Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Zastępca Dyrektora w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Olecku 2020-09-22 1036 Art. czytany: 1609 razy Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Zastępca Dyrektora w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Olecku DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLECKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ZASTĘPCA DYREKTORA W MOSIR UL. PARK 1, 19-400 OLECKO Olecko, 22.09.2020. Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania: I. Wymagania niezbędne dla kandydata: 1. obywatelstwo polskie ( o stanowisko mogą ubiegać się również osoby zgodnie z art. 11, ust 2 i 3 Ustawy z dnia 7 czerwca 2018r. o pracownikach samorządowych (poz. 1260 z późn. zm.), 2. posiada wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce, 3. posiada co najmniej 3-letni staż pracy, lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, 4. ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekarana za przestępstwa gospodarcze lub wykroczenia przeciwko mieniu, 5. cieszy się nieposzlakowaną opinią, 6. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, II. Wymagania dodatkowe kandydata: 1. wykształcenie wyższe o kierunkach prawo lub administracja, marketing i zarządzanie, studia menedżera sportu lub inne o podobnym charakterze, 2. kursy i szkolenia z zakresu organizacji i zarządzania w administracji, kurs menedżera sportu, kurs z zamówień publicznych, prawa pracy i inne o podobnych charakterze, 3. znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (Word, Excel, Grafika), 4. umiejętność pisania projektów unijnych (mile widziane doświadczenie), 5. znajomość Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o pracownikach samorządowych, Prawa zamówień publicznych, Ustawa o sporcie, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy o finansach publicznych, 6. umiejętności marketingowo – promocyjne, prowadzenie negocjacji, 7. dyspozycyjność, uczciwość, rzetelność, staranność, odpowiedzialność za powierzone i realizowane zadania, systematyczność i konsekwencja w działaniu, komunikatywność, 8. znajomość minimum jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym (preferowane angielski, niemiecki, rosyjski), 9. łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz dobrej współpracy z kontrahentami, 10. wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole, 11. kreatywność, samodzielność podczas rozwiązywania problemów, 12. umiejętność interpretowania aktów prawnych wykorzystywanych w pracy na w/w stanowisku, 13. dobra organizacja prac, dokładność, odporność na stres, umiejętność szybkiego reagowania i radzenia w trudnych sytuacjach. III. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. życiorys (CV) z uwzględnieniem szczegółowego przebiegu pracy zawodowej oraz informacji na temat wykształcenia, 2. pisemna koncepcja rozwoju i funkcjonowania Ośrodka wg kandydata, 3. kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, 4. kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nie posiadających obywatelstwa polskiego), 5. kopie dyplomów, świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie oraz umiejętności, 6. podpisane oświadczenia – zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszenia o naborze, 7. oświadczenie – klauzula zgody i klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o naborze, 8. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia o naborze, 9. opinie, rekomendacje i inne dokumenty mogące mieć znaczenie przy ocenie kandydata. Dokumenty wytworzone na potrzeby naboru składane w oryginale muszą być każdorazowo podpisane czytelnie przez kandydata. VI. Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku, m.in.: 1. marketing – promocja Ośrodka zewnętrzna i wewnętrzna, - podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia liczby osób korzystających z oferty Ośrodka, - dbanie o wystrój obiektów wewnątrz i na zewnątrz, 2. koordynowanie spraw administracyjnych, technicznych, inwestycyjnych, zaopatrzeniowych, remontowych, bhp, ppoż, 3. nadzór nad organizacją i realizacją zadań w zakresie: - imprez sportowo-rekreacyjnych i innych, - zajęć indywidualnych i grupowych, - obsługa klienta indywidualnego i grup zorganizowanych (sprzedaż różnego rodzaju usług), - szkoleń i instruktarzy dla podległych pracowników, - współpraca ze szkołami – wykorzystywanie obiektów na zajęcia wychowania fizycznego, - opracowanie oraz wdrażanie nowych form działalności (np. fitness, siłownia) w celu zwiększenia liczby klientów, - sporządzanie i podpisywanie umów wynajmu i korzystanie z obiektów MOSiR, - sporządzanie regulaminów obiektów i instrukcji korzystania z obiektów MOSiR, - opracowanie bieżących informacji dla użytkowników obiektów, - prowadzenie kroniki i archiwum , - nadzór nad sporządzaniem harmonogramów zajęć sportowych na wszystkich obiektach Ośrodka, - nadzór nad sporządzeniem kalendarza imprez sportowo-rekreacyjnych i innych oraz jego realizacja, - inicjowanie imprez rekreacyjnych o charakterze masowym i ogólnodostępnym, 4. pisanie projektów, 5. składanie zamówień na materiały potrzebne do funkcjonowania Ośrodka, 6. nadzór i monitorowanie programu sprzedażowego, zgłaszanie do serwisanta zmian cen, nowych usług i usterek, 7. organizacja wypoczynku podczas zimowiska oraz półkolonii dzieci i młodzieży, 8. sporządzanie Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Pracy MOSiR, monitorowanie i wprowadzanie zmian. 9. tworzenie warunków do pełnego bezpieczeństwa osobom przebywającym na obiektach Ośrodka, 10. współudział w wykonywaniu planu rzeczowo-finansowego Ośrodka, 11. wykonywanie zadań Dyrektora Ośrodka w czasie jego nieobecności, z wyjątkiem spraw zastrzeżonych do osobistej kompetencji Dyrektora. V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Miejsce pracy – praca w budynku MOSiR. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy – związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i na zewnątrz. Stały kontakt z kontrahentami, dyrektorami szkół, innymi organizacjami oraz instytucjami pozarządowymi, wyjazdami służbowymi krajowymi i zagranicznymi, szkoleniami. Reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, zmienne tempo pracy. Praca wymagająca sprawności fizycznej, odporności na stres. VI. Sposób i termin składania dokumentów: 1. ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Zastępca Dyrektora w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Olecku” w terminie do dnia 10 października 2020r. do godziny 15.00. w sekretariacie (hala Lega) pokój A1/2 , 1 piętro ul. Park 1, 19-400 Olecko lub pocztą na adres MOSiR Olecko (liczy się data wpływu do MOSiR). 2. Oferty złożone po terminie nie będą otwierane i rozpatrywane. 3. Dokumenty osób niezakwalifikowanych do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną zwrócone pocztą. VII. Pozostałe informacje: 1. Brak własnoręcznego podpisu na wymaganych dokumentach, będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych, 2. Złożone dokumenty będą sprawdzane pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu, 3. Kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie (telefonicznie), 4. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej MOSiR w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie MOSiR, 5. Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół, 6. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, z tym że pierwsza umowa będzie zawarta na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. Uwaga: zastrzega się możliwość odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny. |