A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
RODO - klauzule informacyjne
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Planowanie przestrzenne
Dokumenty strategiczne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory samorządowe - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Ostatnie 5 wiadomości:
» UPROSZCZONA OFERTA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO
» Ponowne wyłożenie do publicznego wglądu projektu miejscowego planu w Gąskach
» UPROSZCZONA OFERTA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO
» UPROSZCZONA OFERTA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO
» Informacja dotycząca tablic informacyjnych przeznaczonych na urzędowe ogłoszenia wyborcze i plakaty komitetów wyborczych
  • Jak załatwić sprawę
  • Z -
  • Zgłoszenie zawieszenia lub cofnięcia zawieszenia certyfikatów zamieszczonych w warstwie elektronicznej dowodu osobistego

    Sprawę załatwia
    Pracownik dowodów osobistych, Plac Wolności 1, pok. 2, tel. 87 520 24 13.

    Wymagane dokumenty
    ➢ Wypełniony i podpisany formularz zgłoszenia zawieszenia certyfikatów w dowodzie osobistym. Formularz
    ➢ Wypełniony i podpisany formularz zgłoszenia cofnięcia zawieszenia certyfikatów w dowodzie osobistym. Formularz

    Zgłoszenie zawieszenia lub cofnięcia zawieszenia certyfikatów zamieszczonych w warstwie elektronicznej dowodu osobistego dokonuje się:
    ➢ osobiście w siedzibie organu dowolnej gminy,
    ➢ w formie dokumentu elektronicznego do organu gminy, który wydał dowód osobisty,
    ➢ przy użyciu usługi elektronicznej udostępnionej przez ministra właściwego do spraw informatyzacji po uwierzytelnieniu posiadacza dowodu osobistego.

    Certyfikaty zamieszczone w warstwie elektronicznej dowodu osobistego podlegają zawieszeniu na okres nie dłuższy niż 14 dni, licząc od dnia dokonania zgłoszenia. Jeżeli w tym okresie nie nastąpi cofnięcie zawieszenia tych certyfikatów, certyfikaty te oraz dowód osobisty podlegają unieważnieniu z mocy prawa.
    Zawieszenie certyfikatów powoduje zawieszenie ważności dowodu osobistego.

    Opłaty
    Brak opłat.

    Forma załatwienia sprawy
    Przyjęcie zgłoszenia zawieszenia bądź cofnięcia zgłoszenia zawieszenia certyfikatów w dowodzie osobistym oraz wydanie zaświadczenia o zgłoszeniu zawieszenia bądź cofnięcia zgłoszenia zawieszenia certyfikatów w dowodzie osobistym.

    Termin załatwienia
    Niezwłocznie.

    Tryb odwoławczy
    Brak.

    Podstawa prawna
    ➢ Ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych.
    ➢ Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 lutego 2019 r. w sprawie warstwy elektronicznej dowodu osobistego.


    Data wprowadzenia: 2019-03-15 0837
    Data upublicznienia: 2019-03-15
    Art. czytany: 60 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Wojciech Wiktorzak
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: orn1@olecko.eu



































    Admin
    System BIP Inet