującego przydziału,
prowadzenie rejestru Poleceń Wyjazdu Służbowego i wydawanie pracownikom,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia i płac,
- aktualizacja i bieżące monitorowanie Regulaminu Pracy i Regulaminu Wynagradzania.

b) Prowadzenie sekretariatu:
- obsługa centrali telefonicznej i faxu,
- prowadzenie książki korespondencyjnej,
- adresowanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- rozliczanie zakupu i zużycia znaczków pocztowych,
- prowadzenie ewidencji : kart drogowych, pieczęci,
- zaopatrzenie biura w :
1) przedmioty nietrwałe,
2) środki trwałe i zaopatrzenie socjalne,
3) druki, znaczki pocztowe i materiały biurowe niezbędne do prawidłowego
funkcjonowania Ośrodka,
4) zakup prasy i literatury fachowej określonej przez dyrektora i niezbędnej do funkcjonowania kadr i sekretariatu,
- pisanie pism na komputerze sprawozdań oraz wszelkiej korespondencji zleconej przez dyrektora,
- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji,
- prowadzenie rejestru zarządzeń,
- informowanie Kierownika Wydziału Promocji, Kultury i Sportu o wszelkich zmianach mających wpływ na zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Dyrektora MOSiR,
- prowadzenie terminarza spotkań,
- przygotowywanie podróży służbowych,
- przygotowywanie zebrań, konferencji i narad,
- czynny udział w przygotowaniu wizyty gości.

c) obsługa ZFŚS.

d) prowadzenie archiwum zakładowego.

e) składanie zamówień na materiały potrzebne do funkcjonowania ośrodka.

f) prowadzenie słownika CPV do zakupionych dostaw i usług.

g) prowadzenie dokumentacji związanej z Ochroną Danych Osobowych (upoważnienia, oświadczenia, szkolenia pracowników), zgodnie z obowiązującymi przepisami.

h) Współpraca i koordynowanie działań z Inspektorem Ochrony Danych.

i) Przeprowadzanie okresowych (wyrywkowych) kontroli stanowisk pracy w zakresie prawidłowości zabezpieczenia i przechowywania danych osobowych.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) Praca w budynku piętrowym z windą, usytuowanie stanowiska pracy na I piętrze budynku przy ul. Park 1,
2) Kontakt z kontrahentami,
3) Zmienne tempo pracy,
4) Praca wymagająca znajomości komputera,
5) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
6) Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
7) Praca wymagająca sprawności fizycznej, odporności na stres.

5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR w grudniu nie przekroczył 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.

6. Wymagane dokumenty:

1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
2) własnoręcznie podpisane curriculum vitae (CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej),
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy wymienione w ust.1 pkt. d,
4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (w przypadku posiadania),
5) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszonego naboru,
6) własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata dotyczące naboru – zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszonego naboru,
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.

7. Termin i miejsce złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 31 stycznia 2022 roku do godz. 9.00 w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Olecku ul. Park 1 w sekretariacie A1/2 w zamkniętej kopercie z dopiskiem 'Dotyczy naboru na stanowisko Specjalista do Spraw Kadr w Dziale Administracyjno-Księgowym, osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do MOSiR). Dokumenty, które wpłyną do MOSiR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

8. Dodatkowe informacje:

1) brak własnoręcznego podpisu na wymaganych dokumentach, będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych,
2) złożone dokumenty będą sprawdzane pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu,
3) osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną powiadomione o następnym etapie naboru telefonicznie, w związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu do kontaktu tylko i wyłącznie na potrzeby prowadzonej rekrutacji,
4) z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół,
5) informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej MOSiR w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie MOSiR,
6) wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, z tym że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy,
7) po rozstrzygniętym naborze dokumenty kandydata wyłonionego w trakcie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych, natomiast pozostałych kandydatów dokumenty zostaną zwrócone drogą pocztową za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Olecko dnia 2022-01-04
Dyrektor MOSiR
Andrzej Kamiński

Sporządziła: Dorota Suchaczewska
Sprawdziła: Tatiana Opanowska