Wyłożenie do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Olecku, w obrębie ewidencyjnym Olecko 1 – etap 2A

2020-12-13 2210
Art. czytany: 650 razy

BURMISTRZ OLECKA
Olecko, 11 grudnia 2020 r.
BI.6721.8.10.2016

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA OLECKA
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Olecku, w obrębie ewidencyjnym Olecko 1 – etap 2A
Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2020 r. poz. 293 z późn. zm.) i art. 39 ust. 1 pkt 2-5 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) oraz uchwały Rady Miejskiej w Olecku nr ORN.0007.68.2016 z dnia 30 września 2016 r. z późn. zm.

zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu p r o j e k t u:
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Olecku, w obrębie ewidencyjnym Olecko 1 – etap 2A, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach od 21.12.2020 r. do 11.01.2021 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Olecku w godz. 8.00 do 15.30. Wymienione opracowania będą dostępne na stronie BIP Urzędu Miejskiego w olecku pod adresem http://bip.um.olecko.pl/ w menu Aktualności.

Publiczna dyskusja nad przyjętymi w projekcie miejscowego planu rozwiązaniami odbędzie się w dniu 5.01.2021 r. o godz. 14.00 w Urzędzie Miejskim w Olecku w Sali konferencyjnej (nr 32). Dyskusja publiczna odbędzie się zgodnie z obowiązującym rygorem sanitarnym.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie miejscowego planu oraz w prognozie, może wnieść uwagi. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Olecka.
Uwagi mogą być wnoszone:
- w formie pisemnej na adres Urzędu Miejskiego w Olecku, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko,
- za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail [email protected],
- w formie ustnej do protokołu z publicznej dyskusji, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu,
nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.01.2021 r.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Gmina Olecko 19-400 Olecko, Plac Wolności 3;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych – [email protected];
3) dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia uwag przez Burmistrza miasta Olecko zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
4) odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
5) dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat;
6) każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w przypadku kwestionowania prawidłowości danych osobowych oraz przenoszenia danych;
7) każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych skutkować będzie odmową realizacji uwagi;
9) każdy ma prawo do cofnięcia zgody o przetwarzaniu danych osobowych w dowolnym momencie na podstawie art. 13 ust. 2 lit. c) w/w rozporządzenia.