Utrzymanie szaletów na terenie miasta Olecko

2018-12-19 1427
Art. czytany: 1851 razy

Nr sprawy: GKO.7021.2.80.2018 Olecko, dnia 19 grudnia 2018r.



Zaproszenie
do złożenia oferty na zadanie pn.

Utrzymanie szaletów na terenie miasta Olecko
zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986 ze zmianami).

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie funkcjonowania szaletów na terenie miasta Olecko:
- na Placu Wolności,
- na dworcu PKP przy ul. Wojska Polskiego,
- kabin sanitarnych: na plaży „Szyjka' i przy ulicy Letniej oraz innych miejscach wskazanych w ciągu roku przez Zamawiającego.
1.2. Zakres utrzymania i zasady funkcjonowania szaletów:
1) Wyposażenie szaletu w środki czystości tj. mydło, papier toaletowy, ręczniki, odpowiednio do ilości stanowisk.
2) Zapewnienie czystości i właściwego stanu sanitarno -higienicznego pomieszczeń i urządzeń zgodnie z przepisami dotyczącymi funkcjonowania tego typu obiektów, a także wymaganiami i zaleceniami Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Olecku.
3) Szalety będą funkcjonować codziennie:
- szalet na ul. Wojska Polskiego w godzinach 8-18,
- szalet na Placu Wolności w godzinach 8-18, a w miesiącach letnich tj. od 1-go maja do 30 września w godzinach 10-22.”
- w czasie imprez masowych szalet na Placu Wolności powinien być czynny w zależności od potrzeb.
1.3. Urząd Miejski w Olecku będzie ponosił koszty zużycia wody, odprowadzania ścieków, energii elektrycznej oraz remontu pomieszczeń i wymiany wyeksploatowanych urządzeń (nie dotyczy napraw bieżących i wymiany urządzeń zniszczonych w trakcie obowiązywania umowy).
1.4. Szalety i kabiny będą funkcjonowały przez okres całego roku (poza kabiną ustawioną na plaży ”Szyjka” , która czynna będzie od maja do września).

2.Termin realizacji zamówienia: 01.01.2019r. - 31.12.2019r.

3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100 %
Zasady obliczania punktacji:
Oferta z najniższą ceną – waga 100 pkt., każda następna oferta oceniona będzie według wzoru: cena najniższej oferty dzielona przez cenę oferty ocenianej i mnożona przez wagę kryterium;

4. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) ofertę należy złożyć na załączonym formularzu,
2) podane ceny mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
3) oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń,
4) cena oferty ma obejmować całość zamówienia,
5) wynagrodzenie za wykonanie usług będzie płacone w 12 równych ratach po upływie każdego miesiąca.
6) Zamawiający zastrzega prawo do zmian umowy w przypadku zmian ilości kabin sanitarnych zgodnie ze stawką za utrzymanie 1 szt. kabiny sanitarnej za 1 miesiąc określoną przez Wykonawcę w formularzu propozycji cenowej .
7)
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28 grudnia 2018r.
w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 12
do godz. 9:00. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 09:10 w pok. nr 4.

6. Miejsce i termin oceny złożonych ofert:
Ocena złożonych ofert nastąpi w ciągu 7 dni od dnia otwarcia ofert.
7.Osobami uprawnionymi do udzielania informacji w niniejszej sprawie są:
Marta Witkowska -pok. Nr 4 tel. 87 520 23 83.
8.Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia): W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany wykonawcą zobowiązany jest do podpisania umowy w Urzędzie Miejskim w Olecku.
W załączeniu:
druk „propozycji cenowej.