Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista do spraw kadr w Dziale Administracyjno-Księgowym 2022-01-20 1651 Art. czytany: 1042 razy Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista do spraw kadr w Dziale Administracyjno-Księgowym FK-110-2/2022 DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLECKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Specjalista do Spraw Kadr w Dziale Administracyjno-Księgowym w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji, 19-400 Olecko, ul. Park 1 1. Do naboru może przystąpić osoba, która posiada niezbędne wymagania: a) jest obywatelem polskim; b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, niekarana za przestępstwa gospodarcze lub wykroczenia przeciwko mieniu; c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) posiada wykształcenie wyższe o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku Specjalisty do Spraw Kadr i 2 lata stażu pracy zawodowej lub wykształcenie średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na w/w stanowisku i trzy lata stażu pracy zawodowej; 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość, przepisów ustaw i rozporządzeń związanych ze stanowiskiem: - Prawa Pracy, - Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, - Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, - Ustawa o Archiwizacji Dokumentów, - Ustawa o Zakładowym Funduszu świadczeń Socjalnych, - przepisów wykonawczych do w/w ustaw, - Kodeks Pracy, - Kodeks Cywilny, - Kodeks Postępowania Administracyjnego, b) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, pakietu Microsoft Office, FAKT Kadry i Płace, oraz obsługa urządzeń biurowych; c) łatwość nawiązywania kontaktów oraz dobrej współpracy z kontrahentami; d) wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole; e) kreatywność, samodzielność podczas rozwiązywania problemów; f) umiejętność interpretowania aktów prawnych wykorzystywanych w pracy na w/w stanowisku; g) dobra organizacja pracy, dokładność, odporność na stres, umiejętność szybkiego reagowania i radzenia sobie w trudnych sytuacjach; 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) Prowadzenie kadr tj.: - dokumentacja naboru i zwalniania pracowników, - teczek osobowych pracowników, - sporządzanie pism w sprawie zmian wynagrodzeń, przeszeregowań, nagród specjalnych i jubileuszowych, - wystawianie zaświadczeń dla pracowników według potrzeb, - przyjmowanie wniosków urlopowych i ewidencjonowanie wykorzystania urlopów, - sporządzanie planów urlopów, - wyliczenie dni ekwiwalentu za niewykorzystany urlop wypoczynkowy, - wyliczenie ekwiwalentu za pranie i używanie własnej odzieży roboczej pracownikom, - zaopatrzenie pracowników w środki rzeczowe (ręczniki, pasta BHP) i ubrania robocze wg obowiązującego przydziału, prowadzenie rejestru Poleceń Wyjazdu Służbowego i wydawanie pracownikom, - sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia i płac, - aktualizacja i bieżące monitorowanie Regulaminu Pracy i Regulaminu Wynagradzania. b) Prowadzenie sekretariatu: - obsługa centrali telefonicznej i faxu, - prowadzenie książki korespondencyjnej, - adresowanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - rozliczanie zakupu i zużycia znaczków pocztowych, - prowadzenie ewidencji : kart drogowych, pieczęci, - zaopatrzenie biura w : 1) przedmioty nietrwałe, 2) środki trwałe i zaopatrzenie socjalne, 3) druki, znaczki pocztowe i materiały biurowe niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Ośrodka, 4) zakup prasy i literatury fachowej określonej przez dyrektora i niezbędnej do funkcjonowania kadr i sekretariatu, - pisanie pism na komputerze sprawozdań oraz wszelkiej korespondencji zleconej przez dyrektora, - gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, - prowadzenie rejestru zarządzeń, - informowanie Kierownika Wydziału Promocji, Kultury i Sportu o wszelkich zmianach mających wpływ na zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Dyrektora MOSiR, - prowadzenie terminarza spotkań, - przygotowywanie podróży służbowych, - przygotowywanie zebrań, konferencji i narad, - czynny udział w przygotowaniu wizyty gości. c) obsługa ZFŚS. d) prowadzenie archiwum zakładowego. e) składanie zamówień na materiały potrzebne do funkcjonowania ośrodka. f) prowadzenie słownika CPV do zakupionych dostaw i usług. g) prowadzenie dokumentacji związanej z Ochroną Danych Osobowych (upoważnienia, oświadczenia, szkolenia pracowników), zgodnie z obowiązującymi przepisami. h) Współpraca i koordynowanie działań z Inspektorem Ochrony Danych. i) Przeprowadzanie okresowych (wyrywkowych) kontroli stanowisk pracy w zakresie prawidłowości zabezpieczenia i przechowywania danych osobowych. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) Praca w budynku piętrowym z windą, usytuowanie stanowiska pracy na I piętrze budynku przy ul. Park 1, 2) Kontakt z kontrahentami, 3) Zmienne tempo pracy, 4) Praca wymagająca znajomości komputera, 5) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, 6) Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, 7) Praca wymagająca sprawności fizycznej, odporności na stres. 5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR w grudniu nie przekroczył 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych. 6. Wymagane dokumenty: 1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny, 2) własnoręcznie podpisane curriculum vitae (CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej), 3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy wymienione w ust.1 pkt. d, 4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (w przypadku posiadania), 5) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszonego naboru, 6) własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata dotyczące naboru – zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszonego naboru, 7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. 7. Termin i miejsce złożenia dokumentów: Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 31 stycznia 2022 roku do godz. 9.00 w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Olecku ul. Park 1 w sekretariacie A1/2 w zamkniętej kopercie z dopiskiem 'Dotyczy naboru na stanowisko Specjalista do Spraw Kadr w Dziale Administracyjno-Księgowym, osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do MOSiR). Dokumenty, które wpłyną do MOSiR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 8. Dodatkowe informacje: 1) brak własnoręcznego podpisu na wymaganych dokumentach, będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych, 2) złożone dokumenty będą sprawdzane pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu, 3) osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną powiadomione o następnym etapie naboru telefonicznie, w związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu do kontaktu tylko i wyłącznie na potrzeby prowadzonej rekrutacji, 4) z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół, 5) informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej MOSiR w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie MOSiR, 6) wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, z tym że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 7) po rozstrzygniętym naborze dokumenty kandydata wyłonionego w trakcie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych, natomiast pozostałych kandydatów dokumenty zostaną zwrócone drogą pocztową za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Olecko dnia 2022-01-04 Dyrektor MOSiR Andrzej Kamiński Sporządziła: Dorota Suchaczewska Sprawdziła: Tatiana Opanowska |