ZAPYTANIE OFERTOWE „Centrum Historii Pogranicza w Borawskich - rozbudowa świetlicy wiejskiej w Borawskich, Gmina Olecko”

2018-08-09 0956
Art. czytany: 686 razy

ZAPYTANIE OFERTOWE „Centrum Historii Pogranicza w Borawskich - rozbudowa świetlicy wiejskiej w Borawskich, Gmina Olecko”

Załącznik nr 3
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych

BI.7013.65.2.2018 Olecko, dnia 9 sierpnia 2018 r.

Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn:
(ZAPYTANIE OFERTOWE)
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: „Centrum Historii Pogranicza w Borawskich - rozbudowa świetlicy wiejskiej w Borawskich, Gmina Olecko” w zakresie robót budowlanych rozbudowy o powierzchni rozbudowy 68,56 m²; powierzchni użytkowej 61,72 m² oraz kubaturze 205,67 m³ dotyczących:
- wykonania fundamentów;
- wykonania ścian i konstrukcji parteru wraz z robotami wykończeniowymi;
- wykonania konstrukcji dachu z robotami wykończeniowymi;
- wykonaniu instalacji elektrycznej obejmującej: zasilania, instalację wewnętrzna, montaż opraw, pomiary kontrolne
szczegółowy zakres określa przedmiar robót i dokumentacja techniczna.
2. Wymagany termin realizacji/wykonania zamówienia: do 31 października 2018 r.
3. 1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca będzie dysponować osobą lub pisemnym zobowiązaniem osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej.
4. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryteriami:
Cena - 80 pkt.
Okres gwarancji - 15 pkt.
Termin realizacji - 5 pkt.

4.1 Ilość punktów według kryterium cena przyznawana będzie według wzoru:
(cena brutto najniższej ofert /cena brutto oferty badanej) x 80pkt
4.2 Ilość punktów według kryterium okres gwarancji przyznawana będzie według wzoru:
(okres gwarancji z oferty ocenianej/ okres gwarancji z oferty z najdłuższym okresem gwarancji) x 15 pkt
Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 36 miesięcy.
Maksymalna liczba punktów, którą można otrzymać dotyczy okresu 60 miesięcy. Wszystko powyżej tego okresu nie będzie dodatkowo punktowane.
4.3 Ilość punktów według kryterium termin realizacji przyznawane będzie według wzoru:
(termin realizacji z oferty z najkrótszym okresem realizacji * / termin realizacji z oferty ocenianej *) x 5 pkt
* (liczba dni liczona od dnia otwarcia zapytań ofertowych do dnia wykonania wskazanego przez wykonawcę w ofercie)
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) należy ją złożyć na załączonym formularzu wraz załącznikami.
2) ceny w niej wyrażone maja być cyfrowo i słownie,
3) ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń,
4) ma obejmować całość zamówienia.
5) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji oraz pełnomocnictwo, jeśli ofertę składa osoba inna niż umocowana do reprezentacji wykonawcy

6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Miejski, 19-400 Olecko, Plac Wolności 3, pok. Nr 12, 27 sierpnia 2018 r. do godziny 1000 Przyjmuje się również oferty przesłane pocztą na adres: Urząd Miejski, 19-400 Olecko, Plac Wolności 3, jednakże decyduje data jej wpływu do Zamawiającego.
7. Miejsce i termin oceny złożonych ofert
Ocena złożonych ofert nastąpi w dniu 27 sierpnia 2018 r. o godzinie 1015 siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój nr 6.
8. Osobami uprawnionymi do udzielania informacji w niniejszej sprawie są:
Andrzej Ostrowski, pok. Nr 6 tel. 570100726
9. Oferta podlega odrzuceniu
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
2) została złożona przez podmiot:
a) niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta wykonawcy danego zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji określonych w zapytaniu ofertowym lub
b) powiązany osobowo lub kapitałowo z beneficjentem lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy, lub
3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
2. Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą, o której mowa w art. 43a ust. 4 ustawy, jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta wykonawcy danego zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji.
3. Oferta dodatkowa podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1) zawiera cenę lub koszt wyższe niż w złożonej ofercie lub
2) została złożona po terminie składania ofert dodatkowych określonym przez beneficjenta w wezwaniu do złożenia tych ofert.
Zamawiający nie przewiduje procedury uzupełniania dokumentów. Oferty niezawierające wymaganych załączników będą traktowane jako nieodpowiadające treści zapytania ofertowego.
10. Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia)
Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa (zlecenie) w terminie 14 dni od wyboru oferty.
11. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie wskazanym w projekcie umowy § 10.
3) Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert.
4) Zamawiający może zmienić zapytanie ofertowe przed upływem terminu składania ofert zgodnie z przesłankami określonymi w § 4.1. rozporządzenia**)
5) Sprawy nie opisane w zapytaniu ofertowym będą rozstrzygane w oparciu o rozporządzenie**)

12. Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa (zlecenie) w terminie 14 dni od wyboru oferty.


**) Rozporządzenie MRiRW z 14 lutego 2018 r. w sprawie wyboru wykonawców zadań ujętych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji oraz warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocy oraz pomocy technicznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 396)


BURMISTRZ OLECKA




Załączniki:
1. Druk propozycji cenowej.
2. Projekt umowy.
3. Projekt budowlany i przedmiar robót – wersja elektroniczna.