ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • AKTUALNOŚCI
  • Informacja o planowanym partnerstwie publiczno-prywatnym

    Olecko, dnia 27 czerwca 2018 r.
    Gmina Olecko
    ul. Plac Wolności 3
    19-400 Olecko
    tel. 87 520-21-68,
    e-mail [email protected]
    faks: 87 520 25 58

    Nr sprawy: GKO.271.3.2018
    Informacja o planowanym partnerstwie publiczno-prywatnym w zakresie realizacji przedsięwzięcia pn. Modernizacja i rozwój sieci oświetlenia ulicznego w Gminie Olecko na potrzeby podniesienia jej efektywności w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego
    Niniejszym, na podstawie art. 5 ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1834), Burmistrz Olecka informuje o planowanym partnerstwie publiczno-prywatnym w zakresie realizacji przedsięwzięcia pn. Modernizacja i rozwój sieci oświetlenia ulicznego w Gminie Olecko na potrzeby podniesienia jej efektywności w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych i dostaw w zakresie modernizacji, rozbudowy oraz uporządkowania i konserwacji istniejącej oraz rozbudowanej sieci oświetlenia ulicznego oraz parkowego na terenie Gminy Olecko. Oczekiwaniem zamawiającego jest wybór wykonawcy, który zaprojektuje, w tym uzyska niezbędne do realizacji inwestycji uzgodnienia, pozwolenia, decyzje oraz sfinansuje i wykona przedmiot zamówienia, a ponadto w okresie obowiązywania umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym pełnić będzie rolę zarządcy całej infrastruktury oświetleniowej (w zakresie zarówno zarządzania zużyciem energii elektrycznej, jak i utrzymania technicznego infrastruktury), zaś po jej zakończeniu przekaże sieć w stanie umożliwiającym Zamawiającemu samodzielną eksploatację. Przedsięwzięcie ma na celu osiągniecie przez zamawiającego oszczędności w ramach kosztów zużycia energii elektrycznej, modernizację i unowocześnienie oświetlenia ulicznego oraz redukcję emisji CO2. Przedsięwzięcie obejmuje modernizację istniejącej infrastruktury oświetleniowej oraz budowę nowej energooszczędnej infrastruktury oświetleniowej. Utrzymanie całej infrastruktury oświetleniowej opierać się powinno na zastosowaniu inteligentnego, bezprzewodowego systemu sterowania oświetleniem ulic. Z wybranym w wyniku dialogu konkurencyjnego wykonawcą zawarta zostanie umowa o partnerstwie publiczno-prywatnym (PPP), zgodnie z ustawą z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatny (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1834). Wynagrodzeniem partnera prywatnego będzie okresowa płatność podmiotu publicznego za wykonanie prac projektowych, robót budowlanych i dostaw, a także okresowe płatności za zarządzanie oraz serwis i konserwację infrastruktury oświetleniowej w postaci tzw. opłaty za dostępność. Wynagrodzenie partnera prywatnego będzie zależne od faktycznego poziomu oszczędności w zużyciu energii elektrycznej. Podmiot publiczny oczekuje, że środki pieniężne na wynagrodzenie partnera prywatnego będą pochodzić w całości lub w większości z oszczędności wygenerowanych w wyniku przeprowadzonej modernizacji oświetlenia. Podmiot publiczny dopuszcza możliwość częściowej wcześniejszej spłaty wynagrodzenia partnera prywatnego. Podmiot publiczny oczekuje udzielenia przez partnera prywatnego gwarancji oszczędności w zużyciu energii elektrycznej dla objętego przedsięwzięciem oświetlenia ulicznego na cały okres trwania umowy.
    W dniu 27 czerwca 2018 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 579930-N-2018 oraz Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce Zamówienia publiczne, a także na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Olecko, opublikowane zostało ogłoszenie o zamówieniu na roboty budowlane, dotyczące niniejszego przedsięwzięcia.


    Data wprowadzenia: 2018-06-28 1229
    Data upublicznienia: 2018-06-28
    Art. czytany: 1444 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Marta Witkowska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet