Wydawanie zaświadczeń o stanie cywilnym
Sprawę załatwia
Urząd Stanu Cywilnego w Olecku, Plac Wolności 1, pokój nr 4, tel. 87 520 26 58.
Wymagane dokumenty
➢ Wniosek o wydanie zaświadczenia - druk wniosku
➢ Do wglądu – dokument tożsamości.
Zaświadczenie o stanie cywilnym wydawane jest wyłącznie osobie, której dotyczy.
Zaświadczenie jest ważne przez 6 miesięcy od daty jego sporządzenia.
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia wynosi 38,00 zł.
Opłatę skarbową można uiścić bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Olecku, Plac Wolności 1 lub Plac Wolności 3, albo przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Olecku Nr 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117.
Forma załatwienia
➢ Zaświadczenie o stanie cywilnym.
Termin załatwienia
Niezwłocznie.
Podstawa prawna
➢ Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego.
➢ Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Data wprowadzenia: 2015-04-13 1337 Data upublicznienia: 2015-04-13 Art. czytany: 1913 razy
|
|