Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn. Utrzymanie terenu amfiteatru „ Podzamcze” zlokalizowanego nad jeziorem przy ul. Plac Zamkowy w Olecku

2019-12-17 0837
Art. czytany: 1190 razy

Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn. Utrzymanie terenu amfiteatru „ Podzamcze” zlokalizowanego nad jeziorem przy ul. Plac Zamkowy w Olecku

Nr sprawy: GKO.7021.2.72.2019 Olecko, 17 grudnia 2019 r.

Zaproszenie
do złożenia oferty na zadanie pn.

Utrzymanie terenu amfiteatru „ Podzamcze” zlokalizowanego nad jeziorem
przy ul. Plac Zamkowy w Olecku

zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zmianami).

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Wykonawca w ramach utrzymania zobowiązuje się do:
1) codziennego otwierania i zamykania obiektu, amfiteatr ma pozostać otwarty w sezonie letnim w godzinach od 800 do 2200, w sezonie zimowym od godziny 800 do 2000; czas trwania sezonów zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą w zależności od potrzeb,
2) zapewnienia funkcjonowania szaletu znajdującego się na amfiteatrze oraz ponoszenia kosztów utrzymania w zakresie środków higieny i czystości,
3) wywozu oraz dbania o stan techniczny i estetyczny pojemników na śmieci na terenie obiektu,
4) stałego utrzymania obiektu w czystości i porządku, usuwania zanieczyszczeń powstałych w związku z funkcjonowaniem obiektu,
5) koszenia trawy, nawożeniu trawników, roślin oraz ich pielęgnacji,
6) odśnieżania i zamiatania ciągów komunikacyjnych, usuwania opadłych liści i innych zanieczyszczeń,
7) sprzątania i mycia elementów użytkowych na terenie obiektu: siedzisk, ławek, koszy tak aby w ciągu całego roku zachowały one estetyczny wygląd,
8) zgłaszania potrzeb naprawy uszkodzonych elementów,
9) pielęgnacji drzew i krzewów znajdujących się na terenie amfiteatru i jego sąsiedztwie,
10) odpady pochodzące ze sprzątania oraz odpady roślinne powstałe podczas prac Wykonawca powinien zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami we własnym zakresie.



2.Termin realizacji zamówienia: 01.01.2020 r. - 31.12.2020 r.

3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100 %
Zasady obliczania punktacji:
Oferta z najniższą ceną – waga 100 pkt., każda następna oferta oceniona będzie według wzoru: cena najniższej oferty dzielona przez cenę oferty ocenianej i mnożona przez wagę kryterium;

4. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) ofertę należy złożyć na załączonym formularzu,
2) podane ceny mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
3) oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń,
4) cena oferty ma obejmować całość zamówienia,
5) wynagrodzenie za wykonanie usług będzie płacone w 12 równych ratach po upływie każdego miesiąca.
6) Zamawiający zastrzega prawo do zmian umowy w przypadku stwierdzenia nienależytego wykonywania zobowiązań wynikających z realizacji umowy. Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości szkody. Zamawiający zastrzega prawo rozwiązania umowy w przypadku nie realizowania przez Wykonawcę warunków umowy, a także w przypadku, gdy Wykonawca nie naprawi wskazanych przez Zamawiającego nieprawidłowości w określonym przez Zamawiającego czasie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z niewłaściwej realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym. Obowiązek posiadania OC.

5. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 23 grudnia 2019 r.
w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 12
do godz. 13:00. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 13:10 w pok. nr 4.

6. Miejsce i termin oceny złożonych ofert:

Ocena złożonych ofert nastąpi w ciągu 7 dni od dnia otwarcia ofert.
7.Osobami uprawnionymi do udzielania informacji w niniejszej sprawie są:
Anna Wojczulewicz, Beata Zabokrzycka - pok. Nr 4 tel. 87 520 33 01.

8.Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia): W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany wykonawcą zobowiązany jest do podpisania umowy w Urzędzie Miejskim w Olecku.

W załączeniu: druk „propozycji cenowej”.