Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku

2021-02-18 1319
Art. czytany: 1727 razy

Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLECKO
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Olecko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: (087) 520 09 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b844dfe8-71db-11eb-86b1-a64936a8669f
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004462/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
1.1.6 Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umolecko.logintrade.net/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umolecko.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy
Olecko: Dopuszczalne przeglądarki internetowe:• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet
Explorer 10, Internet Explorer 11,• Google Chrome 31• Mozilla Firefox 26• Opera 18Pozostałe
wymagania techniczne:• dostęp do sieci Internet• obsługa przez przeglądarkę protokołu
XMLHttpRequest - ajax• włączona obsługa JavaScript• zalecana szybkość łącza internetowego
powyżej 500 KB/s• zainstalowany Acrobat Reader• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java -
Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy W przypadku wymagania podpisu
elektronicznego dopuszczalne są przeglądarki internetowe:• dla Windows Vista: Internet Explorer 8,
Internet Explorer 9• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11• dla Windows 8: Internet
Explorer 11• dla Windows 10: Internet Explorer 11 Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:•
Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.•
Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.• Powszechne
Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.• Kwalifikowane Centrum certyfikacji
Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.1.2021
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej
Nr 2 w Olecku realizowanego w ramach Programu Sportowej Polski – dofinansowanie na
podstawie wniosku pn: „Przebudowa boiska oraz przebudowa budynku związanego z obsługą
płyty boiska z zagospodarowaniem terenu” o powierzchni całkowitej płyty boiska 1490,10 m²;
ciągów pieszych oraz placów utwardzonych o powierzchni 427,40 m², oraz przebudowy
budynku zaplecza o kubaturze 513,00 m³, w skład którego wchodzą w szczególności:1) Boisko -
roboty przygotowawcze2) Boisko wielofunkcyjne3) Boisko- wykonanie ciągów
komunikacyjnych4) Boisko - zagospodarowanie terenów zielonych5) Zaplecze boiska - roboty
rozbiórkowe6) Zaplecze boiska - roboty dekarskie7) Zaplecze boiska -murowe8) Zaplecze
boiska podłoża i posadzki9) Zaplecze boiska roboty wykończeniowe10) Zaplecze boiska
stolarka11) Zaplecze boiska elewacja12) Oświetlenie i nagłośnienie boiska13) Instalacje
elektryczne w budynku zaplecza14) Rozdzielnica RE15) Instalacje sanitarne wod-kan i co w
budynku do obsługi boiska16) Przebudowa kanalizacji sanitarnej17) Odwodnienie boiska –
drenaż18) Kanalizacja deszczowa19) Przyłącze kanalizacji deszczowej20) Remont dachu części
nie objętej projektem - niekwalifikowaneSzczegółowy zakres robót określa projekt budowlany,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) i przedmiar robót/ślepy kosztorys,
które stanowią integralną cześć umowy. Przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót wynikających z projektu
budowlanego i STWiOR.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych
obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia:Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
postepowania na zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ oraz spełniają określone przez
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Zdolności do występowania w obrocie
gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Uprawnień do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Sytuacji ekonomicznej lub
finansowej:Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 zł. Zdolności technicznej lub
zawodowej:a) Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5
(pięciu) lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia w zakresie przebudowy lub
budowy boisk i wartości nie mniejszej niż 1 200 000 zł brutto na każdym obiekcie. UWAGA !
Wykonawca musi wykazać wartość robót budowlanych. W przypadku, gdy wykonane roboty
stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom
wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Wartość robót wskazana w inne walucie niż PLN
należy przeliczyć na złote według średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o
zamówienia w niniejszym postępowaniu.b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub
będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i obsadzenia niżej podanych
stanowisk: kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlane, kierownik robót
elektroenergetycznych, kierownika robót sanitarnych..Osoby, o których mowa powyżej winny
posiadać uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów. Warunek powyższy spełni również osoba będąca obywatelem
państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania
działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej w
budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami,
szczególnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220) oraz ustawą
z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa
(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117). Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm)
podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.
118 ust. 3 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 12 projektu umowy (załącznik nr 7 do SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://umolecko.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-07
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane