ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Zamówienia publiczne
  • Zakup usług
  • Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Olecko w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r.

    Nr sprawy: GKO.271.5.2018 Olecko, dnia 11.12.2018r.


    Zaproszenie
    do złożenia oferty na zadanie pt.

    Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Olecko w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r.

    na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
    (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).

    I. Opis zadania.
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na prowadzeniu konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Olecko w okresie od 1 stycznia 2019 do
    31 grudnia 2019 r., zwane „przedmiotem umowy”.
    Przedmiot umowy, o którym mowa obejmuje 2106 sztuk opraw oświetleniowych zlokalizowanych na słupach oświetleniowych oraz 72 szaf oświetleniowych, zlokalizowanych na terenie Gminy Olecko, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy.
    Konserwacja obejmuje wszystkie urządzenia związane z pracą obwodów oświetleniowych, m.in. urządzenia sieciowe, punkty świetlne, słupy, konstrukcje wsporcze, szafy oświetleniowe służące do oświetlenia dróg, ulic, chodników, mostów, wiaduktów, placów, skwerów, parków i zieleńców, pomników, mostów i pomostów a także przejść, stanowiących ciągi komunikacyjne dla pieszych.

    II. Zakres podstawowych czynności związanych z bieżącą konserwacją oświetlenia ulicznego i parkowego obejmuje w szczególności:
    1. wymianę niesprawnych, uszkodzonych, wyeksploatowanych źródeł światła, elementów zabezpieczeń oraz innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, w celu sprawnego funkcjonowania urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego;
    2. wymianę uszkodzonych elementów zabezpieczeń linii oświetlenia do 1 dnia roboczego od daty zgłoszenia awarii;
    3. bieżące usuwanie usterek na sieci oświetleniowej (awarie układu sterowania) do końca dnia roboczego następnego po dniu zgłoszenia;
    4. naprawy uszkodzonych urządzeń/elementów w układach sterowania (szafach oświetleniowych), w tym wymianę uszkodzonych zegarów sterujących;
    5. wymianę stateczników układów zapłonowych i przewodów zasilających oprawy;
    6. wymianę lub naprawę tabliczek słupowych oraz zabezpieczeń słupowych;
    7. wymianę lub naprawę zamknięć słupowych i złączy oświetleniowych;
    8. uzupełnianie drzwiczek wnęk słupowych i pokryw skrzynek bezpiecznikowych;
    9. lokalizacja oraz naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej;
    10. zapewnienie całodobowego dyżuru do przyjmowania informacji, z podaniem do publicznej wiadomości nr telefonu, w sprawach funkcjonowania oświetlenia ulicznego i parkowego, umożliwiającego przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń (od Zamawiającego i innych osób np. mieszkańców, Straży Miejskiej, Policji);
    11. dokonywanie przeglądów i oględzin punktów świetnych urządzeń energetycznych, określenie ich stanu technicznego - 1 raz na kwartał. Z przeglądu należy sporządzić Zamawiającemu protokół z wnioskami o ewentualnej potrzebie przeprowadzenia remontów i napraw;
    12. systematyczną kontrolę (samochodową i pieszą) – oględziny wszystkich punktów świetlnych, potwierdzoną protokołem, realizowaną poprzez sprawdzenie urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego:
    - na terenie miasta Olecko - w godzinach pracy urządzeń – 1 raz w miesiącu,
    - na terenie gminy Olecko - w godzinach dziennych – raz na dwa miesiące;
    13. usuwanie, zabezpieczenie i przywrócenie ciągłości zasilania, wykonanie dokumentacji zdjęciowej - skutków kolizji drogowych, złych warunków atmosferycznych, dewastacji, kradzieży w trybie awaryjnym - w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia;
    14. kontrola czasu działania oświetlenia poprzez ustalanie z Zamawiającym czasu zapalenia i wyłączenia oświetlenia, tzn. regulacja wszystkich zegarów sterujących czasem załączenia i wyłączenia oświetlenia – min 3 razy w roku (wiosną, latem i jesienią);
    15. założenie przez Wykonawcę, dziennika zgłoszeń w formie elektronicznej, zaakceptowanej przez Zamawiającego, do codziennego zapisywania zgłoszonych awarii, z zapewnioną tylko Zamawiającemu i Wykonawcy możliwością dostępu w każdej chwili;
    16. dostarczenie Zamawiającemu przez Wykonawcę, do 10-go dnia następnego miesiąca, zbiorczego rejestru zgłoszonych, usuniętych awarii za poprzedni miesiąc z podaniem dnia ich usunięcia, przyczyny powstania oraz ilości zużytych materiałów do ich naprawy;
    17. czyszczenie wiosną (15-30 kwietnia), latem (15-31 lipca) i jesienią (1-15 października) kloszy opraw parkowych (ok 400 szt.) oraz uzupełnianie brakujących kloszy opraw parkowych zakupionych przez Zamawiającego;
    18. usuwanie wszelkiego rodzaju naklejek (ogłoszeń, reklam itp.) umieszczonych na obudowach szaf oświetleniowych oraz słupach oświetleniowych.
    19. zagospodarowanie i utylizację odpadów niebezpiecznych na koszt Wykonawcy.

    III. Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
    1. posiadanie umowy, na okres konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Olecko, na zagospodarowanie zużytych źródeł światła z firmą posiadającą zezwolenie na gromadzenie, transport oraz utylizację materiałów niebezpiecznych lub umowę/oświadczenie hurtowni/sklepu który zobowiązuje się do przyjęcia zużytych źródeł światła i zagospodarowania ich zgodnie z obowiązującymi przepisami;
    2. uiszczanie, na koszt Wykonawcy, opłat wg aktualnej taryfy dla OSD obowiązującej w PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok w ramach realizacji umowy tj; Świadczenia usług konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Olecko w okresie
    od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r., takich jak koszty dopuszczeń do pracy w technologii PPN, koszt nadzoru, przerwania i wznowienia dostarczenia energii, itd.;
    3. wdrożenie przez Wykonawcę wymagań „Instrukcji współpracy pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. oddział Białystok a Samorządem w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego” oraz wzoru Porozumienia między Gminą Olecko a PGE Dystrybucja (załącznik nr 5);
    4. organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, kwalifikacji personelu oraz przepisów BHP w zakresie przedmiotu zamówienia;
    5. dokonywanie napraw urządzeń oświetlenia ulic i dróg zgodnie z harmonogramem przygotowanym w oparciu o protokół z oględzin, o którym mowa w dziale II pkt 12 w terminie 7 dni od daty sporządzenia protokołu z oględzin;
    6. przestawienie zegarów sterujących oświetleniem ulicznym w poniedziałek po zmianie czasu z letniego na zimowy oraz z zimowego na letni;
    7. sprawdzania stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej urządzeń oświetlenia ulicznego;
    8. usuwanie wszelkich czynników grożących uszkodzeniem lub awarią urządzeń oświetleniowych;
    9. ponoszenia wszelkie kosztów związanych z uzyskaniem wszelkich uzgodnień lub decyzji w związku z zajęciem pasa drogowego lub innych terenów przyległych w celu wykonywania naprawy urządzeń oświetlenia pokrywa Wykonawca;
    10. usuwanie skutków działania wandali tj. uzupełnianie brakujących lub zdewastowanych elementów oświetlania ulicznego i parkowego w okresie obowiązywania umowy. Koszt zakupu materiałów zniszczonego lub brakującego elementu oraz koszt naprawy pokrywa Zamawiający na podstawie zaakceptowanego kosztorysu wystawionego przez Wykonawcę;
    IV. Warunki wykonania robót:
    1. W przypadku nie włączenia/wyłączenia przez urządzenia sterownicze oświetlenia ulicznego w nastawionym czasie, Wykonawca zobowiązany jest przybyć do urządzenia sterowniczego maksymalnie do 60 min. od uzyskania informacji telefonicznej, ustnej, mailowej lub pisemnej i w możliwie krótkim czasie usunąć awarię i włączyć/wyłączyć oświetlenie;
    2. W wyniku zagrożeń powstałych na skutek kataklizmów, wypadków drogowych, działań wandali oraz innych zdarzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz osób trzecich, w ramach pogotowia oświetleniowego Wykonawca ma obowiązek podstawić adekwatny sprzęt oraz personel w przeciągu max. 1 godziny od chwili wezwania celem zabezpieczenia miejsca kolizji/wypadku;
    3. Zakłócenia powodujące przerwy w zasilaniu urządzeń oświetlenia drogowego, stwarzające zagrożenia bezpieczeństwa, powinny być w możliwie najkrótszym czasie likwidowane, przy użyciu wszystkich dostępnych środków. Likwidacja zakłócenia powinna zapewnić przywrócenie funkcjonowania oświetlenia, po niezwłocznym zlokalizowaniu miejsca uszkodzenia i wyeliminowaniu uszkodzonego elementu w czynnej sieci oświetleniowej. Do najczęściej spotykanych uszkodzeń, powodujących awarię oświetlenia drogowego należą:
    a) uszkodzenie latarni w wyniku wypadku drogowego lub innego zdarzenia,
    b) zerwanie przewodów linii napowietrznych,
    c) uszkodzenie kabla (samoistne lub mechaniczne),
    d) uszkodzenie elementów zabezpieczających na tablicy bezpiecznikowej w słupie lub mechaniczne uszkodzenie szafy sterowniczej,
    e) kradzież lub dewastacja osprzętu i elementów urządzeń,
    f) zanik napięcia w rozdzielni zasilającej szafę sterowniczą.
    We wszystkich przypadkach należy niezwłocznie przystąpić do zlokalizowania miejsca uszkodzenia i wykonać odpowiednie czynności, w celu wyeliminowania uszkodzonego elementu. W przypadku uszkodzenia latarni w sposób uniemożliwiający załączenie napięcia, należy wypiąć kable obustronnie z sąsiednich słupów i starać się zasilić część obwodu z drugiej strony, przez wykorzystanie połączeń rezerwowych lub przez zasilenie prowizoryczne.
    Podobnie należy postąpić w przypadku stwierdzenia uszkodzonego kabla pomiędzy latarniami. W przypadku uszkodzenia szafki sterowniczej lub zaniku napięcia w rozdzielni, należy obwody oświetleniowe, wychodzące z szafy sterowniczej, zasilić z sąsiednich szafek, wykorzystując połączenia rezerwowe pomiędzy obwodami. Naprawę docelową, pozwalającą na przywrócenie urządzeń do stanu pierwotnego, można wówczas dokonać w terminie późniejszym.
    W przypadku braku możliwości całkowitego wyeliminowania uszkodzenia, należy starać się ograniczyć do minimum rozmiar nieczynnego oświetlenia.
    Urządzenia oświetlenia zewnętrznego, wyłączone przez zabezpieczenia, można ponownie załączyć po usunięciu przyczyny wyłączenia, a w razie nie stwierdzenia przyczyny wyłączenia - próbnie załączyć.
    4. Planowane załączenie oświetlenia w dzień (np. w celu sprawdzenia poprawności funkcjonowania kaskad sterowniczych lub sprawdzenia świecenia wymienionych źródeł światła lub stateczników) powinno być zgłoszone przez Wykonawcę do Zamawiającego.
    5. O rozpoczęciu i zakończeniu działań (naprawy awarii) należy poinformować Zamawiającego (e-mail, telefonicznie).
    6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych prac, bezpieczeństwo ruchu drogowego, utrudnienia w ruchu oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim z tego tytułu, w związku z wykonywanymi naprawami objętymi umową w obrębie odcinka drogi, na którym wykonawca prowadzi prace. Prace mogą być prowadzone tylko na podstawie zatwierdzonego przez KPP Olecko, Starostwo Powiatowe w Olecku oraz przez właściwego zarządcę drogi projektu czasowej organizacji ruchu.
    7. Wykonanie prac związanych z zabezpieczeniem, naprawą i konserwacją oświetlenia musi być zgodne z obowiązującymi normami, przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie bhp oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt i narzędzia. Pracownicy wykonujący konserwację oświetlenia muszą posiadać odzież ochronną oraz używać samochodów technicznych, oznaczonych wyraźnym logo Wykonawcy.
    8. Wszelkie roboty związane z konserwacją muszą być wykonywane zgodnie z wymogami przepisów prawa oraz budowy urządzeń elektrycznych i w oparciu o aktualne akty prawne dotyczące ich eksploatacji, z zastosowaniem urządzeń posiadających certyfikaty bezpieczeństwa i jakości oraz zgodności z wymogami norm;
    9. Wykonawca nie może wprowadzać samowolnie zmian w zakresie wyposażenia miejskiej instalacji oświetleniowej oraz zakresów oświetlenia każdej z szaf oświetleniowych.
    V. Wymagania dotyczące materiałów:
    1. Wymagania dotyczące materiałów do remontu instalacji oświetleniowej należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym;
    2. Nowy (wymieniony) element powinien spełniać minimum takie same warunki w zakresie jakości, rodzaju materiału, rodzaju konstrukcji jak element ulegający wymianie (przed uszkodzeniem);
    3. Wszystkie zakupione przez Wykonawcę materiały, dla których normy PN i BN przewidują posiadane zaświadczenie o jakości lub atestu, powinny być zaopatrzone przez producenta w taki dokument;
    4. Uszkodzone elementy zakwalifikowane przez przedstawiciela Zamawiającego do wymiany, zostaną zdemontowane i odwiezione przez Wykonawcę na terenie miasta Olecko, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;

    VI. Warunki udziału w postępowaniu:
    O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
    1.1. Spełnia wymagania „INSTRUKCJI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY PGE DYSTRYBUCJA S.A. ODDZIAŁ BIAŁYSTOK A SAMORZĄDEM W ZAKRESIE KONSERWACJI OŚWIATLENIA DROGOWEGO” (Załącznik nr 5), mianowicie:
    a) zatrudnia minimum 2 osoby posiadające (załącznik nr 3 i 4) :
     świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń do 1kV z zakresie „sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego”,
     uprawnienia do prac pod napięciem na urządzeniach do 1kV zgodnie z wymogami instrukcji Prac Pod Napięciem (PPN),
     zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do obsługi podnośnika koszowego wydane przez Urząd Dozoru Technicznego.
    b) dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: podnośnikiem samochodowym z koszem izolowanym dopuszczonym do prac pod napięciem, zgodnie z wymienionymi instrukcjami PPN (załącznik nr 2).
    c) pracownicy Wykonawcy, podczas wykonywania prac na urządzeniach oraz w pobliżu urządzeń Zakładu PGE (także w przypadku, gdy urządzenia oświetlenia drogowego są własnością Urzędu, ale zainstalowane na konstrukcjach Zakładu), powinni być ubrani w ubrania robocze z widoczną nazwą firmy.
    d) wykaz osób posiadających kwalifikacje oraz upoważnionych do wykonania prac w technologii PPN należy przesłać do Zakładu Energetycznego. Wykaz podlega zatwierdzeniu przez Dyrektora Departamentu Eksploatacji i Rozwoju. Aktualny wykaz powinien znajdować się w Wydziale BHP oraz odpowiednich komórkach ruchu.
    e) konserwujący winien wdrożyć instrukcje i posługiwać się nimi w okresie konserwacji:
     Instrukcja Organizacji Bezpiecznej Pracy przy urządzeniach energetycznych w PGE Dystrybucja S.A.,
     Instrukcja stanowiska wykonania prac eksploatacyjnych na urządzeniach oświetlenia drogowego,
     Instrukcja użytkowania samochodowego podnośnika koszowego przy pracach eksploatacyjnych,
     Instrukcja Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej,
     Instrukcja Prowadzenia Ruchu Sieciowego,
     Instrukcja prac pod napięciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych do 1kV,
     Instrukcja organizacji i wykonania oraz pod napięciem przy urządzeniach rozdzielczych i liniach kablowych o napięciu do 1kV,
     Instrukcja organizacji i wykonania prac na wysokości,
     Instrukcja prowadzona i oznaczania oraz prowadzonych w pasach dróg publicznych.

    1.2. Dysponuje następującym sprzętem (załącznik nr 2):
    - podnośnik hydrauliczny - min. 1 szt.
    - komplet drabin monterskich - min. 1 kpl.
    - narzędzia i sprzęt ochrony osobistej pracowników - 1 kpl.
    - narzędzia do pracy na liniach z przewodami izolowanymi samonośnymi - 1 kpl.

    1.3. Posiada wiedzę i doświadczenie. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty tego samego rodzaju zamówienia w okresie co najmniej 1 miesiąca na terenie min. 1 gminy (załącznik nr 6).
    VII. Zabezpieczenie wykonania umowy.
    Wymaga się, aby Wykonawca po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości: 5 000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy). Zabezpieczenie może być wniesione w następujących formach:
    a) pieniężnej,
    b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
    c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
    d) gwarancjach bankowych,
    Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: 86 1020 4724 0000 3202 0007 6422 w Banku PKO BP SA. Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do wniesienia całości zabezpieczenia należytego wykonania umowy i dołączeniu potwierdzenia wniesienia go nie później niż w dniu podpisania umowy. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia zakończenia realizacji zamówienia i uznania przez zamawiającego należytego wykonania umowy.

    VIII. Termin realizacji zamówienia: 1.01.2019 – 31.12.2019 r.
    1. Opis sposobu przygotowania oferty:
    1) ofertę należy złożyć na załączonym formularzu,
    2) podana cena ma być wyrażone cyfrowo i słownie,
    3) oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń,
    4) złożenie oświadczenia o posiadanym sprzęcie do realizacji zlecenia,

    2. Kryteria oceny ofert

    Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

    Nazwa kryterium Waga
    A. Cena 100%

    A. Oferta z najniższą ceną ryczałtu konserwacyjnego w okresie 12 miesięcznym otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 100 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.

    Sposób punktacji za ceny ryczałtu konserwacyjnego w okresie 12 miesięcznym jest następujący:
    W1= Cn/Cp x 100, gdzie:

    Cn – najniższa oferowana cena
    Cp – cena oferty porównywanej
    W1 – wynik

    2. Miejsce i termin złożenia oferty:
    Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17 grudnia 2018 r. do godz. 900 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 12.
    Otwarcie ofert odbędzie się o godzinie 915 w pokoju nr 4.
    3.Osobami uprawnionymi do udzielania informacji w niniejszej sprawie są:
    Marcin Drażba - pok. nr 4 tel. 87 520 23 83
    4.Informacje dotyczące zawarcia umowy: W terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty wyboru oferty, wybrany wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy w Urzędzie Miejskim w Olecku. W innym przypadku zostanie wybrana kolejna najkorzystniejsza oferta.
    5.Zawarcie umowy na usługę konserwacji oświetlenia na terenie Gminy Olecko jest uzależnione od podpisania Porozumienia pomiędzy Gminą Olecko a PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna.
    W załączeniu:
    1. druk „formularzu ofertowego”.
    2. oświadczenie o posiadanym sprzęcie do realizacji zadania.
    3. wykaz osób delegowanych do wykonania zamówienia.
    4. oświadczenie o posiadaniu odpowiednich uprawnień.
    5. instrukcja współpracy pomiędzy PGE dystrybucja a samorządem.
    6. wykaz wykonywanych usług.
    7. inwentaryzacja oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Olecko
    8. projekt umowy.


    Data wprowadzenia: 2018-12-11 1456
    Data upublicznienia: 2018-12-11
    Art. czytany: 2267 razy

    » Formularz oferty - rozmiar: 25771 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Instrukcja współpracy z PGE Dystrybucja S.A. - rozmiar: 154781 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Inwentaryzacja oświetlenia na terenie Gminy Olecko - rozmiar: 67498 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Projekt umowy - rozmiar: 125033 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Uprawnienia - rozmiar: 45568 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wykaz osób - rozmiar: 55808 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wykaz sprzętu - rozmiar: 35840 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wykaz usług - rozmiar: 52736 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zaproszenie do złożenia oferty - rozmiar: 121827 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Marta Witkowska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet