Marta Szmyt

2020-12-03 1251
Art. czytany: 1209 razy

Marta Szmyt – 1 etat

Zakres obowiązków:

1. Wykonywanie zadań związanych z promocją gminy, w tym nadzór nad przygotowywaniem materiałów drukowanych, filmów, prowadzenie strony internetowej.
2. Opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno-informacyjnych o gminie.
3. Projektowanie materiałów i prowadzenie działań w mediach społecznościowych.
4. Projektowanie i prowadzenie kampanii społecznych.
5. Promocja wydarzeń kulturalnych, sportowych, turystycznych.
6. Przygotowywanie materiałów informacyjnych z zakresu zadań przewidzianych na stanowisku do umieszczenia na stronie internetowej Urzędu lub w prasie.
7. Współpraca i przekazywanie mediom informacji o działalności gminy w porozumieniu z Rzecznikiem Prasowym Urzędu Miejskiego w Olecku.
8. Współpraca z innymi Wydziałami Urzędu Miejskiego w Olecku w zakresie planowania, projektowania i prowadzenia działań promocyjnych, informacyjnych i edukacyjnych.
9. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań gminy w zakresie kultury fizycznej, rekreacji, wypoczynku, turystyki, wędkarstwa.
10. Koordynowanie działań w zakresie upowszechniania kultury fizycznej, rekreacji, wypoczynku, turystyki. Współudział w organizowaniu cyklicznych, okresowych i okolicznościowych imprez sportowych oraz współpraca w tym zakresie z Miejskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji.
11. Prowadzenie ewidencji obiektów nie będących hotelami, a świadczącymi usługi hotelarskie, pól biwakowych, wydawanie stosownej dokumentacji.
12. Ewidencja kąpielisk oraz spraw z tym związanych – Prawo wodne.
13. Prowadzenie spraw związanych z Inicjatywą Lokalną i Budżetem Obywatelskim w zakresie zadań wydziału.
14. Nadzór nad przygotowaniami do sezonu turystyczno-wypoczynkowego.
15. Przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku.
16. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wystąpienia i wnioski komisji Rady w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku.
17. Przygotowywanie materiałów, informacji dla Komisji Rady Miejskiej oraz informacji międzysesyjnej w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku.
18. Prowadzenie bieżącej analizy budżetu w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku pracy, w tym: monitoring wydatków, przygotowywanie opisu faktur, przygotowywanie wniosków o wprowadzenie zmian rocznego planu finansowego, przygotowywanie częściowych sprawozdań finansowych i ich opisu.


Kontakt :
Urząd Miejski
19-400 Olecko
Plac Wolności 3
pok. 08
tel. 87 520 19 50