Trwały zarząd - oddanie nieruchomości

2003-09-26 1843
Art. czytany: 17937 razy

Sprawę załatwia
Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, pokój nr 21 (II piętro), tel. 87 520 26 33

Dokumenty od wnioskodawcy
1. Wniosek jednostki organizacyjnej o ustanowienie trwałego zarządu.
2.Mapa ze wskazaniem terenu.

Dokumenty ze strony urzędu
1. Odpis z Księgi Wieczystej.
2. Stanowisko merytorycznych wydziałów.
3. Wypis i wyrys z mapy ewidencyjnej gruntów.

Forma załatwienia sprawy
1.Wydanie decyzji administracyjnej.
2. Protokół zdawczo-odbiorczy po uprawomocnieniu decyzji.
3.Wniosek do Ksiąg Wieczystych.


Termin załatwienia sprawy
Ok. 2 miesięcy.

Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej.

Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
2. Uchwała Nr ORN.0007.4.2018 Rady Miejskiej w Olecku z dnia 26 stycznia 2018 r. w sprawie zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości stanowiących własność Gminy Olecko oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania.