A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO - klauzule informacyjne
Statut Gminy Olecko
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Sprzedaż nieruchomości
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory samorządowe - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Ostatnie 5 wiadomości:
» ZARZĄDZENIE NR ORN.0050.137.2018 BURMISTRZA OLECKA z dnia 14 listopada 2018 r. w sprawie odwołania zastępcy burmistrza
» Petycja - o próbę dokonania analizy możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym używaniem środków komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówienia ...
» Sprawa wniesiona do Rady Miejskiej nr ORN.0002.11.2018 - Postanowienie Komisarza Wyborczego
» POSTANOWIENIE KOMISARZA WYBORCZEGO W OLSZTYNIE II z dnia 9 listopada 2018 r. w sprawie zwołania I sesji Rady Miejskiej w Olecku wybranej w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików...
» Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Śródmieście I ” w Olecku dla obszaru przy ul. Stromej i Placu Wolności
  • Jak załatwić sprawę
  • Z -
  • Zmiany stanu wód na gruntach ze szkodą dla gruntów sąsiednich

    Sprawę załatwia
    - Wydział Budownictwa, Inwestycji i Planowania, pokój nr 6 (parter) - grunty rolne,
    tel. 87 520 21 57 ,
    tel. 570 100 847.
    - Wydział Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami pokój nr 11 (I piętro) - grunty zurbanizowane,
    tel. 87 520 26 54,
    tel. 570 100 942.

    Dokumenty od wnioskodawcy
    1. Wniosek właściciela gruntu, na którym dochodzi do szkód spowodowanych zmianą stanu wody bądź wniosek pełnomocnika właściciela gruntu zawierający:
    - numery działek, na których dochodzi do szkód oraz działek, na których zaistniała zmiana stanu wody na gruncie powoduje szkody
    - opis w jaki sposób doszło do zmiany stanu wody na gruncie
    - udokumentowanie powstałych szkód na gruncie (np. fotografie, ekspertyzy)
    2. W przypadku występowania przez pełnomocnika do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo
    3. Dowód dokonania opłaty skarbowej

    Forma załatwienia sprawy
    Wydanie decyzji administracyjnej

    Termin załatwienia sprawy:
    Zgodnie z KPA.

    Opłaty
    - 10 zł - opłata skarbowa za wydanie decyzji administracyjnej
    -17 zł - od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej)

    Tryb odwoławczy:
    Od decyzji służy odwołanie za pośrednictwem Burmistrza Olecka do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie, w terminie 14 dni od daty doręczenia.

    Podstawa prawna
    - ustawa z 18 lipca 2001 r. Prawo wodne.
    - Kodeks postępowania administracyjnego.
    - ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.


    Data wprowadzenia: 2003-10-07 1956
    Data upublicznienia: 2003-10-07
    Art. czytany: 4607 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: J. Kunicki
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Tomasz Bellon
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 68
    fax:87-520 25 58
    e-mail: admin@um.olecko.pl



































    Admin
    System BIP Inet