Trwały zarząd-zezwolenie na przekazanie trwałego zarządu między jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej

2003-10-06 1511
Art. czytany: 14889 razy

Sprawę załatwia
Wydział Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami, pokój nr 21 (II piętro), tel. 87 520 26 33, 570 100 756.

Dokumenty od wnioskodawcy
1. Wnioski zainteresowanych stron o przekazanie w trwały zarząd nieruchomości.
2. Zgoda organu nadzorującego jednostki organizacyjne.

Dokumenty ze strony urzędu
1. Odpis z Ksiąg Wieczystych.
2. Stanowisko merytorycznych wydziałów.
3. Wyry s z mapy ewidencyjnej gruntów.
4. Decyzja burmistrza o oddaniu nieruchomości w trwały zarząd.

Forma załatwienia sprawy
1. Wydanie decyzji administracyjnej.
1. Decyzja Burmistrza.
2. Wniosek do Ksiąg Wieczystych.

Termin załatwienia sprawy
Do 2 miesięcy.

Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej.

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.