ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Zamówienia publiczne
  • Zakup usług
  • Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn. Zagospodarowanie terenu przy ulicy Baczyńskiego

    Nr sprawy: GKO.7021.3.23.2018 Olecko, dnia 06 czerwca 2018r.



    Zaproszenie
    do złożenia oferty na zadanie pn.
    Zagospodarowanie terenu przy ulicy Baczyńskiego
    zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.).


    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

    1) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania terenu gminnego położonego w Olecku przy skrzyżowaniu ulic Baczyńskiego i Orzeszkowej. Obecnie funkcjonuje jako nieużytek zielony (działka ewidencyjna nr 1197 o łącznej powierzchni 0,18 ha, będąca własnością Gminy Olecko). W centralnej części działki znajduje się nieużytek zielony w postaci trawnika. Po obrzeżach projektowanego terenu rosną drzewa wysokie m.in. brzoza brodawkowata, świerk pospolity, sosna czarna, modrzew europejski oraz sumak octowiec. Przez całość działki po skosie przebiega wydeptana ścieżka, którą użytkują okoliczni mieszkańcy. Ukształtowanie powierzchni działki jest równinne, nie występują wyraźne spadki trenu ani skarpy. Obszar stanowi otwartą przestrzeń pomiędzy budownictwem jednorodzinnym.

    2) Zakres prac obejmuje działania o charakterze modernizacyjnym, adaptacyjnym oraz konserwacyjnym. Na skwerze oprócz nowych nasadzeń pojawią się nowe elementy małej architektury. Elementami zagospodarowania terenu objętymi projektowaniem są:
    a) wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej (proponowana w postaci kostki brukowej, bez fazowej w kolorze szarym o grubości 6 cm, ograniczona z obu stron obrzeżami chodnikowymi o przekroju poprzecznym 8x30cm),
    b) rozmontowanie istniejącej małej architektury tj. koszy na śmieci oraz ławek. Następnie zamontowanie nowej wybranej małej architektury wraz ze sprzętem do siłowni zewnętrznej,
    c) zabiegi pielęgnacyjne istniejącej szaty roślinnej oraz wykonanie nowych nasadzeń w tym nasadzeń planowanych w centralnej części projektowanego terenu oraz dosadzenie pojedynczych sztuk drzew liściastych.

    3) Podstawowym założeniem prac jest uzupełnienie rosnących drzew nasadzeniami zorganizowanymi w postaci rabaty na planie trójkąta oraz drzew liściastych. Dodatkowo planuje się wprowadzenie małej architektury umożliwiającej odpoczynek na danym terenie wraz z urządzeniami do siłowni plenerowej. Nasadzenia zorganizowane zostały zaplanowane na planie trójkąta na środku projektowanego terenu pomiędzy ścieżkami. Ścieżki oraz mała architektura stawowi uzupełnienie całości projektu. W środkowej części terenu wprowadzono nasadzenia na planie trójkąta pomiędzy głównym ciągiem spacerowym. Nasadzenia wykończone poprzez wyłożenie korą sosnową. Roślinność projektowana jest roślinnością wieloletnią. Uwzględniono 4 ławki parkowe, 4 kosze na śmieci oraz 1 kosz na psie odchody. Pierwsze dwa zlokalizowano przy głównych wyjściach z projektowanego terenu, natomiast 3 pozostałe przy ścieżkach prowadzących do ławek parkowych. Oprócz koszy i ławek zaplanowano ustawienie sprzętu do siłowni plenerowej.
    Ścieżki główne zaprojektowano w postaci litery A. Konstrukcja nawierzchni wykonana z trzech warstw. Na podłożu gruntowym (rodzimym bądź nasypowym) wykonana jest warstwa piasku stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm. Kolejna warstwa jest warstwą podsypki cementowo-piaskowej o grubości min. 5 cm. Kolejną warstwą jest ułożona drobno elementowa, bez fazowa kostka brukowa w kolorze szarym o grubości 6 cm, ograniczona z obu stron obrzeżami chodnikowymi.
    W centralnej części projektowanego terenu planuje się wykonanie nasadzeń roślinnych na planie trójkąta. Pozostałą część terenu należy zagospodarować trawnikiem. Powierzchnia do obsiania trawą wynosi około 1420 m2.

