Luiza Piaścik

2021-07-27 1250
Art. czytany: 960 razy

Pokój 04 tel. 87 307 03 64

Główne kompetencje:
1. Prowadzenie spraw z zakresu:
1) utrzymania i remontów dróg gminnych, gminnych dróg wewnętrznych, ciągów komunikacyjnych pieszych i rowerowych oraz obiektów mostowych, przepustów i placów, w tym:
a) opracowywanie wniosków do planów remontów, budowy i modernizacji,
b) wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego i eksploatacyjnego,
c) ustalanie zakresu i kontrola realizacji zadań zleconych podmiotom zewnętrznym, związanych z bieżącym utrzymaniem, remontami i przeglądami,
d) bezpośredni nadzór nad remontami i bieżącym utrzymaniem,
e) przygotowywanie dokumentacji technicznych i przetargowych,
f) rozliczanie nakładów poniesionych na remonty i bieżące utrzymanie;
2) wprowadzania stałej i czasowej organizacji ruchu;
3) właściwego oznakowania poziomego i pionowego dróg gminnych;
4) wykonywania innych zadań należących do właściwości zarządcy drogi.
2. Prowadzenie ewidencji i rejestrów wymaganych przepisami prawa oraz niezbędnych do prawidłowego i przejrzystego prowadzenia spraw wynikających z zakresu zadań.
3. Współdziałanie z innymi zarządcami dróg na terenie Gminy Olecko, m. in. w zakresie:
1) oznakowania i organizacji ruchu,
2) remontów, utrzymania bieżącego oraz zimowego utrzymania przejezdności dróg,
3) współfinansowania zadań realizowanych przy zaangażowaniu środków gminnych.
4. Przygotowywanie postępowań przetargowych z zakresu zadań.