Trwały zarząd – wygaśnięcie prawa trwałego zarządu i użytkowania nieruchomości

2003-10-06 2054
Art. czytany: 13626 razy

Sprawę załatwia
Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, pokój nr 21 (II piętro), tel. 87 520 26 33.

Dokumenty od wnioskodawcy
1. Wniosek o wygaśnięcie prawa trwałego zarządu i użytkowania nieruchomości.
2. Zgoda organu nadzorującego jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.

Dokumenty ze strony urzędu
1. Odpis z Ksiąg Wieczystych.
2. Protokół z oględzin w terenie.
3. Stanowisko merytorycznych wydziałów.
4. Wyrys z mapy ewidencyjnej gruntów.
5. Decyzja burmistrza o wygaśnięciu trwałego zarządu nieruchomości.

Forma załatwienia sprawy
1. Wydanie decyzji administracyjnej.
2.Wniosek do Ksiąg Wieczystych.

Termin załatwienia sprawy
Do 2 miesięcy.

Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej.

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.