Sprzedaż nieruchomości w trybie bezprzetargowym - w ramach dołączenia do posiadanej nieruchomości w celu poprawy warunków jej zagospodarowania

2003-10-02 1135
Art. czytany: 10336 razy

Sprawę załatwia
Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami pokój nr 21 (II piętro), tel. 87 520 26 33.

Dokumenty od wnioskodawcy
1. Wniosek zainteresowanego.
2. Mapa ewidencyjna z zaznaczoną nieruchomością.

Forma załatwienia sprawy
1. Wystąpienie o zaopiniowanie projektu podziału nieruchomości (w razie konieczności)
2. Przygotowanie dokumentacji geodezyjnej oraz wieczysto - księgowej.
3. Zlecenie opracowania operatu szacunkowego nieruchomości.
4. Zarządzenie Burmistrza w sprawie przeznaczenia nieruchomości do zbycia.
5. Opublikowanie wykazu nieruchomości w prasie lokalnej, na tablicy ogłoszeń i na stronie www.um.olecko.pl, stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu i w prasie lokalnej.
6. Przygotowanie protokołu z rokowań.
7. Umowa notarialna.

Termin załatwienia sprawy
Sprawa załatwiana w trybie cywilnoprawnym, nie obowiązują terminy z kpa.
Czas przygotowania nieruchomości do zbycia od momentu podjęcia pierwszych czynności do podpisania umowy notarialnej - uzależniony jest od uzyskania niezbędnych opinii oraz opracowania dokumentacji geodezyjnej i wieczysto - księgowej.

Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej.

Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
2. Uchwała Nr ORN.0007.4.2018 Rady Miejskiej w Olecku z dnia 26 października 2004 r. w sprawie zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości stanowiących własność Gminy Olecko oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania.