ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Zamówienia publiczne
  • Rozstrzygnięcia przetargów
  • Rok 2018
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym: Budowa ulic Dębowej, Grabowej i Kasztanowej w Olecku

    Olecko 21 czerwca 2018r
    BI.271.11.3.2018


    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

    W dniu 20 czerwca 2018 r. wybrano najkorzystniejszą ofertę w przetargu nieograniczonym ogłoszonym w BZP pod numerem 560626-N-2018 z dnia 2018-05-18 r. o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8-Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zmianami) - Budowa ulic Dębowej, Grabowej i Kasztanowej w Olecku.

    1. Działając na podstawie art. 92 ust.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
    Konsorcjum firm
    Lider: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe, Mirosław Dębowski, ul. Norwida 8, 19-400 Olecko
    Partner: Oleckie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe, ul. Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
    Oferta nr 1
    STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków
    Punktacja w kryteriach:
    Cena – 30,49 pkt
    Okres gwarancji – 20,00 pkt
    Termin realizacji – 0,0 pkt
    Łączna liczba uzyskanych punktów: 50,49pkt

    Oferta nr 2
    Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe, Spółka Akcyjna, ul. Przytorowa 24, 16-400 Suwałki
    Punktacja w kryteriach: nie podlega ocenie

    Oferta nr 3
    Transport Ciężarowy, Krzysztof Witkowski, ul.Wieniawskiego 6, 19-400 Olecko.
    Punktacja w kryteriach:
    Cena – 55,38 pkt
    Okres gwarancji – 20,00 pkt
    Termin realizacji – 18,29 pkt
    Łączna liczba uzyskanych punktów: 69,80 pkt

    Oferta nr 4
    Konsorcjum firm
    Lider: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe, Mirosław Dębowski, ul. Norwida 8, 19-400 Olecko
    Partner: Oleckie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe, ul. Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    Punktacja w kryteriach:
    Cena – 60,0 pkt
    Okres gwarancji – 20,00 pkt
    Termin realizacji – 20,00 pkt
    Łączna liczba uzyskanych punktów: 100,0pkt

    3. Na podstawie art.92 ust.1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni Wykonawcy.

    4. Na podstawie art.92 ust.1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona następująca oferta:

    Oferta nr 2
    Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe, Spółka Akcyjna, ul. Przytorowa 24, 16-400 Suwałki
    Uzasadnienie faktyczne:
    Zamawiający w SIWZ rozdział VI, zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt. 1 Pzp zastrzegł , iż wykonanie konstrukcji i nawierzchni drogi (za wyjątkiem linii oświetleniowej i kanalizacji deszczowej) jest kluczową częścią zamówienia i powierza obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę tej części zamówienia. Czyli jasno określił jakie roboty Wykonawca może powierzyć do podwykonania.
    Zamawiający załączył formularz ofertowy, który stanowił wzór na jakim Wykonawca powinien złożyć ofertę. W formularzu ofertowym pkt 10, Zamawiający wymagał od Wykonawcy podania podwykonawców.
    W swojej ofercie Wykonawca podał że zamierza powierzyć „wszystkie roboty drogowe poza bitumicznymi”, co potwierdza że zamierza sam wykonać jeden z elementów konstrukcyjnych drogi.
    Oferta w tym zakresie nie może w tym przypadku być uzupełniona - zmodyfikowana zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, poprzez wezwanie Wykonawcy do jej uzupełnienia. Przepis ten odnosi się bowiem jedynie do uzupełniania oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Nie można także wezwać Wykonawcy do złożenia wyjaśnień zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ przepis ten ma charakter fakultatywny, o czym świadczy 'możliwość' żądania od wykonawców w toku badania i oceny ofert wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Przepis ten uniemożliwia dokonanie jakiejkolwiek zmiany w treści oferty, a także prowadzenie pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty. Zdaniem Zamawiającego, Wykonawca określił wyraźnie zamiary dotyczące podwykonawstwa w zakresie robót drogowych, co skutkuje niezgodnością oferty wykonawcy z SIWZ i obowiązkiem po stronie Zamawiającego odrzucenia jej na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena, czy oferta odpowiada treści SIWZ musi odnosić się do jej merytorycznej zawartości.
    W związku z powyższym modyfikacja treści oferty lub przyjęcie oferty przez Zamawiającego nieodpowiadającej treści SIWZ, naruszyłoby przez Zamawiającego przepis art. 7 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wszystkie oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu spełniają powyższy warunek.


    Uzasadnienie prawne:
    Art. 89 ust.1 pkt 2 Prawo zamówień publicznych ,który brzmi:
    „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
    2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3;”.

    5. Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zmianami)-Dział VIII „Środki ochrony prawnej”.






    Data wprowadzenia: 2018-06-21 1322
    Data upublicznienia: 2018-06-21
    Art. czytany: 1682 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Tomasz Kowalczyk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet