ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Spółki gminne
  • Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
  • Wiadomości o przetargach
  • O G Ł O S Z E N I E O P R Z E T A R G U

    Dostawa pojazdów służących do odbioru odpadów z podziałem na 5 części

    O G Ł O S Z E N I E O P R Z E T A R G U
    Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Olecku
    Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych, o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówienia publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) – dalej p.z.p. na dostawę pn.:
    „Dostawa pojazdów służących do odbioru odpadów z podziałem na 5 części”.
    Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: mhttps://miniportal.uzp.gov.pl/

    1. DANE ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ ADRES STRONY INTERNETOWEJ
    Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Olecku
    ul. Kolejowa 31/20, 19-400 Olecko
    tel.: +48 87 520 22 67
    NIP: 8471468126
    Adres e-mail: [email protected]
    godziny pracy: 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku
    Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: www.tbs.olecko.pl oraz www.umolecko.bip.doc.pl

    2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
    2.1. Tryb udzielenia zamówienia - tryb podstawowy z możliwością przeprowadzenia negocjacji treści ofert w celu ich ulepszenia, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.)–dalej: ustawa Pzp.
    2.2. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosił do negocjacji ofert, zgodnie z zapisami art. 288 ust. 1 ustawy Pzp. Maksymalna liczba Wykonawców, których Zamawiający zaprosi do negocjacji ofert wynosi 3 Wykonawców.
    2.3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert, negocjacje dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert: cena – waga 80% i gwarancja- waga 20%.
    2.4. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji w pierwszym kroku Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, o Wykonawcach, których oferty nie zostały odrzucone i punktacji przyznanej ofertom oraz Wykonawcom, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
    2.5. Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert. Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem. W przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 2, prowadzone negocjacje mają charakter poufny. Zamawiający udostępnia oferty wraz z załącznikami złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu niezwłocznie po otwarciu tych ofert, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia ich otwarcia.
    2.6. Po zakończeniu negocjacji z wszystkimi Wykonawcami, Zamawiający informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.
    2.7. Zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej: nazwę oraz adres Zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania, sposób i termin składania ofert dodatkowych sporządzone w języku polskim, oraz termin otwarcia tych ofert.
    2.8. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
    2.9. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
    2.10. Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
    2.11. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
    2.12. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych o jakich mowa w art. 3 ustawy p.z.p.
    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdów służących do odbioru odpadów z podziałem na 5 części – zgodnie ze specyfikacją szczegółowo określoną w Opisie przedmiotu zamówienia -dalej -OPZ, Załącznik nr 6.
    Ogólne wymagania dotyczące pojazdów:
    a) Pojazdy w dacie realizacji zamówienia muszą być sprawne i gotowe do pracy.
    b) Pojazdy nie mogą być prototypami i muszą pochodzić z seryjnej produkcji.
    c) Pojazdy muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w UE (należy dostarczyć certyfikat CE lub deklarację zgodności CE wystawioną przez producenta) przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą.
    d) Pojazdy będą pracowały w różnorodnych warunkach pracy.
    e) Pojazdy muszą spełniać warunki dopuszczenia do poruszania się po drogach publicznych.
    f) Wykonawca udzieli gwarancji (załączyć kartę gwarancyjną) licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru Pojazdu.
    g) Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy przedłożyć zamawiającemu specyfikacje techniczne wydane (opublikowane) przez producenta lub przedstawicieli producenta potwierdzające posiadane przez oferowany sprzęt parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego lub lepszych. Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć z tłumaczeniem na język polski.
    h) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważnie jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami. Wymagana forma: Wykaz przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
    3.2. Wykonawca sporządzi szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z normami Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
    34137000-6 Używane pojazdy do transportu towarów

    17. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
    17.1. Ofertę należy złożyć poprzez Platformę Przetargową do dnia 28.04.2021 r. do godziny 10:00.
    17.2. Po upływie terminu, o którym mowa powyżej, złożenie oferty jest możliwe, jednak taka oferta zostanie zwrócona Wykonawcy.
    Uwaga! O terminie złożenia oferty decyduje czas ostatecznego wysłania oferty a nie czas rozpoczęcia jej wprowadzenia.
    17.3. Oferta złożona w formie papierowej podlega odrzuceniu jako niezgodna z przepisami ustawy.
    17.4. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.

    18. TERMIN OTWARCIA OFERT
    18.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.04.2021 r. o godzinie 10:30.
    18.2. Najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia się na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza się przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
    18.3. Niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia się na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
    1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte;
    2) cenach i gwarancjach, które złożyli.





    Data wprowadzenia: 2021-03-26 1512
    Data upublicznienia: 2021-03-26
    Art. czytany: 3525 razy

    » Protokół z komisji przetargowej z sesji otwarcia ofert - rozmiar: 793246 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Specyfikacja Warunków Zamówienia - rozmiar: 7883222 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Wyjaśnienie III TBS - rozmiar: 57899 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Wyjaśnienie II TBS - rozmiar: 92270 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Wyjaśnienie I TBS - rozmiar: 60869 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 6 - OPZ - rozmiar: 209786 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 1 formularz ofertowy - rozmiar: 220239 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 2 do SWZ oświadczenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - rozmiar: 229330 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 3 do SWZ dotyczące przesłanek wykluczenia - rozmiar: 219026 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 4 przynależność do tej samej grupy kapitałowej - rozmiar: 106952 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 5 TBS umowa SWZ - rozmiar: 246219 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Urszula Olszewska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet