|
|
|
|
Jak załatwić sprawę P -
|
|
Podatki i opłaty – opłata od posiadania psa
Sprawę załatwia
Wydział Dochodów i Egzekucji, pok. 22, tel.520 09 67
Zakres obowiązku opłaty:
Obowiązkiem opłaty od posiadania psów są objęte osoby fizyczne posiadające psy.
Powstanie lub wygaśnięcie obowiązku opłaty:
Wysokość stawek, zasady ustalania i poboru oraz terminy płatności są podejmowane uchwałą Rady Miejskiej.
W drodze uchwały Rady Miejskiej mogą być również wprowadzane zwolnienia przedmiotowe z opłaty od posiadania psów.
Z mocy prawa nie pobiera się opłaty od posiadania psów od osób:
1) zaliczonych do znacznego stopnia niepełnosprawności w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych - z tytułu posiadania jednego psa;
2) w wieku powyżej 65 lat prowadzących samotnie gospodarstwo domowe - z tytułu jednego psa;
3) podatników podatku rolnego od gospodarstw rolnych - z tytułu posiadania nie wiecej niż dwóch psów.
Wymagane dokumenty
1) dowód osobisty;
2) dokument orzekający niepełnosprawność.
Forma załatwienia sprawy:
Wpis do wykazu posiadaczy psów.
Termin załatwienia sprawy
Niezwłocznie.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj. z 2014 r., poz. 849)
Data wprowadzenia: 2003-09-30 1400 Data upublicznienia: 2003-09-30 Art. czytany: 17023 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Ewa Zalewska-Drozd
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Miejski w Olecku
19-400 OLECKO
Plac Wolności 1
Plac Wolności 3
tel.+87 520 21 68
FAX +87 520 25 58
POI - Punkt Obsługi Interesanta
tel.+87 520 20 67
Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117
Urząd Miejski w Olecku
Starostwo Powiatowe w Olecku
Administrator BIP:
Wojciech Wiktorzak
Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
tel:87-520 09 69
fax:87-520 25 58
e-mail: [email protected]
Admin
|
|
|