Główne kompetencje

2020-03-11 0754
Art. czytany: 1386 razy

Główne kompetencje:

1. Załatwianie spraw związanych z realizacją ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w zakresie:

1) Prowadzenie postępowań w zakresie wydawania decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego:
- sprawdzanie wniosków o ustalenie warunków zabudowy oraz pisemne wzywanie do uzupełniania ich braków i nieprawidłowości;
- ustalanie i zawiadamianie wszystkich stron postępowania o jego wszczęciu;
- występowanie do wymaganych prawem organów w sprawie uzgodnień projektów decyzji;
- dokumentowanie prawem przewidzianych czynności mających istotne znaczenie dla toku postępowania i sposobu rozstrzygania sprawy;
- sporządzanie i wydawanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego;
- przeprowadzanie oględzin nieruchomości, dla których prowadzone są postępowania
2) nadzór nad pracami urbanisty (architekta) sporządzającego projekty decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w zakresie zgodności projektów decyzji z obowiązującymi przepisami oraz terminowości sporządzania projektów;
3) prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
4) prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
5) bieżące przekazywanie wojewodzie rejestru i kopii decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
2. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działania.


Kontakt:
Urząd Miejski
Plac Wolności 3
19-400 Olecko
pok. nr 11
tel. +87 520 21 57