Zapytanie ofertowe na dostawę w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu ciągnika komunalnego 2019-08-08 1314 Art. czytany: 3193 razy Nr sprawy: 322/2019 Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn. Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu ciągnika komunalnego 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu ciągnika wraz z pługiem i rozsiewaczem o następujących parametrach: A. Ciągnik: rok produkcji min. 2017r. Silnik pojemność 1,8 – 2,5 ccm Moc 38 – 50 KM Napęd – tył + przód Blokada tylnego mostu Udźwig podnośnika – min. 1200 kg Kabina + ogrzewanie Przedni TUZ uniwersalny, z regulacją szerokości ramion Przód – dwa gniazda hydrauliczne Tylny TUZ pełnowymiarowy Tylny WOM i dwa gniazda hydrauliczne B. Pług odśnieżny (nowy): Pług odśnieżny, hydrauliczny, szerokości 1,8 m. Praca w pięciu pozycjach oraz w kombinacjach odchyleń pośrednich listwa zgarniająca gumowa hydrauliczne sterowanie odkładnicą zaczep TUZ kat. komunalnej ramka na przedni TUZ ciągnika oświetlenie obrysowe przyłącze elektryczne 12 V stopka podporowa sterowanie wielofunkcyjne C. Rozsiewacz komunalny (nowy, dostosowany do wielkości ciągnika): przystawka komunalna do piasku, soli, mieszanki piaskowo – solnej zbiornik z laminatu podajnik taśmowy 1.2. Warunki gwarancji i serwisu oraz dodatkowe informacje: a) Gwarancja na przedmiot zamówienia (ciągnik) w zależności od wyboru Wykonawcy – (min. okres gwarancji – 24 m-cy) – kryterium oceny ofert, b) Wykonawca powinien posiadać serwis stacjonarny w odległości od siedziby Zamawiającego wynoszącej nie więcej niż 100 km lub serwis mobilny, od którego będą kalkulowane koszty dojazdu serwisu dla odległości nie większej niż 100 km, c) Wykonawca w ramach dostawy zapewni przeszkolenie co najmniej dwóch kierowców Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi ciagnika, d) okres gwarancji minimum dwa lata bez limitu motogodzin, e) Wykonawca musi przedstawić deklarację zgodności z CE na oferowany ciągnik, f) fabryczna instrukcja obsługi ciagnika w języku polskim i katalog części zamiennych, g) zapewniony czas reakcji w przypadku awarii ciagnika w okresie gwarancji musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia (rozpoczęcie naprawy), a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia – kryterium oceny ofert, h) w przypadku awarii trwającej powyżej terminu wskazanego w Propozycji cenowej Wykonawcy (max. 14 dni), Wykonawca dostarczy nieodpłatnie maszynę zastępczą lub pokryje koszty maszyny wynajętej przez zamawiającego. 1.3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym staraniem i na własny koszt w terminie do 14 dni od podpisania umowy. 1.4. Opis zamówienia – wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: a) Umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na okres od 24 do 36 miesięcy, b) opłata wstępna do 20% wartości przedmiotu leasingu, c) po opłacie wstępnej miesięczne raty leasingowe będą w stałej wysokości zgodnie z przedstawioną ofertą, d) nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów, e) wykup przedmiotu leasingu po upływie okresu obowiązywania, f) waluta leasingu – złoty polski, g) Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego. 2. Termin realizacji wykonania zamówienia: do 15 października 2019r. 3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena – 50 % sposób oceny: cena oferty ocenianej dzielona przez ofertę z najniższą ceną i wage kryterium. Gwarancja na przedmiot zamówienia – 20% sposób oceny: najkorzystniejsza będzie oferta z najdłuższym okresem gwarancji Czas reakcji w przypadku awarii ciagnika -15% sposób oceny: najkorzystniejsza będzie oferta z najszybszym czasem reakcji liczona w godzinach (max. czas to 48 godzin). Maksymalny czas naprawy awarii ciagnika – 15 % sposób oceny: najkorzystniejsza będzie oferta z najszybszym czasem naprawy liczony w dniach (max. czas to 14 dni). 4. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) ofertę należy złożyć na załączonym formularzu, 2) ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie, 3) ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń, 4) ma obejmować całość zamówienia. 5. Miejsce i termin złożenia oferty: 1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 września 2019r. do godz.9.00 w siedzibie zamawiającego, tj. Plac Wolności 2, 19-400 Olecko , pokój Nr 5 w zamknietej podpisanej kopercie z napisem: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu ciągnika komunalnego. 2) Przyjmuje się również oferty przesłane pocztą na adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Plac Wolności 2, 19-400 Olecko. 3) Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 10 września 2019r. o godzinie 09.15 w siedzibie zamawiającego. 6. Osobą uprawnioną do udzielania informacji w niniejszej sprawie jest Pan Krzysztof Nowoć tel. 883 364 364. 7. Dopuszcza się złożenie kilku ofert przez jednego Wykonawcę. Każda z nich powinna być złożona w oddzielnej kopercie. 8. Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia):Z wybranym wykonawcą zostanie podpisania umowa (zlecenie) w terminie 14 dni od wyboru oferty najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji dostawy leasingu operacyjnego z opcją wykupu ciągnika komunalnego bez podania przyczyny. 10. W załączeniu: druk„propozycji cenowej”. 08.08.2019r. PREZES ZARZĄDU Marta Witkowska |