ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Wydziały Urzędu Miejskiego
  • Wydział Organizacyjny i Nadzoru
  • Wydział Organizacyjny i Nadzoru

    Kompetencje Wydziału ORN

    Wydział Organizacyjny i Nadzoru
    Siedziba: Plac Wolności 3
    Kierownik wydziału-Sekretarz Gminy Sławomir Hatalski
    Tel. 87 520 09 72, e-mail [email protected]

    Do zadań Wydziału Organizacyjnego i Nadzoru należy:

    1) prowadzenie Punktu Obsługi Interesanta (POI);
    2) prowadzenie rejestru zarządzeń burmistrza oraz innych rejestrów;
    3) przedkładanie zarządzeń burmistrza wojewodzie i regionalnej izbie obrachunkowej -odpowiednio do właściwości organów nadzoru;
    4) prowadzenie i rozliczanie kart drogowych kierowcy samochodu służbowego -osobowego;
    5) gospodarowanie funduszem płac w porozumieniu z Wydziałem Finansowym;
    6) prowadzenie spraw osobowych wynikających ze stosunku pracy pracowników urzędu oraz kadry kierowniczej jednostek organizacyjnych gminy, poza sprawami dyrektorów przedszkoli, szkół i gimnazjów, a w szczególności spraw związanych z nawiązaniem, zmianami i ustaniem stosunku pracy oraz kompletowaniem i prowadzeniem akt osobowych;
    7) prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi i lustracją pracowników urzędu i kadry kierowniczej jednostek organizacyjnych gminy oraz spółek;
    8) organizowanie prac interwencyjnych, robót publicznych i staży w urzędzie przy współpracy z wydziałami urzędu;
    9) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy przez pracowników urzędu;
    10) prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska urzędnicze;
    11) prowadzenie spraw związanych z okresowymi ocenami kwalifikacyjnymi pracowników będącycł' na stanowiskach urzędniczych;
    12) organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów;
    13) opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczących pracowników urzędu;
    14) współpraca z instytucjami, jednostkami szkolącymi w zakresie organizacji szkoleń i kursów dla pracowników urzędu;
    15) prowadzenie działalności socjalnej na rzecz pracowników;
    16) współpraca z powiatowym urzędem pracy;
    17) prowadzenie archiwum zakładowego urzędu oraz archiwum po zlikwidowanym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku;
    18) wydawanie zaświadczeń oraz świadectw pracy byłym pracownikom urzędu oraz byłym pracownikom ZGM i PGKiM;
    19) prowadzenie spraw związanych z inicjatywą lokalną z zakresu działania wydziału;
    20) gromadzenie danych z zakresu działalności gminy oraz przetwarzanie ich i przekazywanie zainteresowanym jednostkom;
    21) ewidencjonowanie, nadawanie biegu sprawom i opracowywanie sprawozdań i informacji dotyczących postulatów, wniosków od mieszkańców gminy, których realizacja pozostaje w kompetencji burmistrza;
    22) zapewnienie obsługi kancelaryjno -biurowej urzędu, sekretariatu burmistrza i zastępcy burmistrza;
    23) organizacja przyjmowania i załatwiania skarg, wniosków interesantów oraz petycji;
    24) prenumerata dzienników, czasopism oraz zakup wydawnictw specjalistycznych;
    25) przyjmowanie, rozdział i wysyłka korespondencji;
    26) podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń innych jednostek;
    27) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej;
    28) administrowanie systemami informatycznymi;
    29) monitorowanie i bieżące utrzymanie „Sieci szerokopasmowej Gminy Olecko';
    30) zgłaszanie i aktualizacja zbiorów danych osobowych do Inspektora Ochrony Danych;
    31) bieżąca konserwacja techniczna sprzętu komputerowego w urzędzie;
    32) prowadzenie wspólnie z Wydziałem Finansowym ewidencji środków trwałych;
    33) obsługa gospodarcza urzędu;
    34) administrowanie lokalami biurowymi oraz pomieszczeniami użytkowymi;
    35) czuwanie nad zabezpieczeniem mienia, ochrony budynków;
    36) obsługa urządzeń biurowych;
    37) nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach budynku;
    38) dekorowanie siedziby urzędu z okazji świąt i rocznic;
    39) plakatowanie i doręczanie korespondencji na terenie miasta;
    40) udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadania należące do właściwości wydziału;
    41) współdziałanie z innymi wydziałami w sprawie pozyskiwania środków finansowych zewnętrznych w tym unijnych;
    42) współpraca z Wydziałem Strategii i Rozwoju w zakresie opracowywania dokumentów strategicznych gminy;
    43) prowadzenie spraw związanych z opłatą skarbową w ramach zadań wydziału;
    44) prowadzenie spraw związanych z likwidacją szkód rzeczowych i osobowych w zakresie spraw merytorycznych wydziału przy współpracy z Wydziałem Finansowym;
    45) obsługa informatyczna monitoringu miejskiego;
    46) współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie merytorycznych zadań wydziału;
    47) współpraca z Wydziałem Budownictwa, Inwestycji i Planowania w zakresie budowy infrastruktury telekomunikacyjnej i monitoringu miejskiego;
    2. W ramach Wydziału Organizacyjnego i Nadzoru wydziela się Biuro Rady Miejskiej, używającego symbolu BRM, do zadań którego należy:
    1) prowadzenie prac związanych z obsługą rady miejskiej i jej komisji;
    2) prowadzenie rejestru uchwał rady;
    3) przedkładanie uchwał rady wojewodzie i regionalnej izbie obrachunkowej - odpowiednio do właściwości organów nadzoru;
    4) przygotowywanie dyspozycji dla kierowników zainteresowanych wydziałów dotyczących realizacji uchwał rady - odpowiednio do zakresu ich działania;
    5) obsługa kancelaryjno - biurowa rady;
    6) prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem organizacyjnym wyborów, w tym m.in. parlamentarnych, prezydenckich, samorządowych, referendów i konsultacji społecznych;
    7) prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem organizacyjnym wyborów przedstawicieli jednostek pomocniczych oraz spraw związanych z tworzeniem sołectw i osiedli;
    8) prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi i lustracją radnych;
    9) prowadzenie spraw związanych z wyborami ławników.'



    Data wprowadzenia: 2003-05-22 1534
    Data upublicznienia: 2003-05-22
    Art. czytany: 10061 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Alicja Mieszuk
    Autor dokumentu: Teresa Sojko
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet