Przystosowanie budynku Poradni Terapii Uzależnień do użytku dla osób niepełnosprawnych ruchowo w Olecku przy ul. Nocznickiego 15 dz. Nr 757/13

2018-06-15 1756
Art. czytany: 1317 razy

Olecko 15.06.2018 r.

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
„Przystosowanie budynku Poradni Terapii Uzależnień do użytku dla osób niepełnosprawnych ruchowo w Olecku przy ul. Nocznickiego 15 dz. Nr 757/13”

zgodnie z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) ustawy nie stosuje się

1) Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej, osobiście lub pocztą, na adres:
Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko
b) ofertę należy złożyć w zamkniętej, opisanej kopercie (dane firmy oraz nazwa zadania)
c) ostateczny termin wpływu oferty 21.06.2018r. do godz. 09:00.

2) Oferta powinna zawierać:
a) Cenę netto, podatek VAT i cenę brutto całości zamówienia;
b) Termin zakończenia prac – nie później niż do 31.08.2018 r.
c) Okres gwarancji – nie mniej niż 36 m-cy;
d) Warunki płatności – nie mniej niż 21 dni od dnia złożenia faktury wraz z bezusterkowym
protokołem odbioru.

3) Zakres prac przedmiotu zamówienia:
Wykonanie remontu pomieszczeń z dostosowaniem pomieszczeń biurowych oraz WC dla potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - poruszających się na wózku inwalidzkim:
- przebudowa ścianki działowej korytarza, co pozwoli na uzyskanie minimalnej dopuszczalnej szerokości wynoszącej 120 cm,
- poszerzenie istniejących otworów drzwiowych z wymianą nadproży do pomieszczeń przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych,
- wykonanie robót wykończeniowych, związanych z przebudową pomieszczeń,
- wyposażenie WC w niezbędne wyposażenie i akcesoria dedykowane osobom niepełnosprawnym tj. sedes z deską sedesową, bateria, lustro z regulacją nachylenia, uchwyty poręczowe,
- rozebranie posadzek oraz podłoża betonowego w budynku, przygotowanie podłoża pod ułożenie nowych warstw posadzkowych oraz izolacji;
- posadzka z płytek GRES antypoślizgowy,
- pomalowanie ścian klatki schodowej.

Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – część ogólnobudowlana oraz kosztorys ofertowy w załączeniu.
Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia oględzin i wykonania niezbędnych pomiarów we własnym zakresie na własny koszt. Specyfikacja planowanych robót (zakres) ma wynikać z rzetelnej oceny, opartej na wiedzy i doświadczeniu oferenta, sposób wykonania musi być zgodny z prawem budowlanym oraz technologią producentów.

4) Wymagania niezbędne do rozpatrzenia i przyjęcia oferty:
- terminowe złożenie kompletnej oferty.


5) Osobami uprawnionymi do kontaktów z Oferentami są:
a) z ramienia Urzędu Miejskiego – Sławomir Hatalski, tel. 87 307 03 63
b) z ramienia Zarządcy – Helena Klimasara, tel. 87 523 42 57, 87 523 43 78

6) Cena będzie głównym, choć nie jedynym kryterium wyboru ofert.

7) Wybór Wykonawcy nastąpi do dnia 25.05.2018 r. O wyborze Zarządca poinformuje
na stronie internetowej (BIP).

8) Otwarcie ofert i wybór wykonawcy:
- otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 21.06.2018r. o godzinie 09.10 w pok. nr 04 Urzędu Miejskiego w Olecku,
- wybór wykonawcy nastąpi do dnia 22.06.2018 r.

9) Zastrzega się możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.