Trwały zarząd-zezwolenie na przekazanie trwałego zarządu między jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej 2003-10-06 1511 Art. czytany: 14889 razy Sprawę załatwia Wydział Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami, pokój nr 21 (II piętro), tel. 87 520 26 33, 570 100 756. Dokumenty od wnioskodawcy 1. Wnioski zainteresowanych stron o przekazanie w trwały zarząd nieruchomości. 2. Zgoda organu nadzorującego jednostki organizacyjne. Dokumenty ze strony urzędu 1. Odpis z Ksiąg Wieczystych. 2. Stanowisko merytorycznych wydziałów. 3. Wyry s z mapy ewidencyjnej gruntów. 4. Decyzja burmistrza o oddaniu nieruchomości w trwały zarząd. Forma załatwienia sprawy 1. Wydanie decyzji administracyjnej. 1. Decyzja Burmistrza. 2. Wniosek do Ksiąg Wieczystych. Termin załatwienia sprawy Do 2 miesięcy. Opłaty Nie podlega opłacie skarbowej. Podstawa prawna Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. |