    4) Główny ciąg spacerowy - zaplanowany przez cały teren. Kształt ścieżki głównej przechodzącej przez całość terenu projektowanego jest w kształcie krzywej litery A. Szerokość wykonania ścieżki powinna wynosić nie mniej niż 1,2 m. Konstrukcja nawierzchni wykonana z trzech warstw. Na podłożu gruntowym (rodzimym bądź nasypowym) wykonana jest warstwa piasku o grubości 10 cm. Kolejna warstwa jest warstwą podsypki cementowo-piaskowej o grubości min. 5 cm. Kolejną warstwą jest ułożona drobno elementowa, bez fazowa kostka brukowa w kolorze szarym o grubości 6 cm, ograniczona z obu stron obrzeżami chodnikowymi o przekroju poprzecznym 8x30cm.

    5) Elementy małej architektury (wybór tylko po zatwierdzeniu przez Zamawiającego, propozycje elementów małej architektury należy dołączyć do oferty z podaniem ich cen):
    • Ławki parkowe - 4 szt.
    Dane techniczne (w przybliżeniu): wysokość całkowita- 88 cm, wysokość siedziska - 45cm, głębokość siedziska - 40 cm, głębokość całkowita - 53cm, długość - 180 cm. Materiał wykonania: stal cynkowana, malowana proszkowo w kolorze RAL 9005, siedziska drewniane w kolorze palisander, montaż: do przykręcenia, do zabetonowania;
    • Kosz na śmieci - 4 szt o pojemności min. 35 litrów . Kosze należy rozmieścić w obrębi głównego ciągu spacerowego w odległości 2-5 metrów od ławki parkowej. Między kolejnymi koszami należy zachować odległość ok 40-70 metrów w zależności od rozmieszczenia. Materiał wykonania: konstrukcja stalowo-żeliwna malowana proszkowo; wkład z popielnicą oraz rączka do wyciągania; elementy drewniane z w kolorze palisander. Montaż- do zabetonowania.
    • Kosz na psie odchody (z pojemnikiem na woreczki) - 1 szt. Kosz na psie odchody do wyboru przez Zamawiającego - proponuje się kosz z konstrukcji stalowej malowanej proszkowo w kolorze RAL 9005 , pojemność minimum 30 l, montaż poprzez zabetonowanie lub wolnostojący.
    • Elementy siłowni plenerowej: uwzględniono ustawienie elementów wyposażenia małej architektury. W podstawowym wyposażeniu powinien znajdować się orbitrek, rowerek oraz twister i wahadło (2w1). Dobór elementów wyposażenia pozostawia się dla Zamawiającego.

    6) Roślinność : zakłada się wykonanie nasadzeń w centralnej części oraz pojedynczych nasadzeń z drzew liściastych. Dobór gatunkowy roślin charakteryzuje się wysokimi walorami dekoracyjnymi oraz łatwością w późniejszej pielęgnacji, nawierzchnię pod nasadzenia planuje się wysypać kore sosnowę na min. 5 cm grubość warstwy. Dokładne rozmieszczenie roślinności według schematu rozmieszczenia. Dostarczone sadzonki roślin powinny być właściwie znaczone tzn. muszą mieć etykiety, na których podana jest ich nazwa. Sadzonki drzew i krzewów ozdobnych powinny być prawidłowo uformowane z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla gatunku i odmiany.
    Dla wszystkich projektowanych gatunków zaleca się zastosowanie kwalifikowanego materiału szkółkarskiego.
    Trawnik powinien być zakładany na koniec wszelkich prac. Gleba pod trawnik powinna być odpowiednio przygotowana na grubość warstwy urodzajnej nie mniejsza niż 25 cm. Konieczne jest wprowadzenie podstawowych składników pokarmowych w postaci nawozów mineralnych lub organicznych. Powierzchnię pod wysiew trawnika należy wyrównać.

    7) Zestawienie powierzchni projektowanego terenu:
    • Ciąg spacerowy: powierzchnia około 145 m2 ,
    • Trawnik: około 1420 m2,
    • Nasadzenia rabatowe: około 66 m2.

    8) Zestawienie ilościowe proponowanych gatunków roślin:
    Drzewa liściaste pojedyncze nasadzenia
    1. Betula pendula Brzoza brodawkowata 8 - Min 220 cm wys.
    2. Acer platanoides Klon zwyczajny ‘Royal Red’ 4 - Min 220 cm wys.

    Nasadzenie w centralnej części
    3. Czosnek olbrzymi 'Globemaster' Allium giganteum 15 rozstaw min 70 cm -
    4. Hortensja bukietowa 'Limelight' Hydrangea paniculata 3 - -
    5. Jeżówka purpurowa Echinacea purpurea 6 - -
    6. Lawenda wąskolistna 'Hidcote' Lavendula angustifolia 54 60 cm -
    7. Miskant chiński 'Silberspinne' Miscanthus sinensis 5 120 cm -
    8. Rudbekia błyskotliwa 'Goldsturm' Rudbekia fulgida 3 - -
    9. Świerk pospolity 'Nidiformis' Picea abies 5 - -

    9) Zestawienie małej architektury:

    Ławka parkowa 4 szt.
    Kosz na śmieci stalowo-żeliwna 4 szt.
    Kosz na psie odchody 1 szt.
    Orbitrek - element siłowni plenerowej 1 szt.
    Rower element siłowni plenerowej 1 szt.
    Twister i wahadło 2 w 1 element siłowni plenerowej 1 szt

    10) Orientacyjne zestawienie materiałów:

    Materiał Powierzchnia Potrzebna ilość
    Agrowłóknina 66 m2 66,5 m2
    Kora sosnowa o grubości warstwy 5 cm 66 m2 3,3 m3/ 3305 l / 55worków po 60 l
    Obrzeże z kostki brukowej 38,5 mb 3, 83 m2
    Kostka betonowa, bez fazowa o grubości 6 cm - główny ciąg 145 m2 145 m2


    2. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest do:
    a) wykonania prac zagospodarowania terenu zgodnie z wizualizacją,
    b) utrzymania czystości, porządku, koszenia i pielęgnacji trawinka wraz z wywozem trawy, pielęgnacji roślinności i elementów małej architektury przez okres 12 miesięcy od odbioru zakończonych prac.
    3. Załączniki do zaproszenia:
    a) druk propozycji cenowej
    b) wizualizacje.

    4.Termin realizacji zamówienia: do 31 sierpnia 2018r.

    5. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
    Cena – 80 %
    Termin realizacji – 20 %

    1) Zasady obliczania punktacji:
    Oferta z najniższą ceną – waga 80 pkt., każda następna oferta oceniona będzie według wzoru: cena najniższej oferty dzielona przez cenę oferty ocenianej i mnożona przez wagę kryterium;
    Oferta z najkrótszym terminem realizacji– waga 20 pkt., każda następna oferta oceniona będzie według wzoru: oferta z najkrótszym terminem realizacji dzielona przez termin oferty ocenianej i mnożona przez wagę kryterium;

    2) Zamawiający dopuszcza złożenie więcej niż jednej oferty różniącej się specyfikacją prac i użytymi materiałami.


    6. Opis sposobu przygotowania oferty:
    1) ofertę należy złożyć na załączonym formularzu,
    2) podane ceny mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
    3) oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń,
    4) oferta ma obejmować całość zamówienia,
    5) do oferty należy dołączyć propozycje elementów małej architektury.

    7. Miejsce i termin złożenia oferty:
    Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 czerwca 2018r.
    w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 12
    do godz. 9:00.
    6. Miejsce i termin oceny złożonych ofert:
    Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 15 czerwca 2018r. w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 4 o godz. 9:10.
    7.Osobami uprawnionymi do udzielania informacji w niniejszej sprawie są:
    Marta Witkowska -pok. Nr 4 tel. 87 520 23 83.

    8.Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia): W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy w Urzędzie Miejskim w Olecku.
    9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zaproszenia do złożenia ofert bez podania przyczyny.


    W załączeniu:
    1.druk propozycji cenowej.
    2. Wizualizacje.


    Data wprowadzenia: 2018-06-07 0748
    Data upublicznienia: 2018-06-07
    Art. czytany: 3187 razy

    » Druk propozycji cenowej - rozmiar: 15591 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » koncepcja zagospodarowania wizualizacja 1 - rozmiar: 891455 bajtów
    Typ pliku: image/png
    » koncepcja zagospodarowania wizualizacja 2 - rozmiar: 1185810 bajtów
    Typ pliku: image/png
    » koncepcja zagospodarowania wizualizacja 3 - rozmiar: 1190027 bajtów
    Typ pliku: image/png
    » koncepcja zagospodarowania wizualizacja 4 - rozmiar: 1172649 bajtów
    Typ pliku: image/png
    » zaproszenie do złożenia oferty - rozmiar: 89088 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Marta Witkowska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet