Główne kompetencje 2020-03-11 0754 Art. czytany: 1708 razy Główne kompetencje: 1. Załatwianie spraw związanych z realizacją ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w zakresie: 1) Prowadzenie postępowań w zakresie wydawania decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego: - sprawdzanie wniosków o ustalenie warunków zabudowy oraz pisemne wzywanie do uzupełniania ich braków i nieprawidłowości; - ustalanie i zawiadamianie wszystkich stron postępowania o jego wszczęciu; - występowanie do wymaganych prawem organów w sprawie uzgodnień projektów decyzji; - dokumentowanie prawem przewidzianych czynności mających istotne znaczenie dla toku postępowania i sposobu rozstrzygania sprawy; - sporządzanie i wydawanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego; - przeprowadzanie oględzin nieruchomości, dla których prowadzone są postępowania 2) nadzór nad pracami urbanisty (architekta) sporządzającego projekty decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w zakresie zgodności projektów decyzji z obowiązującymi przepisami oraz terminowości sporządzania projektów; 3) prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu; 4) prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; 5) bieżące przekazywanie wojewodzie rejestru i kopii decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 2. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działania. Kontakt: Urząd Miejski Plac Wolności 3 19-400 Olecko pok. nr 11 tel. +87 520 21 57 |